Suomessa taitaa olla aika paljon varakkaita ihmisiä jos yli puolet suomalaisista aikuisista on ylipainoisia
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi lihoittanut kaikki.
Ihan on vi....... itsekurista kiinni. Olen pieni tuloinen, brutto 2300€/kk. Syön terveellisesti, parsakaalia, fenkolia, porkkanoita, karitsan filettä, lohta, puolukkaa jne. Teen puhtaista raaka-aineista itse ruuat. Nykyihmiset ovat sikalaiskoja.
Toivottavasti sairastut samoihin sairauksiin mitkä mullakin on. eli krooninen väsymysoireryhmä sekä alasekän krooninen kipu. Katostaan, miten paljon sulla riittää sitä energiaa ja miten paljon jaksat.
En sairastu vaikka toivotkin sitä. Syön terveellisesti, liikun joka päivä vähintään tunnin. Tv. Rouva 54v.
Toivon silti, tai ehkä lapsesi tai lapsenlapsesi sairastuvat, niin voit sitten miettiä näitä typeriä vastauksiasi uudelleen.
Olen eri, mutta jos hänen lapset ja lapsenlapset ovat oppineet samat liikunta- ja ruokailutottumukset, niin voivat elää terveinä pitkän elämän.
Olen siinämielessä aloittajan kanssa samaamieltä, ettei Suomessa kukaan näe nälkään. Päin vastoin köyhätkin tyydyttävät kaloritarpeensa ylenpalttisesti. Vähempikin sitä makaronia riittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellinen ruoka ei välttämättä tai edes yleensä ole halvinta. Vatsan täytteeksi menee paljon hiilaria.
Porkkana 1€/kg vs sipsit 11€/kg
Meinasin jo alkajaisiksi kirjoittaa, että ei kukaan voi syödä kuukausikaupalla pelkkää porkkanaa, eikä se pitkän päälle ole terveellistäkään, mutta luulin jokaisen ymmärtävän sen itsekin.
Sipsejä köyhä ei osta, ei karkkia, ei pullaa, ja tämänkin kuvittelin kaikille olevan itsestään selvää. Ei näköjään ollut.
Ei ylipaino varakkuutta vaadi. Makkara on halpaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveellinen ruoka ei välttämättä tai edes yleensä ole halvinta. Vatsan täytteeksi menee paljon hiilaria.
Porkkana 1€/kg vs sipsit 11€/kg
Oikeastihan valinta on porkkana 1€/kg vs spagetti 1€/kg väliltä. Vain toisesta näistä saa koko päivän kaloritarpeen täyteen.
Juuri näin.
Olen elänyt köyhää aikaa, ja pari vuotta söin käytännössä lähinnä perunaa ja kananmunia. Hiilareilla saa edullisemmin vatsansa täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi lihoittanut kaikki.
Ihan on vi....... itsekurista kiinni. Olen pieni tuloinen, brutto 2300€/kk. Syön terveellisesti, parsakaalia, fenkolia, porkkanoita, karitsan filettä, lohta, puolukkaa jne. Teen puhtaista raaka-aineista itse ruuat. Nykyihmiset ovat sikalaiskoja.
P*skanv*tut oot mikään pienituloinen. :D Monen palkka on alle 1500€, ja työttömien, sairaiden ja opiskelijoiden pitää tulla toimeen vieläkin vähemmällä.
Tonnin kuukausituloilla ei paljon karitsaa, lohta tai puolukkaa ostella.
Halpa ja huono ruoka lihottaa ja sairastuttaa. Vain varakkailla on varaa syödä terveellisesti ja siten että pysyvät hoikkina.
Vierailija kirjoitti:
Halpa ruoka lihottaa.
Porkkana, peruna, kaali ja omenat lihottaa?
Ravinneköyhästä ravinnosta saa liikaa energiaa, mutta silti on puutostilojen rajamailla.
Suomi on ravintoautiomaa. Hyllyt täynnä prosessoitua paskaa!
Autoilu lihottaa.