Tekeekö se homoksi jos miestä kiinnostaa taidemaalaus?
Jumituin katsomaan jotain Rob Ross striimiä. Kaveri aikoinaan veti tvohjelmaa missä maalasi puolessa tunnissa hienoja tauluja. Näyttää petollisen helpolta. Tekisi mieli kokeilla.
Kommentit (19)
Jos haluat maalata vain hyväkroppaisia alastomia miehiä, niin olet homo etkä tule sellaiseksi.
Jos maalaat mitä vaan ei se vaikuta seksuaalisuuteesi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmettiä? Onko suomalaisen miehen rooli vieläkin noin ahdas?
Se, että ihminen on löytänyt kiinnostuksen ja intohimon kohteita, tekee hänestä kiinnostavamman.
Myös Hitler oli taidemaalari.
Homo sinä olet
Jo kysymys paljastaa
Ainoastaan se tekee homoksi, jos toiset miehet kiinnostaa seksuaalisesti.
leonardo oli yleisnero joka harrasti myös maalaamista. Joten myös miehiä voi kiinnostaa maalaaminen.
Vierailija kirjoitti:
Homo sinä olet
Jo kysymys paljastaa
Eikö muka ole selvää jos on sairastunut homouteen?
No ei!
Mun mieheni pitää taiteesta, kissoista, värikkäistä pukupaidoista, tuoksuu aina hyvältä, kattaa pöydän kun tulee vieraita.
Inhoaa urheiluohjelmia (aktiiviurheilija nuorena), miehistä uhoa, lippalakkia väärinpäin päässä yli 5v:llä ja vaimonhakkaajapaitoja.
Ja on varmasti miehekkäin mies jonka tunnen:) Isokokoinen, vahva, älykäs, rakastava ja arvostava. Umpihetero
Vierailija kirjoitti:
leonardo oli yleisnero joka harrasti myös maalaamista. Joten myös miehiä voi kiinnostaa maalaaminen.
Leonardo Da Vinci oli homo tai ainakin bi
Vierailija kirjoitti:
Homous voi tarttua.
Ja voi iskeä minä hetkenä tahansa.
Voin sanoa että miehenä joka harrastanut piirtämistä ja musiikkia koko ikäni. Kaikki edelliset tyttöystäväni ja kaksi poikaani on varmaan eri mieltä.
Ei välttämättä. (Vastaus siis kysymykseesi.)
Ap on joko homo ja tai velttomulkku.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin. Suomalaisnaisen huumorintaju taasen...
Kaikki miespuoliset taidemaalarit, ja taulujen maalaamista harrastavat, joita minä olen henkilökohtaisesti tavannut, ovat heteroja.
Se, että ihminen on löytänyt kiinnostuksen ja intohimon kohteita, tekee hänestä kiinnostavamman.