Vaimo vie keittiökaapistoissa kaiken hyllytilan
Hiutaleilla, jauhoilla, ryyneillä ja kuskusilla ja......loputon lista erilaisia variaatioita tuotteista. Valehtelematta minun ostamilleni ja haluamilleni tuotteille on ehkä 10% tilasta.
Mikään puhe ja vihjailu itsekkyydestä ei tehoa.
Et kai itse ole samanlainen?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siirtää vaimon nyt makuuhuoneen kaappiin kauniisti. Niin normaalisti toimitaan.
Se makuuhuoneen kaappi on kaapista ulos tulemista varten.
Voidakseen tulla ulos, on jonkun ensin mentävä sinne kaappiin.
Ellei tule ulos samanlaisena kuin meni sisälle, voi olla luonnollista kehitystä vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap siirtää vaimon nyt makuuhuoneen kaappiin kauniisti. Niin normaalisti toimitaan.
Ellei tule ulos samanlaisena kuin meni sisälle, voi olla luonnollista kehitystä vain.
Jos kaappiin menee tulematta ulos, on loppujen lopuksi luurankoja kaapissa.
Jos Vaimo vie keittiökaapistoissa kaiken hyllytilan, niin kannattaa tehdä keittiöremontti, jotta hyllytilaa jää myös puolisolle.
Nyt kannattaa olla huolissaan. Millainen menneisyys mahtaa olla vaimollasi, jos noin paljon luurankoja kaapissa, ettei sinulle riitä hyllytilaa. Kyllä miehellä muutama luuranko pitää kaapissa olla.
Mä omin aika huoletta tilan, mutta mun miesystävä ei asu täällä. Jos hän ostaa jotakin, niin se on yleensä tarkoitettu saman tien syötäväksi.
Ymmärrän kuitenkin tuskasi. Mulla oli yksi ex, joka täytti meidän kodissa KAIKEN tyhjän tilan maalauspohjilla ja erilaisilla soittimilla. Minä siivosin, hän ns. otti tilan haltuun. Tämä oli suurin syy myös erolle, tuli tukehtuva olo.
En ole. Meillä vie mies vaatekaapeista isoimman osan. Yksi vaatekaappi kokonaan miehen, hyllyineen ja henkareineen.
Pienemmässä kaapissa minulla yksi hylly, miehellä kaksi. Vetolaatikoista (pienistä)minulla 3 ja miehellä yksi.
Lisäksi miehellä lojuu iso kasa vaatteita makkarin tuolilla ja lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaappiin menee tulematta ulos, on loppujen lopuksi luurankoja kaapissa.
Se on toki inhottavaa. Jos vaikka vaihtaa puolisoa ja seuraava onnenkantamoinen avaa pahaa aavistamatta kaapin, jonka luuli jo tyhjennetyn vain itseään varten.
Jo Uuno aikoinaan opetti että jääkaapin paikka on sohvan vieressä ja siihen eivät akat koske. Tosin jos vaimosi seuraa Elisabethin esimerkkiä ja käyttää keittiötä kuin kotonaan. Ongelma oletkin sinä itse. Vie siis murosi sohvan alle
Ekaa kertaa törmään tämmöiseen ongelmaan. Vaatekaapinkin vielä ymmärtäisin, mutta että ruokakaapin tilasta vängätään. Omituista.
Auttaa varmasti tosi paljon palstan kautta valittaa vaimolle. Entä jos sanoisi asian suoraan: Minä haluan keittön kaapeista puolet kaljalle ja kuivalihalle? Vai täällä palstallako se vaimokin on?
Vierailija kirjoitti:
Jo Uuno aikoinaan opetti että jääkaapin paikka on sohvan vieressä ja siihen eivät akat koske. Tosin jos vaimosi seuraa Elisabethin esimerkkiä ja käyttää keittiötä kuin kotonaan. Ongelma oletkin sinä itse. Vie siis murosi sohvan alle
Uuno olikin aikaansa edellä ja asennoitui loistavasti nykyiseen keittiö olkkarissa -ihanteeseen sovittaen sen parhaat ominaisuudet ja ulottuvuudet nerokkaalla tavalla käytäntöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuno olikin aikaansa edellä ja asennoitui loistavasti nykyiseen keittiö olkkarissa -ihanteeseen sovittaen sen parhaat ominaisuudet ja ulottuvuudet nerokkaalla tavalla käytäntöön.
Löytyihän se syntipukki nykyisten uusien asuntojen alennustilaan. Keleen Uuno.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa varmasti tosi paljon palstan kautta valittaa vaimolle. Entä jos sanoisi asian suoraan: Minä haluan keittön kaapeista puolet kaljalle ja kuivalihalle? Vai täällä palstallako se vaimokin on?
Olen kyllä, mutta vaikutan "Taas parisuhteessa jossa mies ei haluakaan lapsia" -keskustelussa. Etsin sieltä mahdollisia selityksiä ja ratkaisuvaihtoehtoja kaappiongelmillemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän se syntipukki nykyisten uusien asuntojen alennustilaan. Keleen Uuno.
Niin, kyllä hän oli suuri mielipidevaikuttaja ja hänellä on ymmärtääkseni paljon seuraajia yhä edelleen.
Onneks teillä on ongelma vaan keittiön kaapeissa. Eikä siellä vessan kaapissa, ettei vaimolla ole 208 purkkia ja sinä et saa parranajo konetta minnekään. Tai suihkun hylly. Vaimolla sata pesuaine purkkia,kun sun yksi Axe ei sinne joukkoon enää mahdu. Tai vaatekaapissa vaimolla paljon kenkiä ja käsilaukkuja..Onneksi ongelma keskittyy vain keittiöön.
Pistä muija pihalle niin saat kaiken kaappitilan itsellesi.
Jättäkää myös pesutiloissa miehillenne yksi hylly kaikista kahdestakymmenestä omaan käyttöönsä. Jos sen verran teissä olisi reiluutta? Voi olla liikaa pyydetty mutta..
ap