Sinä jolla on ns. ylähuuleton hymy. Miksi et ota botuliinia sen korjaamiseen?
Itse ainakin kävisin pistoshoidoissa, jos mulla olisi tuollainen ongelma.
Kommentit (190)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jo huulista näkee, piittaako ihminen ulkonäöstään...
Oliko ap kuvassa?
Ah-hah-haa, idioootit. Pelaa tyhmiä pelejä voita tyhmiä palkintoja. Kuinka turhamainen ja idiootti sitä ihminen voikaan olla.
Jenni Dahlmanilla on (ollut) tuollainen suora ylähuuli.
Ylähuuleton hymy? Minne se ylähuuli hymyillessä katoaa ja miksi? Valahtaa alahuulen alle vai kielen taakse? Ma ei ummarta!
Vierailija kirjoitti:
Jenni Dahlmanilla on (ollut) tuollainen suora ylähuuli.
Ja silti voitti missikisoja.
Vierailija kirjoitti:
Suuri ihmettelyn aihe itselleni on se, että miksi universumin kaunein rotu, valkoihoinen ihminen, tietoisesti tavoittelee itselleen negroidisia piirteitä?
Ovatko vähä-älyisiä vai aivopesun uhreja vai molempia?
Oliko Kim Kardashian se eka, joka muokkasi itseään k***kerimiehelleen mieluisammaksi?
Vierailija kirjoitti:
Ylähuuleton hymy? Minne se ylähuuli hymyillessä katoaa ja miksi? Valahtaa alahuulen alle vai kielen taakse? Ma ei ummarta!
Kääntyy suun sisäpuolelle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä botuliini siihen auttaisi?
Rentouttaa ylähuulen lihaksia ja saa sen rullautumaan kevyesti ylöspäin.
Ap
HÖLYNPÖLYÄ!
Rullatkaa perseenne ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Suuri ihmettelyn aihe itselleni on se, että miksi universumin kaunein rotu, valkoihoinen ihminen, tietoisesti tavoittelee itselleen negroidisia piirteitä?
Ovatko vähä-älyisiä vai aivopesun uhreja vai molempia?
Aivopesun uhreja. Aikanaan valkoinen nainen kulki päivänvarjon alla, koska ruskettunut iho kieli asemasta yhteisössä. Nyt paahdetaan nahkaa auringossa kun täällä paistaa ja talveksi lennetään aurinkoon. Pian tarvitaankin jo täystehohoito Turkissa.
Hulluinta tässä on, että kohta kaikki naiset on samannäköisiä keskenään. Mikä järki siinä on?
Juuh, laitan kaikki duckfacet ja tekoripsi-tiinat suoraan työhakemusten roskakoriin kun rekrytoin uusia alaisia. En tarvitse bimboja meille töihin!
Hunter Tylo (ex Taylor Kaunareissa) on loistava esimerkki mitä botox tekee ihmiselle 🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei rentouta, vaan turvottaa, palsuntaa. Sanna Marinin ylähuulikin on turvotettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääntyy suun sisäpuolelle.
Ap
Oletko ap aivan tosissasi tuon aloituksesi suhteen? Ihminen on persoonallisen näköinen omine piirteineen.
Kyllä metsään menee, kun huulia aletaan täyttelemään. Eräs neiti Tuki ainen oli todella nätti ennen kuin alkoi keinotekoisesti säätää ulkonäköään. Surkutapaus nykyään!
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Millainen se on?
Esim. Eräällä suomalaisella lumilautailun maailmanmestarilla ja olympiamitalistilla on sellainen.
Ap
No tämä ei kyllä auttanu yhtään 😅
Tämä. Olen nainen ja lumilautaillut 1990-luvun alusta, ja jos lumilautailu joltain pelasti teininä ja nuorena niin en ainakaan ulkonäölläni etsi hyväksyntää. Vaan omana itsenäni, jos joku ei hyväksy minua sellaisena kuin olen ja miltä näytän, niin VOI VOI.
Tulee mieleen, että kannattaisi tukea nuorten urheiluharrastuksia yms. osaamista ja itsetuntoa kehittäviä harrastuksia, niin meillä olisi vähemmän sairaalloisesti hyväksyntää hakevia ja itseään inhoavia nuoria ja ehkä ylipäätään vähemmän mielenterveysongelmia.
Ei minulla ole minkäänlaista hymyä, vaan resting bitch face.
Angelina Jolien suu on kuin ulkoiset turvonneet peräpukamat. Peräsuolen sisäkumin luiskahdusta näkyviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei rentouta, vaan turvottaa, palsuntaa. Sanna Marinin ylähuulikin on turvotettu.
Mikä on lähteesi tälle väittämälle?
Sanna Marinin ylähuulikin on turvotettu.
Tai jos se on saanut kadulla pataan joltain?
He sentään olivat luonnonkauniita ennen kuin alkoivat itseään muokata. Lopputulos on karmea, eukot ovat kuin hirviöitä.