Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten " yritätte" vauvaa??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin että käytätkö ovistestiä vai hommailetteko koko ajan, Mikä on teidän keino? Me yritellään tässä ekaa kiertoa ja kolmas vaava olis siis yrityksessä, mä en ole kokeillu noita ovis testejä ja toi koko kierron jatkuva hommailuki on aika rankkaa;)

Toivon että kolmas saisi pian alkunsa=)

Elikkä millä ton ovis ajan sais paremmin selville? Mä tossa laskin tolla vauvasivujen laskurilla, mut mun kierto on siinä 26-32pv. eli eipä kai auta ku jatkaa harjoituksia;)

Vierailija
2/6 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vain bongasin ovislimat kierron puolivälissä ja sit pupuiltiin ja heti sen jälkeen menin pesulle, eli ei mitään jalkojen ylhäällä pitoa. Tärppäsikin sitten heti ekasta yrityskierrosta. Eli ei tarvinnut ovistikkuja oviksen löytämiseen ja pupuiltuakin tuli se normaali määrä. Tiedän että kävi tosi helposti meillä ja olinkin tosi yllättynyt, sillä se ei oo kovin yleistä, ainakin tuntuu että monet yrittää paljon pitempään. Mutta oon tosi onnellinen kun tietää että kroppa toimii just niinkuin pitääkin ja vauva on tuloillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kierrot ovat olleet ennen hormonaalista ehkäisyä epäsäännöllisiä ja välillä pitkiä. Mahdolliset tärppipäivät hahmotin " yourdays" :n avulla, jolloin huomasinkin ovulaation merkkejä kropassa. Hempeilyjä oli näinä päivinä hieman enemmän (ajoittui sopivasti kummankin pääsiäisvapaisiin). Taikauskoa tai jotain, mutta multivitaa ja greippimehua tuli kiskottua päivittäin. Taisi pääsiäisreissullakin olla osuutta asiaan, kun tuli rentouduttua oikein kunnolla.

Meillä tärppi kävi jo toisessa yrityskierrossa (joka oli myös toinen luonnollinen kierto), eli erittäin nopeasti siis. Ensimmäistäni odottelen.

ONNEA!!!

Vierailija
4/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin niin (tai mä tein....mies teki työtä käskettyä :), että laskin ovislaskurilla oviksen ja siinä tienoilla pupuiltiin kaksi kertaa. Nostin jalat kattoon enkä käynyt pesulla. Ja ekasta tärppäs heti ja vauva onkin jo syntynyt. Nyt mietitään kakkosta ja arveluttaa, että käyköhän se enää noin helposti.

Ekaa ei yrittämällä yritetty ja taisin laskea oviksenkin alitajunnassa olleen vauvakuumeen voimalla. Meillä oli muuten sellainen elämäntilanne, että oli suunnitteleilla muutto ulkomaille, joten vauva olisi (ja niin teki) peruuttanut sen.

Nyt kakkosta tosin aletaan yrittään " yrittämällä" ja toivon, ettei asiasta tule stressiä. Muussa tapauksessa pitää taas keksiä joku muu homma, johon uusi vauva ei sovi, niin eiköhän plussaa heti. (toi oli vitsi..)

Vierailija
5/6 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti ei olla koskaan yritetty, ei seurailtu ovulaatioita eikä mitään. En mä varmaan edes tiennyt mikä ovulaatio on kun tulin ekan kerran raskaaksi :) Se oli eka kierto pillereiden pois jäännin jälkeen. Se raskaus kuitenkin valitettavasti keskeytyi viikolla 10.

Sitten välissä ehkäistiin jonkin aikaa ja kun jätettiin ehkäisy pois ja oltiin taas ihan normaalisti, niin tokalla kierrolla tärppäs. Mä en edes muistanut, että oltiin sillä kierrolla seksiä harrastettu :) ilmeisesti kerta kuitenkin! Siitä syntyikin sitten ihana poika.

Nyt kakkonen haaveissa ja ehkäisy siirrettiin nyt sivuun. Tää taitaa olla eka kerta kun ihan " yritetään" koska haluisin nyt tytön, niin pitää vissiin koittaa ajottaa ennen ovulaatiota se seksi. Mulla on kaverilta saatuja ovis testejä kaapissa, että niillä varmaan pitäs kikkailla? Mitään muutakaan en osaa :) Kierto on tosi epäsäännöllinen.

Vierailija
6/6 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hasuka lukea tätä ketjua kun täällä oli noita muitakin pikku kakkosen YRITTÄJIÄ. Mä en tajuu miksi tää kakkosprojekti on alunlkaenki tuntunu niin sunnitelmalliselta ja nyt ehkäsyn jälkeen ni heti tosiaan alettiin yrittämään eli minäkin ekaa kertaa rupesin oikeen laskeen et löytyskö oviksia ja miten ajoittaa pupuikut jnejne. Ihan kaameaa en oikein ajksa itekään uskoa että näin raskautuisi kun oiekin laskelmoi, mutta silti niin teen.

Ekameillä tuli kuin lahjana eli pillereiden pois jätön jalkeen kierrrot ei koskaan alkaneetkaan, mutta 3 kuukauden jälkeen tein viimein ehkä sadannen raskaustestin ja olinkin raskaana. Eipä tarttenu oviksia tms. miettiä kai sen sitten olin tuntenut ja pupuillu sen takia oikeeseen aikaan, mut edelleen toi on musta ihan käsittämätöntä ku vertaa tähän uuteen tilanteesee kun etsimällä etsin merkkejä ja lasken päiviä jnejne Hiukan tämä on muodostunut sellaiseksi projekt luontoiseksi onneksi ei vielä stressin kanss akoska sit olis varmaan jo aivan mahdoton yhdistelmä.

Onnea kaikille yrittäjille matkaan. ja tosiaan paras tapa on varmaan se ei yritäminen eli kunnon rakastelu pupuilun sijaa levänneenä ja onnellisena ja stressittömänä. Antaa mennä vaan kyllä luonto o meidän puolella!

tohina, joka on juuri viettänyt pupuilu viikkoa 8)