Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän vappu on mennyt ihan vaan ollessa ja grillatessa. Eilen käytiin ostamassa pojalle vappupallo. Autosta ku tultiin ulos ja päästiin juuri koti ovelle ni eiköhän tuuli napannut palloon niin, että naru napsahti poikki ja pallo lens taivaan tuuliin. ja voi sitä itkua :( no eihän siinä muuta voinut ku lähtee hakemaan uutta palloo. No nyt sillä leikitään ihan onnellisena :)

Mulla on aamusta asti valunut jotain.olen käynyt tarkistelemassa vähä väliin, ettei se olis lapsvettä. Näyttää kuitenkin olevan ihan runsaampaa valkovuotoa..tai ainakin näyttää siltä. josko nyt ois synnytys jo askeleen lähempänä. Olin tässä lukevinani, että jollain muullakin oli valkovuotoa tullut ihan vuolaasti. Kuinkas siinä nyt sitten loppujen lopuksi kävikään. Ku nyt en muista ketä siitä kirjoitteli....sori.

vessahätä ois koko ajan...siis isompi hätä, mut mitään ei tule. ja sit ku sinne pöntölle menee istuu ja pinnistelee, ni alkaa supistelee alaselästä. Ehkä tää enteilee ens yönä lähtöä...:)

no nyt alkaa noimun lemppari ohjelmat...puutarhaan liittyvät, joten täytyy mennä. kirjoittelen taas

rv 39+4 ja poika 4-v

Vierailija
22/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miitulle: Pahaa oloa on täälläkin. Harmittaa, kun mikään ei kiinnosta ja esikoisen kanssa ei jaksais leikkiä...=( Oksettaa, mut oksennus ei kuitenkaan tule..

Muutamat yöt mennyt huonommin esikoisen kanssa. Taitaa taas tulla monta hammasta samaan syssyyn kun niin moni yö mennyt levottomasti ja päivisin kaivaa suutaan. Viime yö oli ennätys kamala. Unta yhteensä n. 4,5h. Ketutti niin, kun mies jatkoi aina heti uniaan kun neiti nukahti, mut arvatkaas vaan pyörinkö mä sängyssä. Ja sit tietty kun ittekki melkein jo nukahtaa niin neiti herää uudestaan! No, ens yö menee jo varmasti paremmin!

Välillä supistelee, mutten sitten tiiä, et johtuisko vaan tästä mun kovasta yskästä.. Menkkakipuiluakin on. Jotenkin toivois et yht äkkiä jotain tapahtuis ja nyyttiä pääsis hakemaan, mut tällä hetkellä suht levollinen olo. Tulee kun tulee...=)

Miehen puolesta harmittaa, kun toista jännittää ihan älyttömästi! Sille ei enää maistu ruoka ja on ihan levoton. Onkos muiden miehillä näin kova jännitys?

Ai niin ja Onnittelut Miragelle ja varjokkaalle nyyteistä!

Ja olikos se mammuliini kun oli kuvan laittanut pojasta! Ihana!

Nyt sohvalle!

-Alpukka rv39+2 & " Pinsku" 1v7kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä ne kivut ja kaikki unohtuu:) Mäkin olisin jo ihan valmis uuteen raskauteen ja synnytykseen, vaikka muistan vain viikko sitten sanoneeni ettei ikinä enään synnytystä tässä perheessä. Niin se aika vaan kultaa muistot, aika äkkiäkin:)

Mammuliinilla oli niin ihanan ja potran näköinen poika:) Oikea jössikkä:) Ihana!

Meillä vauvaan on tarttunu isojen lasten räkätauti, ja sehän vasta mukavaa on kun saa noin pientä yrittää niistättää ja kun ei meinaa syömisestäkään mitään tulla ku nenä on niin tukossa:(

Tosi kivaa.

Jokohan kohta vois ruveta tuolla vauva puolella kirjoittelemaan... Alkaa näitä vauvoja kohta jo olemaan enemmänkin:)

Martina ja Sampo 13pv ja isosisko ja isoveli 2v11kk.

Vierailija
24/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti ihan tulla uudestaan, kun unohdin kertoa uudesta ihmetyksen kohteestani: Nimittäin ilmavaivat!!!!!! Nyt pari päivää olen tuhnutellut oikein kunnolla, vaikken mitään ihmeellistä ole syönyt!!! Kai tämänkin saa raskauden piikkiin laittaa, eiks joo? =)

-Tuhnu Alpu ;)

25/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoittelen, että täällä ollaan edelleen. Ei oltukaan missään ajelulla, tehtiin risuhommia kotona. Ja kun tuli se pehmiskin jo maistettua viime torstaina, niin ei nyt sitten ollut välttämättömyys. Ja lumisadekin osittain hillitsi jätski-intoa.

( .) ei mitään uutta. Tänään pitäis myttysen syntyä madam Mamman mukaan, mutta tuskin niin nopeaa synnytystä tulee, että tälle päivälle vielä ehtii, kun ei tunnu vielä mitään missään.

Huomenna lennetään pojan kanssa yhteen jos toiseen paikkaan pitkin päivää, torstaina olis neuvola ja kouluun tutustuminen. Ilmoittelen taas, kun sopiva hetki löytyy.

Äippä 38+2

Vierailija
26/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uusille vauvoille!!!

Huvittaa lukea teidän juttuja kun itellä on samat tuntemukset närästyksestä pieruihin ja kivut siinä välisssä. Minäkin olen kuullut, että tuuhea tukka vauvalla aiheuttaa närästystä ja piiperolla piti tasan paikkansa.

Huomisesta alkaen on miehellä pitempi päivä työmatkoineen kun aloittaa uudessa paikassa, jännittää vähän miten jaksan kotona. Pitäs saada nukkua ainakin kunnolla, mutta miten? Yöllä kun valveutuu niin alkaa vauva pyörimään mielessä ja sitten ei ainakaan nukuta.

Muakin epäilyttää runsas valkovuoto tai mitä ihmettä se sit onkaan. Viimeksi alkoi muistaakseni limatulppaa tulemaan näillä viikoilla ja loput ennen synnytystä rv 38. Ihania nää eritejutut :) Ja vatsakin toimii.

Tukala olo jatkuu ja sekös ottaa päähän.

Vierailija
27/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnellusta uusille vauvakkaille!

Tässä kuvalinkki meidän nappulan kuvaan (kuvassa vauva noin 15min ikäinen):

http://www.aijaa.com/v.php?i=518933.jpg

maitohöyryisin terkuin

tölökki ja poika 7vrk

Vierailija
28/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen vappulounas takana. Olipas mukava nähdä sisaruksia ja isää! Omat ajatukset ovat niin jumissa tuon yhden asian ympärillä, että välillä tuntuu, ettei mitään muuta maailmassa olekaan. Nyt, kun koko perhe oli koolla, oli kiva kuulla muiden asioita ja puhua muustakin kuin vauvasta.

MAMMULIINILLA kertakaikkisen hurmaava vauva. Voi, kun noita poskia pääsisi pussailemaan :)

MIRAGELLE isot onnittelut prinsessan johdosta!

VARJOKASTAkin onnittelen uudelleen, kun taisin ensimmäisen kerran huudella onnea jo silloin, kun ystäväsi kävi vauvauutisia tuomassa.

OP:lle toivon suppareita, jotta pääsisi jo tositoimiin!

Onkos ALMISTA näkynyt?

MIEHEN JÄNNITYKSESTÄ joku kyseli. Meillä taitaa tällä hetkellä jännitys olla jäänyt kärsimättömyyden alle. Mies odottaa vauvaa niin innokkaasti, ettei jaksaisi enää päivääkään. Nyt hän alkaa jo olla niin tulessa, ettei osaa edes jännittää.

Ilta taas saapuu ja tuo mukanaan kurjat olot. Mulla kaava on lähes joka päivä sama. Aamulla voin hyvin mutta iltaa kohti olo tasaisesti huononee, alkaa tulla selkäkipuja, vihlontaa jne.

Taidan taas ryhtyä liikkeitä laskemaan. Olisipa jo torstai pian, silloin on neuvola!

Voikaa paksusti, jaksuja niitä tarvitseville ja suppareita niitä halajaville (mulle kans!)!

Jansku 38+3

Vierailija
29/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipä hei pitkästä aikaa

aluksi ONNEA haikaran vierailuista jo nauttineille ja terkkuja uusillekin nickeille. En joka päivä ehdi lukemaan, joten olen kyllä tosi ulkona suurimmasta osasta juttuja. Tenttihässäkän lisäksi kun on nyt joku flunssa TAAS päällä. :/ Jaksuja viimeisillään kärvisteleville!

( ¤ ) Vielä on viikko tenttiin, exku sujui yllättäen hyvin perjantaina. Vaikka dösä oli jalkatilasta ahas, mutta lepuuttelin jalkojani repun päällä käytävällä, pysähdyksiäkin oli tarpeeksi usein ja kävelyä... noh, olin kyllä aika huvittava omasta ja kavereiden mielestä, kun hilasin itseäni muun porukan perässä, kun ei sisu antanut periksi huutaa hidastamaan tahtia. Kerran jo kadotin itselle oudossa pikkukaupungissa koko porukan, mutta onneksi törmäsin joukkoon kirkolla.

Mutta loppureissusta sainkin sitten suppareita 20-10 min välein, yhden 5 min välillä oikein kivuliaankin, tuntui, että jotain tapahtui. Sama jatkui lievemmin koko illan, epäsäännöllisemmin siis, ja lauantainakin, jolloin taas muutama kipeä, jolloin soitin lopulta päivystykseen, että mitäs tämä nyt on. Kauan vitkuttelin, kun tunsin jotenkin itseni ihan toopeksi, mutta nyt voin ainakin rauhallisin mielin odotella lisää suppareita, kun tajusin olevani jo tarpeeksi pitkällä, että supparithan ovatkin tervetulleita. :) Nyt sitten joka päivä onkin tullut vähintään muutama - yleensä kivuton - ja sammakonpoikanen puskee päällä tietä ja villiintyi perjantaista niin, että maha näyttää usein aika alienilta.

huomenna neuvolalkr ja torstaina naikkarin kontrollit. Huhhuh, kun tää maha vain on niin iso jo, että saisi pikkuinen kyllä tosiaan pian tulla ulos. :P On tullut uusia arpia navanseudulle taas... ja kävellessä viiltelee usein ja alaselkä rutajaa aina öisin, kun nousee vessaan...

Olen nyt monena aamuna herännyt kuuden jälkeen ja valvonut sammakkoisen kanssa kahdeksaan, jolloin olen kömpinyt takaisin petiin. Toissa yönä olin jo synnyttämässä, tuli lapsivedet kun yöllä heräsin ja sitten lopulta oli pieni jo kainalossa... kun sitten heräsinkin hirveään vessahätään. Oli tosi tyhjä olo, kunnes mojovat nyrkkeilyiskut pistivät vipinää kinttuihin kohti vessaa. ;)

sammakkoinen 36+6

Vierailija
30/30 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea 3+1, Mirage ja vielä Varjokas, kun olet palannut linjoille, vauvoista. Paljon onnea kaikille!

Mammuliini ja tölökki olivat laittaneet ihanat kuvat vauvasta. Melkein itku tuli täällä :)

( . ) Eilen olo paheni iltaa myöten aika paljon ja lopulta olin ihan raato. Siis flunssa iski ihan tosissaan päälle. Olin ihan horkassa, yskin keuhkot pellolle ja oksensin jne. Vasta alkaa nyt helpottamaan tänään iltaa kohden. Hikoilenkin tosi paljon, joten ehkä olen nyt paranemassa. Ihan tukossa kyllä olen ja tosi kurjaa on kun ei voi lonkkien takia levätä, vaan tässä sohvalla on pakko istua ihan pystyssä :( Eilen ajattelin, että kyllä ne pelkät raskausvaivat oli helppoja tähän verrattuna. Toivon kyllä tosissaan, että paranen pian, koska on tää niin peffasta.

Huominen pitäisi jaksaa olla poitsun kanssa kahdestaan melkein koko päivä, kun mies lähtee illaksi töihin, enkä halua poikaa vielä viedä hoitoon, kun vasta oli lämpöä ja yskii vielä pahasti. Meillä on toinen mummo huomenna lähdössä matkalle ja toinen seuraavana päivänä, eli kumpaakaan ei voi pyytää apuun, ettei he sitten sairastu :( Taidetaan katella videoita koko ilta.

Laru rv 35+6