Rikkinäiset äidit
Onko joku jo katsonut tämän mtv3 dokumentin?
Mitä mielipiteitä herättää?
Kommentit (4)
Mun mielestä tuollaisen lääkärin luvat pitäisi poistaa, joka antaa korvaushoidossa olevalle ihmiselle luvan lähteä keinohedelmöitykseen. Ongelmat ovat todella pahoja, jos 8v on pitänyt olla korvaushoidossa, pääsemättä edes siitä eroon plus kaksisuuntainen mielialahäiriö. Vahinkolapsia näille potilaille tietysti myös tulee, mutta niitäkin pyritään ehkäisemään esimerkiksi päihdepalvelut jakaa ilmaisia kondomeja.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuollaisen lääkärin luvat pitäisi poistaa, joka antaa korvaushoidossa olevalle ihmiselle luvan lähteä keinohedelmöitykseen. Ongelmat ovat todella pahoja, jos 8v on pitänyt olla korvaushoidossa, pääsemättä edes siitä eroon plus kaksisuuntainen mielialahäiriö. Vahinkolapsia näille potilaille tietysti myös tulee, mutta niitäkin pyritään ehkäisemään esimerkiksi päihdepalvelut jakaa ilmaisia kondomeja.
Ihan hyvin hänellä näytti menevän. Onneksi sinä et ole päättämässä kuka saa lisääntyä ja kuka ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin hänellä näytti menevän. Onneksi sinä et ole päättämässä kuka saa lisääntyä ja kuka ei.
Lapsen elämä on vasta aivan alussa. Jos vuoden näyttää menevän hyvin, se ei tarkoita että menisi jatkossa. Vauva aika on kaikista helpoin lapsen kanssa. Lapsen kasvaessa tulee varmasti haasteita elämään. Lisäksi raskauden terveellisyys on asia jota lääkärin tulisi miettiä. Miten se vaikuttaa äitiin ja lapseen. Korvaushoito voi aiheuttaa muutakin ongelmaa lapselle kuin vieroitusoireet. Kehitykselliset ongelmat noin pienellä lapsella harvemmin näkyvät, elleivät ole erittäin pahoja, esim elimellisiä vikoja.
Lapsi ei tule olla vanhemman oikeus, vaan lapsella tulisi olla omat oikeudet!
Surettaa sen vuodepotilaan puolesta, kun mies ilmeisesti lähti lätkimään ja hankki uuden vaimon.