Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisitko rikkaan miehen, joka on aina töissä?

Vierailija
16.02.2026 |

Perustaisitko suurperheen miehen kanssa, joka on hyvin varakas, mutta lähes aina töissä? Ei pidä vuodessa kuin muutaman vapaapäivän, tekee töitä melkein kellon ympäri, myös juhlapyhinä. Ei lähde mukaan lomareissuille kuin joskus ja silloinkin vain pariksi päiväksi? 

Vahtii tunnin päivässä lapsia, jotta äiti saa vauvan (ja kuuden muun lapsen) hoitamisesta hetken omaa aikaa. Vaimo saa olla kotona tai käydä töissä. Rahasta ei tarvitse kuitenkaan huolehtia. Vaimon täytyy pysyä hoikkana ja antaa seksiä päivittäin. 

Kuulostaako unelmien perhe-elämältä? 

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
2/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tolla työtahdilla toivon että mies kuolee sydäriin kun ei vapaita pidä ja saan pitää omaisuuden. Eli avioehto ja testamentti kohdilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeasti rikkaat tee töitä. 

Vierailija
4/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, haluan kaltaiseni miehen, eli laiskan stonerin. Sellaisen joka käy töissä, mutta kunnianhimoa ei ole lainkaan. 

Vierailija
5/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En perustaisi suurperhettä yhtään kenenkään kanssa.

Vierailija
6/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suurin piirtein tuollainen mies eli kova tekemään töitä, harrastuksestakin tuli toinen työ, mutta ei meillä ole suurperhettä. 

Vierailija
7/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ON sellainen, se on valintakysymys, välillä synkkaa välillä ei, mutta niin on aina elämässä. Ihan tyytyväinen olen mieheeni ollut vaikka paljon matkustaa töidensä vuoksi ja on välillä reissussa ulkomailla kuukauden, SE ON MINUN VALINTA, EN VALITA, jos en sopeudu hakisin eroa.

Vierailija
8/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tuommoinen mies ja lapsia, ei tosin suurperhettä. Ei minua haittaa työnteko. Meillä on ollut vauras elämä ja introverttina tykkään paljon myös omasta ajasta. Kyllä puoliso silti ehtiessään antaa aikaa perheelle ja on muuten tosi välittävä.

Vierailija
9/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras aviomies on sellainen, joka tuo paljon rahaa kotiin, mutta ei muuten häiritse.

Vierailija
10/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä sellanen työtahti, et missä välissä ne lapset on siitetty, eikä se mies kotona ole ikinä et ei huomaa jos pari lasta on vähän tummempaa ihoa.

Vierailija
11/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin. Ei hän aina töissä ole - omaisuus on perittyä.

Vierailija
12/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi. En alkaisi kenenkään synnytyskoneeksi ja kotiorjaksi vain rahan takia. Haluan parisuhteelta ja perhe-elämältä enemmän. Minua ei edes kiinnosta mikään yltäkylläinen elämä. Nykyisessäkin liitossani meillä olisi varaa enempään mutta tämä elintaso riittää minulle hyvin.

Vierailija
13/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras aviomies on sellainen, joka tuo paljon rahaa kotiin, mutta ei muuten häiritse.

Noin minäkin olen ymmärtänyt naisten vaatimukset. Aina parasta jos mies ymmärtää kuolla ajoissa että nainen ehtii nauttia hänen rahoistaan.

Vierailija
14/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti en. Se olisi kuin yksinhuoltajuus. Jos perheen perustaa niin lapset tarvitsevat osallistuvan, välittävän isän ja äidin. 

Vierailija
15/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heteromiehenä voisin ottaakin, jos tosiaan on AINA töissä.

Eihän siinä syntyisi suhdetta muuhun kuin korkeaan elintasoon.

Vierailija
16/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli töissä 15 tuntia päivässä ja nukkui sitten loppuajan. En jaksanut sitä pitkään. Mies tienasi paljon rahaa omalla firmallaan mutta ei parisuhde toimi sitten ollenkaan.

Vierailija
17/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lompakko on pääasia. Eräs  erosi, nai miljonäärin, sai ylennyksiä kun meni töihin. Pääsi johtoon.

Ja jatkoi exän tapaamista. Kertoi. Mitä tästä voi päätellä.

Vierailija
18/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otin. Ei hän aina töissä ole - omaisuus on perittyä.

Huomenna taas Lapissa -30 astetta yöllä.  Päivällä lauhtuu.

Vierailija
19/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaisin lapsia, niin voisin harkita. Mutta ei tuollainen mies mitään seksiä jaksa myöskään joka päivä, lol.

Vierailija
20/33 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ehkä ihan noin, mutta kai se on ihan suotavaa että puoliso ei ikävällä tavalla häiritse toista mitä  sillä häirisemisellä nyt tarkoitettaisiin?

Häiritsemistä on esim. riidan haastaminen mitättömistä asioista tai asioista puhuminen merkillisen  ikävään sävyyn, jossa ei järkeä tai ilman rakentavaa kritiikkiä tai asioista päättämistä. . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi