Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette yksin ystävänpäivän iltana?

Vierailija
14.02.2026 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan saatanan yksinäistä. Taitaa olla pakko lähteä huomenna ihmisten ilmoille. Tosin ei sielläkään ystäviä ole, mutta edes huoltoaseman kassalle pääsee sanomaan päivää.

Vierailija
42/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan Vauva-palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan lämpöisen peiton alla syöden omaa suosikkipizzaa ja katson yhtä lempielokuvaa, ja sitten myöhemmin käyn hyvillä mielin nukkumaan

Vierailija
44/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mäkihyppyä.

Olympialaiset tuo mukavaa vaihtelua työttömän arkeen.

Vierailija
45/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhaa ja rakkautta kaikille, vielä koittaa paremmat ajat.💌

Vierailija
46/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön palapaistia, luen yhden kirjan loppuun ja katson muutaman jakson jostain sarjasta. Varmaan nukahdan aamuyöllä. 

Vierailija
47/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin jonkin aikaa (Aura Koiviston Lahottajat), sitten aloin selailla käytettyjä autoja, ja nyt olen vauva-palstalla. Fyysisesti olen sohvalla kissan kanssa. Kohta siirryn sänkyyn lukemaan, kissa seuraa ja ehkä toinenkin.

Miesystäväkin oli täällä aiemmin, mutta lähti töihin yöksi. Ihan kiva päivä.

Vierailija
48/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ihan saatanan yksinäistä. Taitaa olla pakko lähteä huomenna ihmisten ilmoille. Tosin ei sielläkään ystäviä ole, mutta edes huoltoaseman kassalle pääsee sanomaan päivää.

Täältä iso rakkaspakkaushalaus just sulle! 💗💓 Mullakin just nyt vaikea hetki elämässä mut eiks se sanontakin mee että lopussa kaikki on hyvin ja jos ei ole niin tarina ei vielä ole lopussa. Oot hyvä just noin, tsemppiä sulle kuka ikinä oletkaan! <3

Vierailija
49/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pitkällä kävelylenkillä järven jäällä ja metsässä. Lämmitin saunan. Voisi sanoa että talvella päivät ovat aika samanlaisia, mutta nautin siitä. Ylipäätään olen todella onnellinen että asun nykyään vanhassa pienessä talossa luonnon keskellä. Luovuin tietoisesti ihmisvilinästä ja se todella kannatti. Olen nykyään oikeastaan erakko, mutta onnellisempi kuin koskaan. 

Ja olen todella kiitollinen siitä että voin elää keskellä luontoa itsekseni. 

Vierailija
50/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä iso rakkaspakkaushalaus just sulle! 💗💓 Mullakin just nyt vaikea hetki elämässä mut eiks se sanontakin mee että lopussa kaikki on hyvin ja jos ei ole niin tarina ei vielä ole lopussa. Oot hyvä just noin, tsemppiä sulle kuka ikinä oletkaan! <3

Kiitos.

Vierailija
51/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sohvalla viltin alla, syön herkkuja, katselen Hercule Poirottia ja läppäri sylissä samalla.

Vierailija
52/52 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein koko päivän katsonut olympialaisia, käynyt saunassa, syönyt pitsaa ja kohta varmaan runkkaan itseni uneen.

Terveisin Naispelko32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi