Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako puolisolta kieltää esim. jäätanssin tai muun intiimin parilajin harrastamisen?

Vierailija
14.02.2026 |

Kun noissa kuitenkin kosketellaan intiimejä paikkoja ja pienissä hepenissä ollaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Onko liiallista mustasukkaisuutta kieltää tuollainen harrastus?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kielsin naiselta uinnin. Hän ei ala itseään miehille esittelemään uimahallissa.

Ongelma on sun päässä, ei naisen uimahallissa käynnissä. Vapaudenriistostahan tuo jo menee jos kiellät/estät ketään harrastamasta tai elämästä elämäänsä. 

22/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diskon tanssilattialta kohtaamani lyhytkestoiseksi jäänyt seurustelusuhde kaatui siihen, että hän ei olisi halunnut minun jatkavan paritanssien harrastamista muiden naisten kanssa. Valintatilanteessa jatkoin harrastustani.

Nykyinen kumppanini harrastaa itsekin paritanssia.

M60

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homppeleitahan nuo kaikki jäätanssin "miehet" on.

Mikä sua pelottaa, kimalle ja spandexit? Enemmän noissa on miestä kuin sinussa ikinä, joka tuhlaa elämänsä katkeroituneena ja yrittämällä alentaa muita.

Vierailija
24/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan pään sisällä on 666 valehtelee siellä kaikenlaista.  Liikunta kuuluu kaikille sukupuoleen katsomatta eikä urheilussa mietitä seksiä kun kilpailu on menossa.  Mietitään voittomitaleita .  Parasta hengitys harjoitusta ikinä on liikunta.  Veri kiertää !  

Vierailija
25/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Voit jättää kumppanin, jonka harrastuksesta et tykkää. Itse en siedä kalastushulluja miehiä, enkä alkaisi sellaisen kanssa suhteeseen.

Ai ei kelpaa ilmaista laadukasta ruokaa kotiin tuova mies? Toisi kalaa, joka on kaupassa törkeän hintaista. Lisäksi oikea kalamies siivoaa saaliinsa itse ja moni vielä valmistaakin sen ruoaksi ja yhdelle nirppanokalle sekään ei kelpaa. Omapa on häpeäsi ja paha sellainen.

Kapeat speksit valita puoliso jonkun itse pyydetyn fisun perusteella..yrittäkää nyt edes.

Vierailija
26/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kielsin naiselta uinnin. Hän ei ala itseään miehille esittelemään uimahallissa.

Tuliko pedarit mieleen?

Vierailija
27/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan toi sairas lause , ei ala itseään miehille esittelemään.   Miehet kyllä esittelee itseään uimahallissa naisille eikö niin.   

Vierailija
28/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käy nimenomaan katsomassa miehiä jäätanssissa INTIIMISTI. 

Vierailija
29/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90-luvulla kansainvälisellä tasolla tanssinut jäätanssipari Susanna Rahkamo ja Petri Kokko olivat aviopari. 

Ovat edelleen aviopari.

Vierailija
30/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin mennään uimahalliin vai katsomaan itseään esitteleviä poikia. Niin. Intiimisti. 

Vierailija
31/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole intiimiä, vaikka susta näyttää siltä. 

t. Tanssin harrastaja

Naisena ymmärrän tämän, mutta av:lla (ja muuallakin) miehet aina puhuvat että mies ja nainen eivät voi olla ystäviä koska jos mies on naisen kanssa viisi minuuttiakin kahden niin alkaa himot hyrräämään ja ajatus siirtymään seksuaaliseen. Niin en oikeastaan ihmettele jos joitain naisia ei innostuta ajatus puolisosta koskettelemassa toista jatkuvasti.

Vierailija
32/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätanssi? Onko miehesi piilohomo?

Vierailija
33/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on sun päässä, ei naisen uimahallissa käynnissä. Vapaudenriistostahan tuo jo menee jos kiellät/estät ketään harrastamasta tai elämästä elämäänsä. 

Vai niin! Palataan asiaan Ramadanin jälkeen.

Vierailija
34/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilpatanssi samoin .  Sirkus. Teatterit. Niin intiimiä.  Apua pitää lähteä pois koko maan päältä kun kaikkialla on intiimiä.   Uimarannoillakin !  Kaikki näyttelee itseään eihän ne ui eikä ota aurinkoa kun esittelevät itseään vain. 

Vierailija
35/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää vain sisarusparit, vaikka jossain lattareissa, jotenkin pervoa.

Vierailija
36/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No fundamentalistien mielestä tanssi on eroottista leikkiä ja kyllähän sen nyt näkee silmälläkin. Mutta miksi olet valinnut puolisoksesi erotiikka-erjan etkä jotain kilttiä kristittyä neitokaista, sitä saa mitä tilaa, eikös?

Vierailija
37/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksessä kannattaa pitää housut jalassa ettei mies lääkärit näe eikä mies kätilöt . 

Vierailija
38/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta kaikki saavat itse päättää millaisiin sontiaisiin omilla elimillään ja elämillään yhtyvät. Jos puoliso osoittaa taipumuksia polygamiaan niin voi reilusti sanoa että ei sovi tuollainen minun kanssani ja ero tulee jos erotiikkaharrastukset leviävät naapurin sergeihin. Näin on sitten erotiikkaharrastajalla valinnan paikka, valitseeko oman apinamaisen polygamiaelämänsä, rajoittaako sen monogamiseen liittoon vai keksiikö jonkun kompromissin. Kenelläkään ei ole velvollisuutta elää siveettömän apinan kanssa.

Vierailija
39/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilpatanssi samoin .  Sirkus. Teatterit. Niin intiimiä.  Apua pitää lähteä pois koko maan päältä kun kaikkialla on intiimiä.   Uimarannoillakin !  Kaikki näyttelee itseään eihän ne ui eikä ota aurinkoa kun esittelevät itseään vain. 

Voi sitä aurinkoa ottaa privaatisti omallakin mökkirannalla, ei ole mitään tarvetta mennä öögailemään ja esittelemään itseään jorgeille. Pervojen ja polygamistien kootut selitykset että kuuluisi normaaliin vuorovaikutukseen tuollainen, ei todellakaan kuulu

Vierailija
40/49 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kielsin mieheltäni parikelkkailun, en halua, että hän makaa miehen alla. No, eipä ole sitten Suomella osallistujia olympialaisissa. Mutta meidän avioliitto pelastui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi