Mitä teette yksin ystävänpäivän iltana?
Kommentit (52)
Söin pastaa, saunoin. Iltakahvit ajattelin vielä keittää. Yhdeksältä alkaa Hengaillaan, sen katsomisen jälkeen nukkumaan.
M-1965 kirjoitti:
Parempi puolisko on maakunnassa katsomassa lapsenlapsiaan. Vaihdan paidan, ajan parran ja sitten lähden Storyvilleen harrastamaan rytmistä musiikkiliikuntaa.
Ulkona on kylmä.
Huomasin tänään ettei avomies välitä enää minusta.Mietin muuttoa.
Kun avausviestin sisältö on: Kysymys otsikossa, koko avaus ei ansaitse vastausta, mutta annan anteeksi aiheen ajankohtaisuuden takia.
Samaa kuin muinakin "juhlapäivinä." Juon alkoholipitoisia juomia, yksin, kuten jo niin hemmetin monta vuotta olen tehnyt.
Riittääkö vastaukseksi?
Niin?
Katoin jääkiekkoa. Suomi - Italia 11-0. Olen istunut suu auki 10 minuuttia. Ei ole todellista. Näistä tiloista menen nukkmaan kunhan kykenen.
Vierailija kirjoitti:
Syön jäätelöä suoraan purkista ja kuuntelen All by myself päättymättömällä kasetilla.
XDDD
Viestittelen (miespuolisen) ystäväni kanssa. Hän asuu kaukana, noin 300 metrin päässä :D Äsken ihmeteltiin Suomi-Italia lätkää etänä.
N60
Palstailen ja luen kirjaa. Koira iltapissille vielä ja sit nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Palstailen ja luen kirjaa. Koira iltapissille vielä ja sit nukkumaan.
Eikö se ole jo aika vanha?
Päivääni paransi sekin, että näin aamulla Lidlin parkkiksella exän, joka oli töistä tulossa tai töihin mänössä etukuormaajalla ja lähti äkkiä karkuun kun huomasi autoni. Miesparka ei kestä nähdä mimmiä, joka nakkasi hänet kadulle 1,5 vuotta sitten.
Mä olisin voinut ihan iloisesti moikata ja kiertää ns. puukkoa haavassa
Vierailija kirjoitti:
M-1965 kirjoitti:
Parempi puolisko on maakunnassa katsomassa lapsenlapsiaan. Vaihdan paidan, ajan parran ja sitten lähden Storyvilleen harrastamaan rytmistä musiikkiliikuntaa.
Ulkona on kylmä.
MItä sitten? Mä oon kuuma.
Palstailen ja katson youtubessa Resident evil let's playta.
Vierailija kirjoitti:
Viestittelen (miespuolisen) ystäväni kanssa. Hän asuu kaukana, noin 300 metrin päässä :D Äsken ihmeteltiin Suomi-Italia lätkää etänä.
N60
Etänä sen takia, että tämä mies käy kuumana minuun ja haluaa läheisempää suhdetta mutta minä en.
Se, että miehellä sojottaa muna, ei anna aihetta päästää sitä iholle.
Ei mulla ole oikeita ystäviä. Kukaan ei minua muista. Olen vain yksin kotona.
Ryyppään. Ooäffää, vauvaa, myöhemmin nautin palveluntarjoajan palveluita.
Kävin saunassa ja katsoin matsin loppuun. Nyt palstailua ja nukkumaan, aamulla töihin. Siinä se, samanlainen päivä kuin muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona on kylmä.
Talvella on kylmä. Tuohon diskoon ei onneksi ole jonoa ulkona ja mulla on toppahousut ja toppatakki tanssivaatteiden päällä matkaa varten.
M60
Katsellut olympialaisia koko päivän. Kävin kaupassa kävellen ja tein nakkikeittoa. Sen jälkeen koomaillut ja mietinkin, jaksanko katsoa Melodifestivalenin, vai menenkö kissan viereen nukkumaan. Kiva päivä ollut.
Poden pientä rapulaa.