Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako puolisolta kieltää esim. jäätanssin tai muun intiimin parilajin harrastamisen?

Vierailija
14.02.2026 |

Kun noissa kuitenkin kosketellaan intiimejä paikkoja ja pienissä hepenissä ollaan vastakkaisen sukupuolen kanssa. Onko liiallista mustasukkaisuutta kieltää tuollainen harrastus?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä perusteella painista pitäisi tehdä laitonta.

Vierailija
2/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kielsin naiselta uinnin. Hän ei ala itseään miehille esittelemään uimahallissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, moniko heteromies on jäätanssijana... että onko siinä mitään todellista vaaraa millekään. Paitsi jos sattumalta kaatuvat, aivan, onhan siinä vaaransa oli hetero tai ei.

Ei, et voi kieltää toisen harrastusta. Etsi joku, jonka harrastukset sopivat paremmin pirtaasi.

Vierailija
4/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa. Voit jättää kumppanin, jonka harrastuksesta et tykkää. Itse en siedä kalastushulluja miehiä, enkä alkaisi sellaisen kanssa suhteeseen.

Vierailija
5/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin vaan, moniko heteromies on jäätanssijana... että onko siinä mitään todellista vaaraa millekään. Paitsi jos sattumalta kaatuvat, aivan, onhan siinä vaaransa oli hetero tai ei.

Ei, et voi kieltää toisen harrastusta. Etsi joku, jonka harrastukset sopivat paremmin pirtaasi.

Kyllä siiinä lajissa taitaa valtaosa miehistä olla ihan heteroita. Monta avioliittoakin syntynyt jääpareista.

Vierailija
6/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että jäätanssin harrastaminen on aloitettu ennen parisuhdetta? Vai onko jonkun kolmekymppinen puoliso lähtenyt kansalaisopiston jäätanssikurssille.

Vierailija
7/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homppeleitahan nuo kaikki jäätanssin "miehet" on.

Vierailija
8/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

90-luvulla kansainvälisellä tasolla tanssinut jäätanssipari Susanna Rahkamo ja Petri Kokko olivat aviopari. 

Vierailija
9/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ehdottomasti haluaa korostaa sitä, että oman pippelin pieni koko aiheuttaa epävarmuutta ja häiritsee.

Vierailija
10/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla selviää, että jäätanssija Matthias Versluis on kihloissa Janni-nimisen naisen kanssa. Hämmentävää on se, että häitä on suunniteltu kesälle 2025, mutta missään ei lue, menivätkö he viime kesänä naimisiin vaiko eivät. 

Vierailija
11/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa. Voit jättää kumppanin, jonka harrastuksesta et tykkää. Itse en siedä kalastushulluja miehiä, enkä alkaisi sellaisen kanssa suhteeseen.

Niin, tai kuten itse teet, et edes ala suhteeseen sellaisen ihmisen kanssa, jonka harrastusta et voi sietää. Jos siis harrastus on jo alkanut ennen parisuhteen alkamista. 

Vierailija
12/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei kelpaa ilmaista laadukasta ruokaa kotiin tuova mies? Toisi kalaa, joka on kaupassa törkeän hintaista. Lisäksi oikea kalamies siivoaa saaliinsa itse ja moni vielä valmistaakin sen ruoaksi ja yhdelle nirppanokalle sekään ei kelpaa. Omapa on häpeäsi ja paha sellainen.

Vierailija
13/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googlettamalla selviää, että jäätanssija Matthias Versluis on kihloissa Janni-nimisen naisen kanssa. Hämmentävää on se, että häitä on suunniteltu kesälle 2025, mutta missään ei lue, menivätkö he viime kesänä naimisiin vaiko eivät. 

Janni vai kenties alunperin Janne? Sateenkaaritransjutut kuitenkin nykyään niin yleisiä...

Vierailija
14/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole intiimiä, vaikka susta näyttää siltä. 

t. Tanssin harrastaja

Vierailija
15/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ehdottomasti haluaa korostaa sitä, että oman pippelin pieni koko aiheuttaa epävarmuutta ja häiritsee.

😂😂😂😂😂 nysä

Vierailija
16/16 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä perusteella painista pitäisi tehdä laitonta.

Juu, samalla logiikalla suorastaan homoeroottista.