Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo vie keittiökaapistoissa kaiken hyllytilan

Vierailija
15.02.2026 |

Hiutaleilla, jauhoilla, ryyneillä ja kuskusilla ja......loputon lista erilaisia variaatioita tuotteista. Valehtelematta minun ostamilleni ja haluamilleni tuotteille on ehkä 10% tilasta.

Mikään puhe ja vihjailu itsekkyydestä ei tehoa.

Et kai itse ole samanlainen?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ettekö te syö yhdessä tehtyä ruokaa?

Vierailija
2/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sinä syö koskaan mitään hiutaleista, jauhoista, ryyneistä tai kuskusista valmistettuja ruokia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita hyvä mies se vaimosi jonnekin muualle kuin hyllyyn!

Vierailija
4/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa julma vaimo.

Vierailija
5/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kalja ja makkara ei mahdu enää?

Vierailija
6/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja täällä valittamalla tämäkin asia paranee! Sen sijaan, että avaisit suusi ja keskustelisit asiasta vaimosi kanssa. Jos sulla edes on sellaista. Haluat vain valittaa ja haukkua KAIKKIA naisia. Pösilö...

Vierailija
7/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä valittamalla tämäkin asia paranee! Sen sijaan, että avaisit suusi ja keskustelisit asiasta vaimosi kanssa. Jos sulla edes on sellaista. Haluat vain valittaa ja haukkua KAIKKIA naisia. Pösilö...

Ei sillä mitään vaimoa ole. 

Vierailija
8/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla on tyhjiä hyllyjä.

Vierailija
9/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siirtää vaimon nyt makuuhuoneen kaappiin kauniisti. Niin normaalisti toimitaan.

Vierailija
10/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankki narkkarivaimo. Ne eivät täytä kaappeja vaan tyhjentävät. 

Vierailija
11/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni nuo vaimosi ruuat eivät kuulosta miltään erityistuotteilta vaan ovat ihan peruselintarvikkeita mitkä löytyy lähes kaikista kodeista, mutta joo toki on reilua että sinunkin haluamille tuotteille tehdään tilaa. Voisiko vaikka joku irtohyllykkö olla ratkaisu, jotta saatte keittiöön lisää säilytystilaa? Tai viekää harvemmin tarvittavat astia vaikka vaikka vaatehuoneeseen.

Vierailija
12/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaimo pois kaapista. 

Vierailija
13/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö syö samoja ruokia? 😳

Vierailija
14/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap siirtää vaimon nyt makuuhuoneen kaappiin kauniisti. Niin normaalisti toimitaan.

Se makuuhuoneen kaappi on kaapista ulos tulemista varten.

Vierailija
15/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ongelma on se että vaimo hilloaa ja piilottaa sekaisin kaikki kamat ettei kukaan löydä mitään. Lopulta ei hän itsekään. Ostan himaan kaikkea ja aina ne vaan katoaa jonnekin sinne kaappeihin. Sitten kun tarvitaan mitään ei löydy. Ja silloin kun ei tarvita, löytyy vaikka mitä, mitä ihmeellisimmistä paikoista.

Vierailija
16/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ettekö te syö yhdessä tehtyä ruokaa?

Eihän tällä ole mitään tekemistä asian kanssa. Kyse on siitä että minun haluamalla ja ostamallani tuotteella ei ole tilaa kaapissa. Lisäksi en tykkää kuskusista tai muistakaan omituisista tuotteista. Suurin osa näistä vaimon osatamista omituisista tuotteista lisäksi vanhenee hyllyyn. Edes hän itse ei niitä halua syödä.

En syö esim. kaurahiutaleita, vaan ainoastaan neljän viljan hiutaletta, perusmerkki joka on mielestäni parasta. Tälle paketille ei nyt sitten kuitenkaan ole tilaa kaapissa, joten en sitä sitten ole ostanutkaan ja en tee/syö neljän viljan puuroa. Vaimo kuitenkin ostaa monenlaista variaatioita hiutaleista ja täyttää kaapit.

ap

Vierailija
17/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus käy noin. Laita kaljat parvekkeelle.

Vierailija
18/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kysyin että ei kai ole muitakin jotka omivat kaikki kodin kaappitilat. Ja että voisivat parantaa tapansa.

Kaapeissa saa olla myös tyhjää tilaa. Ei ole tarkoitus että jokainen tyhjä neliösentti täytetään jollain tuotteella ja kun sitä tyhjää tilaa nyt on.

ap

Vierailija
19/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö syö samoja ruokia? 😳

Minä en halua syödä vaimon haluamia merkkejä tuotteista. Lisäksi iso osa semmoisia tuotteita mitä en muutenkaan käytä ja haluasi syödä.

Haluaisin että minun yksi neljän viljan hiutalepaketti mahtuisi kaappiin.

ap

Vierailija
20/21 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää myös puolisolle hyllytilaa.

Kiitos

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi