Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukausi aikaa saada itsensa uikkari kuntoon, olisiko kellaan hyvaa ateriarunkoa paivaan, tavoitteena olisi tiputtaa mahd paljon kk sisalla :)

Vierailija
01.05.2007 |

Lähdetään lomalle kesäkuun alussa ja olisi mukavaa olla pienempi, tavoite olisi saada yli 5 kg pois.

Onko kukaan muuten kokeillut tuota nutrilet tehostarttia? (5 pv) Onko siitä mihinkään, tai edes laihtumisen alkuunpanijaksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikas tomaatti, aromisuolaa päälle, on vähä hyvää

Vierailija
2/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on hyviä päiväohjelmia nopeaan kiinteytymiseen (ruokavalio + treeni). Toimi ainakin minulla todella hyvin.

Vierailija
4/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko kukaan muuten kokeillut tuota nutrilet tehostarttia? (5 pv) Onko siitä mihinkään, tai edes laihtumisen alkuunpanijaksi?

joten kai se alkustartiksi sopii. Alussahan kyllä itselläni putoaa paino reilusti ihan tavallisellakin dieetillä, kun nesteet lähtee liikkeelle. Jos haluat lahtua kilon viikossa ja olet kuitenkin lähes normaalipainoinen, saat pitää tosi tiukkaa dieettiä.

Vierailija
5/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leivän pois jättämisen ruokavaliosta. Jätä myös pasta ja riisi, perunaa jos on pakko syödä niin ihan vähän vain. Korvaa mieluummin salaatilla. Sokeri pois kokonaan, jos makeanhimo yllättää niin teen itse makeutusaineella maustettua marjarahkaa.

Vierailija
6/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan kyllä makean himon kuriin hedelmillä, rahkalla, sokerittomalla mehukeitolla, purkalla yms. Mutta mulla homma kaatuu suolanhimoon!!!! Millä kummalla suolan korvaa, jos ei suolaisella ja rasvaisella ruualla!? Leivän pystyn korvaamaan kaurapuurolla tiettyyn pisteeseen, sitten tosiaan se suolanhimo tulee, ja syön leipää ja kilot tulee takas!!

Liikunta ois kans tosi tarpeeseen, jotta aineenvaihdunta kiihtyis ja kulutus muutoinkin lisääntys, mutta mitenpä kotiäiti pienten kanssa lähtee lenkille? Mies tekee pitkää päivää ja ainut tilaisuus yksin lenkille, ois yöllä...

Vierailija
7/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jojoilen näitten kilojen kanssa jatkuvasti.... ja liikkumaan en pääse :( Kotona jumppaaminen syvältä, kun muksut keskeyttää koko ajan ja iltaisin olen liian väsynyt.

tietääkö kukaan esim kirjaa missä olisi tarkat ateriat joka päivälle? tarttisin ryhtiä tähän painon hallintaan/pudotukseen.

ap

Vierailija
8/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

j

Vierailija
9/9 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todenperään etsin järkevää ja tehokasta ja kurinalaista laihdutustapaa, en " ihmedieettiä" (kaalikeittokuuria tms.)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme