Nyt loppu näille hemmetin paukkupakkasille!
Sanoisin rumemminkin mutta kumminkin oikeasti -20 ja alemmat lukemat on täysin prseestä! Joku max -10 vielä menee mutta ei nämä kun ei tuolla ulkona voi edes liikkua kuin pakolliset ja talo jäähtyy. Ja "pue päälle" paskapuheet voi pitää omanaan kun päällä on ja palelee eikä ulkona voi liikkua kun palelee heti ym. Kuulkaa kaikki eivät ole mitään super-ihmisiä jotka voi mennä tuolla vaikka t-paita päällä eikä tunnu missään joten pidä oma "täydellisyytesi" omana tietonasi.
Ja meteorologit voisi oikeasti lopettaa ennusteiden tekemisen tietokoneillaan ja sanoa vaan "ei tietoa mitä tulee" kun ennuste muuttuu joka kerta kun vähänkään näyttävät lauhempaa keliä niin kappas taas hetken päästä ennuste peruttu ja sama paska eli kovat pakkaset jatkuu eli ihan turhaan siellä tekevät yhtään mitään. Paremmin sään tietää kun katsoo mittariin ja ulos kuin mitä joidenkin tietokoneiden laskelmat ym.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Kova pakkanen on vähän sellainen ettei siitä ole mitään hyötyä mihinkään.
Langattomille tietoliikenneyhteyksillä pilvetön taivas ja kova pakkanen on ideaali säätila.
Ei pakkaset lopu ikinä. Se on vain totuttava elämään sisällä asunnoissa. Kesää ei tule enää koskaan.
Maaliskuussa sitten valitetaan kun aamulla on -7 vaikka pitäisi olla kevät.
Paskat nää mitään pauku, muistan ysärillä kun kasarmin mittari näytti -52. Päiväohjelmassa luki, että tehdään ulkona jotain, ei muuta kun seitsemän kerrosta vaatetta päälle, ei tullut kylmä.
Vierailija kirjoitti:
Manifestoi. Kyllä se siitä.
Manifestoidaan kaikki Espanjan ilmasto tänne! Tai edes Englannin.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kerrostalot on kesällä tulikuumia ja talvella jääkylmiä. Isännöitsijä vaan levittelee käsiään kun oma yksiö on yksi vtun iglu ja asialle ei muka voi tehdä mitään.
Jos näin niin hommaat erillisen sähköpatterin sinne. Jotkut taloyhtiöt on tuollaisia paskoja. Laita myös päivällä tuloilmaventtiilit kiinni kovimmilla pakkasilla niin ei vedä niin älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään näistä pakkasista. Täällä stadissakin oli aivan upea talvikeli aamukävelyllä. Kohta uudestaan ulos nauttimaan aurinkoisesta pakkassäästä. Kämpässäkin on ihan sopivan lämmintä eli hieman päälle 22 astetta.
Minulla oli tänä aamuna lämmintä +14,8, nyt +16,9. Asun omakotitalossa. Viime yönä oli pakkasta-28, toissa yönä -32.
-25'C nautin ulkona raikasta ja aurinkoista puhdasta lunta ympärillä. Hyvillä talvivaatteilla ei mitään ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kova pakkanen on vähän sellainen ettei siitä ole mitään hyötyä mihinkään.
Langattomille tietoliikenneyhteyksillä pilvetön taivas ja kova pakkanen on ideaali säätila.
Minulla on langattomat yhteydet toimineet aina ilmalla kuin ilmalla. Ihan sama mikä ilma tai vuodenaika.
Jos vuoden päästä on tammikuussa samanlaisia pakkasia niin lähden viikoiksi thaimaahan ja vuokraan sieltä huvilan siksi aikaa kunnes täällä pakkaset loppuu.
-20c ja kävin hölkkäämässä aamulla ei haittaa yhtään. Pukeutuu lämpimästi. :)
Kun sä et, aloittaja, nyt vaan saa kaikkea, mitä haluat. Get over it. Ihminen ei ole maailman herra, luonto menee ihmisenkin yli. Luonto tekee juuri mitä luonto tahtoo.
Itse olen huomannut että pakkanen tuntuu pahemmalta jos viettää paljon aikaa sisällä. Siis samoissa vaatteissa.
tavallaan tottuu siihen jonkun verran että on kylmä ilma. Tokkiinsa tarvittee lämpimät vaatteet ja välillä pitää käydä sisällä lämmittelemässä tai kahvikuppi juomassa tai jotain jos pitkiä aikoja viettää. Mut jos vertaa esim pitkä aika sisällä ja sitten menee ulos vs menee ulos kun on paljon käynyt ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Selvä.
Valitettavasti täysin selvä. Pitäs olla jotain päihdyttävää.
Aikuinen ihminen. Yritä suhtautua vähän rauhallisemmin asioihin, joihin et voi vaikuttaa eikä kukaan muukaan.
Mitä se Isännöitsijälle kuuluu. Eikö teillä ole Taloyhtiössä Hallitusta?