Ystävänpäivä tervehdys tärkeälle 💝
Kommentit (22)
Pitää olla kyllä aika vajaaälyinen ja/tai pakkomielteinen seko päästään, jos kirjoittaa yhtään minkäänlaisia terveisiä tällaiseen paikkaan..
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kyllä aika vajaaälyinen ja/tai pakkomielteinen seko päästään, jos kirjoittaa yhtään minkäänlaisia terveisiä tällaiseen paikkaan..
Joku haluaa tehdä asialle jotain, ettei palsta olisi täynnä vihaa ja sitten täytyy haukkua. Miksi?
En sano sulle en tunne sua. Ystäville kyllä olen sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Minusta taas ei. Olen melko varma, että jos päättäisin tänne ko aloituksen pykätä, se voisi jopa mennä perille. Poikkeavuus/epänormaaliuus kunniaan.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit tuon kumminkin. Sulla ei tästä raspustuksestasi päätellen vaan taida olla ystäviä, niin meni selkeesti tunteisiin.
__
Kiitos, anonyymi.
Samoin Sinulle.
🧡👋🐻 E
__
S.S:lle ystävänpäivä terveiset täältä pohjoisesta.
Hyvää ystävänpäivää, kivat ihmiset!
Kiusallista ja vaivaannuttavaa. Typerä päivä.
Ennen kuin alat väittää, ettei mulla ole ystäviä, niin on kyllä. Mutta tämän päivän viettäminen on niin tekoamerikkalaista hömppää, että kuvottaa. Jokainen päivä on ystävänpäivä tai rakkaan päivä. Ei riitä yksi päivä, jos on oikeasti tärkeä ihminen sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää, kivat ihmiset!
Terveisin Doris
Vierailija kirjoitti:
Ennen kuin alat väittää, ettei mulla ole ystäviä, niin on kyllä. Mutta tämän päivän viettäminen on niin tekoamerikkalaista hömppää, että kuvottaa. Jokainen päivä on ystävänpäivä tai rakkaan päivä. Ei riitä yksi päivä, jos on oikeasti tärkeä ihminen sinulle.
No sieltähän se tuli: moraaliposeeraus ja hyvesignalointi! Minulla on tosiaan myös näitä ystävänpäivä on joka päivä tuttuja, ja ovat tunnettuja itsekkyydestään ja siitä, etteivät pidä yhteyttä ikinä vastavuoroisesti.
Oon katkera kun parisuhteessa olevat miehet saa tänään suikkaria,pillua ja pyllynreikää.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä viettää joka päivä. Voi jouluakin viettää joka päivä, jos haluaa. Mutta on silti kiva, että on tällainen yksittäinen päiväkin.
Ystävänpäivätervehdys on yhdyssana.
- p:n nussija-
Ei kiitos