TOUKOKUUN 1.
Kommentit (30)
Ihmettellen missäs kaikki muut on?
Tosiaanki sais madame olla myös täällä väärässä. Sen mukaan vauva syntyy 13. päivä. Ei kun NYT! Mä haluan että NYT!
Minullakin tais eilen supistella!! Niin mä ainakin luulen.. Illalla kun poikaa nukutin, niin särki välillä mahaa niin ja lopuksi sitten tuli kakkahätä. Siihen se sit loppuki.. =/
Vauvakin sitte illalla/yöllä liikkui, siis ihan kunnolla. Ei unikaan tullut, kun niin piti meteliä. Taisin nukahtaa siinä kolmen-neljän aikaan, ja näin sitten aika sekavia unia. Nyt ei väsytä, ihme kyllä!
Kiva tietää että sairaalalaskun saa erissä! Varsinkin jos joutuu oleen siellä kauemminki, sitähän ku ei koskaan tiiä.
Jansku: onko tänään vauva ollu aktiivisempi? Täällä tuntuu olevan hiljasta taas, mutta ei ihme sen yöllisen mellastuksen jälkeen.. =) Nämä on vaikeita asioita, kun miettii että onko tässä nyt aihetta huoleen vai mitä. Ilmeisesti tämä valmistaa siihen vauvan syntymään, sitten sitä joutuukin vasta huolehtimaan ja miettimään. Saako tarpeeks maitoa, nouseeko paino. Hengittääkö se nyt varmasti, kun nukkuu. Jos on sairas, niin annanko sitä kuumelääkettä nyt vai myöhemmin JNE.
Mites puudeli? Vieläkö lorahtelee? Jos kauheesti oot huolissaan, niin kyllä mäkin kannustasin meneen sinne parempaan testiin. Nää on just kans näitä samoja juttuja kun noi liikkeet, jos niitä ei tunne. Mutta jos itsellä äidillä on kamala huoli, niin pitää kai vaan kuunnella itseään.
Mutta, nyt aamupalalle ja sitten miettimään että mitästä tekis..
Mukavaa päivää!
miitu rv 39+2
Ihana ilma, toukokuu, aurinko paistaa... :D!
Netti päätti tukkeutua taas viime lauataina, enkä päässy lukemaan kuulumisianne, saatikka kirjottelemaan.. Sunnuntaina oli sit jotenkin pakko päästä lukemaan kuulumisia, ja surffailin puhelimen kautta lukemaan pinoja :)! Ai mitenniin nettiriippuvainen... :)!
Mut nyt heti ennenkuin räjähdän tähän olooni, pitää teillekkin kertoa...
Käytiin eilen sielä synnytystapa-arviossa ja sielähän huomattiin vauvelin köllöttelevän perätarjonnassa!! Neuvolalääkäri luulut vissiin vauvelin pyllyä pääksi, koska tuola sairaalassa lääkärikin tokaisi, että onpas kovat kankut eläjällä :)! Käänntämistä lääkäri ei edes suostunut harkitsemaan, koska minulla on " niin tiukka maha" , eikä yhtään tyhjää tilaa. Että siitä käännyttämisestä saattaisi olla enemmän vain haittaa. No, ruvettiin sitten tutkimaan lantion tilannetta, jos vauva vaikka päättäisi pyörähtää vielä ympäri. Siinä sitten todettiin, että meikäläistä ei ole siunattu synnyttäjän lantiolla, ei kuulemma jousta lantio minnekkään päin :)! Vauvan mittoja ei saatu oikein mistään suunnasta tuon perätilan takia ja lääkäri sanoi myös minun mahan " tiukkuudenkin" olevan osasyynä siihen ettei mittoja saa... Köllötteli muutes hassussa asennossa vauveli tuola masussa, jalka suorana pään vieressä :D! Että en minä ihan väärässä ole ollut, kyllä minä sen kantapään olen aina tuntenut kun sillä tökkii.
Saatiin sitten aika sectioon 14 toukokuuta, eli silloin on viikkoja 39+1. Kaksi viikkoa siihen että meidän vauva syntyy!!! Ihan käsittämätön olo kun tietää sen päivän minä vauva syntyy.
Se lääkäri sanoi jo nyt meille, että saan korkeintaan 3 lasta tehdä minimissään 2 vuoden ikäeroilla. syynä tuo lantion ahtaus ja se, että kaikki tulevatkin synnytykset tulevat todennäköisemmin tapahtumaan sectiolla.
Mua ei jännitä yhtään tuleva sectio, enemmänkin odotan sitä!! Vaikka leikkaus on aina leikkaus ja sen jälkeen varmasti on kipeämpi kuin normaalin synnytyksen jälkeen, niin en halua murehtia niistä nyt, sitten vasta kun se on ajankohtaista. Onneksi sielä sairaalassa mihin menen synnyttämään tarjotaan kipulääkettä kuulemma hyvinkin avokätisesti, ettei niitä ainakaan tarvitse sitten vinkua, hyvä niin!
Niistä kipulääkkeistä tulikin mieleeni, kun päästiin kotiin sieltä sairaalasta niin mulle iski ihan kauhea migreeni. Varmaan kaikki jännitys purkautui sitten päänsärkynä ja koko automatkan häikäisi aurinko silmiin!! Pääsin vasta illalla ylös sängystä kun rupesi helpottamaan se särky, mentiin sitten siskoni luokse " juhlimaan" vappua. Syötiin ja mässyteltiin hyvin ja juotiin simaa :)! Oli tosi kivaa viettää vappua tuolleen kotosalla herkutellen ja kivassa porukassa. Tänään mennään vielä sinne siskoni luokse syömään.
On niin ihanan energinen olo, jospa vaikka vapun kunniaksi laittaisi lakanapyykkiä peseytymään :D!!
Ihanaa vihdoinkin koittanutta toukokuuta kaikille masukkaille ja jo pienet nyyttinsä saaneille <3!!
T: Mirmuska ja Vilperi 37+2
Mulla on supistellut nyt tunnin jaksoja kipeesti ja sit taas loppuu 1-2 tunniksisi ja alkaa uudestaan :(
Menis nyt vaikka vedet niin voisi lähteä synnärille....
Vauvakin on taas kovin hiljainen :( Vali vali....
Pitäs ruveta valmistaan vappulounasta, mutta kiinnostus ja ruokahalu on nolla.
Anteeksi omanapaisuus, nyt en muuhun kykene v... tuttaa niin kovin.
Kyllästynyt OP, Käpy 39 tasan ja riehuva isoveikka 1v7kk
Tulihan se toukokuu!!! Enää loppurutistus ja maalissa ollaan!
Olipas oikein vässyköiden vappuaatto! Klo 23 olimme jo sängyssä, minä unten mailla. Yö oli helppo ja aamulla päästiin seksihommiinkin!
MIITU: Kiva kuulla, että vauvasi on bailannut ankarasti! Nyt hän sitten on väsynyt ja lepäilee :)
Meillä on yhä aika rauhallista. Eilen sain tosiaan ne vaaditut 10 liikettä/tunti ja tänä aamunakin olen tuntenut liikehdintää. Mutta silti olen hiukan huolissani. Vielä viikko sitten maha seilasi puolelta toiselle ja vatsalihaksia jomotti, kun pikkuepeli touhusi niin innokkaasti. Nyt vaan on hiljaisempaa kuin aiemmin. Taidan olla vaan hysteerinen ensisynnyttäjä..
MOSKULIINI: Kiitos vinkistä! Kyselenpä apteekista moisia papereita. Taitaa tämäkin huoli olla turha mutta kun tuolta alamestoilta koko ajan jotain valuu, haluan olla varma, että se tosiaan on valkovuotoa.
Kyllä sitä kaikesta kerää huolta itselleen! Miehen äiti kertoi, että silloin, kun hän on odottanut, ei mistään liikelaskennasta ollut puhettakaan. Olen toki iloinen, että nykyään ollaan viisaampia mutta kyllä niin monessa suhteessa tieto lisää tuskaa!
Vieläkin ainakin Sussu on kateissa. Emunainenkaan ei ole ilmoittautunut aikoihin. Olikos muita, joista ei ole kuulunut?
Saadaankohan tänään lisää haikara-uutisia?!
Jansku 38+3
Onnea toukovauvoista tuoreille äideille!
Mulle madame mamma ennusti että vauva syntyis tänään, joten siinä sais olla oikeassa! Tosin väitti tulokkaan olevan tyttö vaikka kahdessa ultrassa on pojaksi todettu. Joten jos toi menee oikeen niin melko sinivoittoisissa kuteissa meidän neiti alottaa elonsa :)
Täällä kanssa vauva myllersi koko yön. Hirmuinen meuhkaaminen päällä illasta asti. Nyt sitten tuntuu nukkuvan.
Mirmuska: ihanaa että oot noin positiivisella mielellä yllätyskäänteeseen. Kaksi viikkoa enää ja sulla on vaavi sylissä. ihanaa!
Onnipapusta nyt tosiaan kiusataan noilla lupaavilla mutta loppuvilla suppareilla. Toivottavasti seuraava kerta tietää jo menoa!
Vaikka pakko myöntää että itte oisin tyytyväinen että edes jotain enteitä olisi.
Äitiysvaatteista on ollut puhetta.. mä käytän kotona verkkareita, ja yhden äitiysfarkut menee jalkaan tosin resori ei pysy enää ylhäällä. Ja yksiä tavan farkkuja käytän nappi auki vyöllä päälle kiristettynä.
Viikonloppuna piti lähtee suorissa mammahousuissa shoppaamaan, mutta niinpä niistä vetskari hajos kun yritti päälle saada. Paitoja mulla on ihan hyvin kun sain kaverilta lainaks omien lisäks.
Kevättakit ei mee kiinni, mut viiletän tuolla takki auki villapaita vilkkuen.
Mulla on jotenkin mennyt usko kokonaan vauvan syntymään. jotenkin odotin viime viikolta suuria ja tätä päivää pidin jotenkin maagisena rajana, nyt kun ei oo mitään tapahtunut, nii tuntuu että
okei, tää menee sen kaks viikko yli ja sitten käynnistellään.. vaikka eihän tässä olla edes lasketussa ajassa vielä (tosin kuukautisten mukaan se jo meni).
Ehkä pitäs ottaa positiivisempi asenne ja suunnata katse kohti viikonloppua vaikka.
Nyt lähden ompelemaan viimehetken vauvajuttuja.
ipo 39+4
On tämä kamalaa kun toista lasta tässä jo ollaan menossa synnyttämään, eikä silti tiedä mistään mitään.
Aamuyöstä heräsin siinä viiden aikaan käymään vessassa ja Rennietä hakemaan. Menkkamaista kipuilua ja polttelua oli koko alamahassa sekä vatsan että selän puolella. Yritin kuitenkin nukkua kun ei mitään selviä supistuspiikkejä tullut. Vähän väliä tuntuu kuitenkin että olisin heräillyt siihen, että pientä supisteluakin oli.
Nyt sitten kun vihdoin 8 jälkeen nousin ylös, sama jatkuu. Onhan tätä tälläistä ollut tässä ennenkin, mutta nyt tuntuu vaan että jomottais enemmän. Harmittaa vaan se kun ei nyt varsinaisesti tunnu mitään supistuksia vaan jatkuva kipu. Ei mitenkään pysty sanomaan, että mitenkä monen minuutin välein, sitähän ne sieltä sairaalasta kysyy jos soittaa. Hassua kun ei yhtään tunnu muistavan esikoisesta, miltä ne supistukset tuntuu.
Harmittaa tämä kun ei tiedä! Varmaan käy niin, että kärvistelen täällä kotona liian kauan ja sitten loppujen lopuksi tulee kiire sinne sairaalaan. Ja tietty tämä nyt ei sitten kuitenkaan tarkoita mitään.
Menis vaan ne lapsivedet niinku esikoisesta niin ei tarttis miettiä...
Vali vali vali ja omaa napaa, mutta kun niin paljon harmittaa...
-supukka-
Onnea paljon kaikille vauvelin saaneille!! Aika poikavoittoiselta tämä alku on vaikuttanut, mutta eiköhän se siitä vielä tasoitu :)
Ja paljon voimia kaikille joilla koitos vielä edessä!!
Meillä vauva-arki lähtenyt kivasti käyntiin. Poitsu syö 4-5 tunnin välein ja nukkuu välillä. Joskus saattaa pysyä 1-2 tuntia hereillä. Isosiskot ovat innokkaina hoitamassa, välillä vähän liiankin innokkaina :)
Koitan nyt laittaa linkin pojan kuvaan, en todellakaan tiedä onnistuuko, mutta koitetaan!!
http://www.aijaa.com/v.php?i=516881.jpg
Mammuliini ja poika 2viikkoa
Joo tulihan se toukokuu vihdoin ja viimein! ONNEA kovasti uusille jakautuneille vauvoista:D nyt ei jaksanut lukea kaikkia...ei oo tullu koneella istuttua.aika menee sängyssä loikoilessa ja juomassa sekä vessareissuilla:( tää on kauheaa!!Mä en enää jaksa...oon tässä valitellut sunnuntaista lähtien kun sain kuumeen riesaks ja eilen sitte iski se hemmetin mahatauti muhunki!poika ei oo enää tänään oireillut et se alkais vaikuttaa terveeltä vihdoinkin onneks. mut ite oon niin kypsä tähän oloon....vauva liikkuu kyllä hyvin ja vie mun kaiken tilan tuola mahassa ja aivan sattuu sen jokainen liike. jalat ja lonkat on aivan puhki maattu:( syödä ei mitään pysty ku het saa olla oksentamassa!juu anteeks tällänen oksu teksti:( supisteleekin vähän väliä ja ottaa alaselkään ja mahaan....blääh tää on kyllä jo tuskaa! huomenna olis neuvolalääkäri,mut mitenkähän sinne jaksais raahautua...saa nyt nähä. pitäs kyllä päästä sinne valittamaan...musta tuntuu et tää vauva on joku jättiläinen....ahistaa niin lujaa et kohta halkeen!!
MAMMULIINILLA oli söpö kuva vauvasta:) ihana!! voikun sais itekkin jo katsella ja ihailla vauvaa tässä vierellä eikä tarttis enään mahassa kasvattaa!!!alkaa riittää tää raskaana oleminen ja kyllä on taas tullut olo et ei kiitos enään ikinä! hah haa näinhän tää aina menee....
nyt poistun puuskuttamaan ja valittamaan itekseni tätä kurjuutta..
HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!!!!!
toymama 36+3
Nopsasti väsymyksen keskeltä.. Tänään kotiuduttiin pikku neidin kanssa. Olo kipeä mutta niin onnellinen:)
Kirjoitan sitten sinne synnytyskertomuksiin tarkemmin, mutta näin lyhykäisyydessään alkuun, ennenkuin jaksan alkaa kirjottamaan pitemmästi.
Sillon torstaina 26 pvä (oma syntymäpäiväni:) ) oli neuvolassa 2+ valkuaiset ja taas äitipolille. sieltä suoraan osastolle ja seuraavaksi päiväksi käynnistys. Aamulla Cytotecit naamaan..aluksi ei mitään juuri tapahtunut.. lopulta kinusin viimeisenkin tabletin ja sitten pamahti.. lapsivesi meni puoli kymmeneltä illalla ja samalla supistukset alle minuutin välein. Avautumiseen meni vajaa tunti ja ponnistukseen 24min. Mitään kivunlievitystä ei ehditty antaa.
Neiti nuusku-nuu syntyi klo 22:59, 3300g ja 49cm, pipo 35cm
Oma olo on vieläkin tosi heikko, paljon verta piti tiputtaa takaisin, mutta vauvalla kaikki hyvin. Maitoa tulee vähän liikaakin, ja neiti syökin vain 10min kerrallaan, josta säikähdin, että saako tarpeeksi. Toivomme näin ja ainakin syöttöpunnitus näyttää neidin saavan hyvin maitoa..
Palaan tosiaan myöhemmin lisää kertoilemaan, nyt menen tuijottamaan maailman kauneinta ja ihmeellisintä asiaa:)
Paljon onnea kaikille toukovauvansa jo saaneille täältäkin!!!
Mirage.. niin..tyttö syntyi rv 38 tasan..
Ja saan syliini toisen maailman ihanimman vauvan! Miten mä maltan ikinä odottaa! =)
meillä pieni päiväunilla, en oikein osaa olla noista liikkeistä huolissaan. Liikkuu kuitenkin päivittäin.. Esikoinenkin oli suht hiljanen näi loppuajasta.
Itekki lepuutan sängys just selkääni, oltiin 4h pihalla. Tuli käveltyä,kiikuttua,juostua pallon perässä.. Nyt onki " urheiltu" loppuviikonki edestä.
Vappu meni mukavasti maalla, syöty munkkia ja juotu simaa.. Poppareita ja sipsejä :)
ens viikolla sit muksu aloittaakin hoidon, miten mä ikinä sopeudun siihen et joku vieras vahtii ja hoitaa MUN lasta. Kun en juuri luota kuin tiettyihin. No syksyllä kun menee vakituiseen samaan paikkaan niin hyvää harjoittelua, molemmille =D
taidan jatkaa kissan rapsuttelua, tuli tohon masun kupeeseen kehräilee vauvalle.
Rv 37+6
Miragelle ja perheelle paljon onnea tytöstä!
Mammuliinilla oli söpö kuva vauvasta. =)
Onnipapuselle suppareita että tilanne edistyisi.
Kaikille jaksamista ja hyviä vointeja!
pikahvi 38+1
Onnea Mirage tytöstä :)
Ja onnea mammuliini tuuheatukkaisesta pojasta. Söpö :)
Tuosta mammuliinin pojan kuvasta tuli mieleen tässä eilen tekemäni apteekki-reissu. Raahauduin apteekkiin kaikkien " puukolla alapäähän" tuntemuksieni ja kamalan närästyksen kourissa ja hyvä etten heittäytyny kassalle että auta! närästää!. Niin sielläpä iloinen farmaseutti-täti nauraa ääneen että " vanha kansa sanoo että tulee tuuheatukkainen lapsi kun närästää. Ootkos semmosta sanontaa kuullu? Mie olen kuullu ja ihan piti meillä paikkansa, läpä läpä läpä" Meinasin jo käydä tätin kurkkuun kiinni että tänne sitä Rennietä niin ku olis jo! Sitä kun ei omaa enää mitään lehmän hermoja ja varsinkaan kun kurkku on tulessa!
Huomenna olis neuvola. Ja sitten vielä viikko synnytystapa arvioon. Siis vielä ikuisuus. *huokaus*
Meillä meni vappu rauhallisesti. Tyttö tosin kolhi eilen itseään oikein urakalla; nyt on polvi kipee ja päässä kuhmu. Ollaan vähän kuin oltais rajumminkin juhlittu; tyttö mustelmilla, miulla särkee päätä ja mies nukkuu päiväunia. Mitähän siinä simassa oli?
Taidan vyöryä sohvalle. Hyvää toukokuuta kaikille! T:Moskuliini
Tuloohan niitä tyttöjä lisää sieltä :)
Nyt ollaan onnellisesti kotona, vihdoin ja viimein. :)
Kiitos onnitteluista, kävin pikaisesti lueskelemassa menneen viikon pinoja. Onnittelut kaikille vauvansa jo saaneille, ainakin komeplusyks, Möhömaha, Mirage... En nyt muista kaikkia, mutta onnittelut myös nimeltä mainitsemattomille.
Vauvan strategiset mitat Coe kävikin ilmoittelemassa torstaina ja itse kävin lisäämässä tyttelin tuonne vauvalistaan. Käyn kirjoittelemassa synnytyskertomusta tuonne synnytyspuolelle joko nyt tai sitten kun ehdini jos kutsu käy. Tissit falskaa siihen malliin, että neiti saisi herätä pian tyhjentelemään... :)
Nopeasti synnytyksestä sen verran, että alkoi vesien menolla 24.4. keskiviikkona klo 4.40. Supistukset alkoivat samalla heti alle kymmenen minuutin välein. Laitoksella oltiin kuuden maissa aamulla. Keskiviikko kokonaissudessaan vietettiin tarkkailuhuoneessa ja torstaiaamuna siirryttiin synnytyshuoneeseen. Neiti syntyi klo 12.29 25 minuutin ponnistuksen jälkeen. Laitoksella oltiin maanantaihin asti, kun tarkkailtiin bilirubiiniarvoja ja odoteltiin mun maidonnousua. Yksi yö jo vietetty perheenä kotosalla, kaikki on mennyt tosi lupsakkaasti. Neitokainen syö, nukkuu ja kakkaa, eipä paljon ole tarvinnut vielä huolehtia.
Tuhina kuuluu kehdosta, joten taidan alkaa vaipanvaihtoon ja syöttöpuuhiin.
Kärsivällisyyttä odotukseen kaikille! Nyt on jo toukokuu. :) Hyvää vappua.
-v- ja pikkuneiti 5vrk
Limatulppa se taitaa olla vaan irtoamassa. Siltä vähän näyttää.. Vauva on reuhannut jo puoli päivää ja tunkenu ittiä alaspäin. Jokohan se haluaa pois..
Me ollaan kohta lähössä ajelulle kaupungille. Isommalla ollu nyt parempi päivä, ei lämpöä ja ulkonakin on käyty. Vesirokkonäpyt alkavat olla lähes kokonaan rupena. Pienempi ei vielä ole sairastunut.
Onnea vauvoja jo saaneille!! Nimimerkit tuppaa unohtumaan..
Ja paranemista sairaille (toymama?)!
P + Toukka 39+4 ja isoveljet kohta 3v ja 5v
varjokas: onnea täältäkin!! Mukava kuulla, että kaikki on hyvin!
mammuliini: ihana pieni oli kuvassa!
Nyt sitten VALI VALIA!!
Nukuin päikkärit ja heräsin kun on huono olo. Mä alan oleen niiiiiin kurkkua myöten täynnä tätä. Joka päivä melkeen iskee tämä etova olo. Voi paska. Tekis mieli alkaa parkumaan, ei tällainen ole kovin mukavaa..
Tuntuu että tulee oksennus, mutta ei. Etoo vaan.
Nyt vastustaa..
Vauva melskaa taas mahassa (tähän asti ollukki rauhallista) ja olen siitä kyllä iloinen. Kaikki on siis hyvin, mistä pitäisi olla vaan kiitollinen kai ja jatkaa rauhallisena odotusta. Sitten on vähän huono omatunto kun vaan tekis mieli valittaa. Mutta saa kai sitä joskus vaipua epätoivoon? Jospa huominen ois parempi päivä minulle..
valittaja miitu
Mulla on kanssa ollu tota etovaa oloa ny kolme päivää. Potuttaa kun ei tee ruokaa mieli ja sit yöllä on kauhee nälkä. viime yönäkin kävin syömässä banaanin ja sit myöhemiin yöllä vielä jugurtin. Sunnuntaina oli kunnolla oksettavaa oloa, mutta ny pari päivää vähän lievempää. Toivotaan että tää viittais lähestyvään synnytykseen ;-)
äite rv 39 ja risat
Koko päivän ollut huono olo. Polttelee selkää ja mahaa. Muutamia vatsan kovettumisiakin on ollut. Jotenkin tuntuu että mullakin on ollut hieman oksettava olo tänään. Ja " oikeeta ruokaa" ei oo tehnyt muutamana päivänä ollenkaan mieli.
Pistää vaan hermot kireelle tää kipuilu. Samalla tavalla käy hermon päälle kuin kuukautisten alkaessa. Ja kipukin on sama. Inhottaa kunnei oikein tiedä mitä pitäis tehdä... Saas nahdä lähdetäänkö tässä vielä sairaalaan tänään. Vaikka kyllä tää vauveli vielä mun mielestä viikon sais sisällä pysyä.
Onnittelut vauvan saaneille, Mirage ja varjokas oli ainakin.
-supukka- 36+4
Miragelle ensinnäkin isot onnittelut tyttövauvasta..tuleehan niitä tyttövauvojakin eikä vaan poikia :)
Mammuliinilla ihana poika, kyllä ne on niin pieniä ja kasvaavat vaan niin nopeesti. Ihanaa vauva-aikaa teidän perheelle. Meidänkin tytöt odottaa niin innoissaan jo että pääsisi hoitamaan pikkusiskoa tai veljeä.
Meillä meni eilinen ilta miehen kanssa elokuvaa katsoessa. Laitettiin tytöt aikasiin nukkumaan ja herkuteltiin elokuvan parissa. Tänään käytiin sitten siskon luona grillaamassa. Heillä onkin toukokuun lopussa vuoden täyttävä tyttö...tuntuu senkin ikäinen niin pieneltä meidän viikareihin verrattuna niin entäs sitten kun tämä yksi tulee yksiöstään...hui. Torille ei lähdetty ollenkaan, mies ei halunnut joten jätettiin väliin.
Kohta alkaakin suomen peli..se pitää katsoa kun venäjää vastaan.
Saataisiinko tänään enemmänkin vauvauutisia...toiveikkaana?
Skedjk 37+4
Onnea 3+1 vauvelista! Kiva lukea, että ensin joku on täpinöissään lähdössä ja sitten parin päivän päästä kuullaan vauvauutisia.
Mulla meni eilinen ihan totaalisesti mörköillessä: makasin sängyssä, luin, välillä tirautin itkut ja mies sai nähdä kuinka helppoa on huolehtia ruokailuista sun muista. Ansiomerkkejähän sille ois pitäny jaella :) Vaan eipähän vihlonut liitoksia kun olin vaakatasossa, nih.
Nyt on sitten meidän kuu ja vauvat vois syntyä. Ja tosiaan madame olla väärässä sen kesäkuun alussa syntymisen suhteen.
Nyt ei mitään järkevää mielessä, palaillaan asiaan...
pahantuulinen rv 36+4