Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko huono tuoli-istuin pilata kroppaa? Esimerkiksi 'plösö' istuin työtuolissa, jolla istuu jopa 8 t/pv ja peffa leviää, vatsa roikkuu ja

Vierailija
16.02.2026 |

ryhti menee kamalaksi. Tässä syyllinen olisi IKEAn työtuoli, jossa ihan plösö istuin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa päivästä satulatuolissa. Mielellään alusta ja lopusta.

Vierailija
2/5 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan syy on jossain muussa kuin siinä henkilössä, joka sitä kroppaa kantaa. Mitään vaikutusta ei ole epäterveellisellä liikakalorisella juoma- ja ruokavaliolla, puutteellisella liikkumisella, liian vähällä unella, stressillä Ei missään nimessä. Kyllä syy täytyy olla plösön työtuolin, mitä ikinä plösö tuoli tarkoittaakaan (olen luullut että plösö -sana viittaa reilusti ylipainoiseen henkilöön, enkä ymmärrä miten työtuoli voisi olla läski).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainahan syy on jossain muussa kuin siinä henkilössä, joka sitä kroppaa kantaa. Mitään vaikutusta ei ole epäterveellisellä liikakalorisella juoma- ja ruokavaliolla, puutteellisella liikkumisella, liian vähällä unella, stressillä Ei missään nimessä. Kyllä syy täytyy olla plösön työtuolin, mitä ikinä plösö tuoli tarkoittaakaan (olen luullut että plösö -sana viittaa reilusti ylipainoiseen henkilöön, enkä ymmärrä miten työtuoli voisi olla läski).

Plösö istuin tuolissa = pehmustettu laajalta alueelta. Ei ole vikaa ruokavaliossa, liikkumisessa, unissa, stressissä vaan nyt kysytään ihan mahdollista syytä tuolista kun peffa levinnyt.

Vierailija
4/5 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap tosissaan? 

Ap, montako tuntia viikossa liikut?

Vierailija
5/5 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai työtuoli syynä siuhen ettet pidä itseäsi kunnossa?Salli mun nauraa. Perse ylös penkistä ja sohvalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän