Marco Rubion hieno puhe
Mutta Hyysäri sensuroi kommentteja taas.
Onko tämä vapaata sananvapautta?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Rubion energia on hyvänätahtoinen, Vancen taas synkkä ja kireä. Vance sas mun pään särkemään, Rubio taas rentoutumaan. Lukisi vaikka puhelinluetteloa.
Vancen huono perhetausta näkyy, että hän on häikäilemätön. Hyvin yleistä huonoista taustoista tulevilla.
Vierailija kirjoitti:
Marco Rubio is a retarded cocksucker.
Miksi himoitset imeskellä hänen kikkiä?
Valitettavasti Rubio ei ole tuosta porukasta se presidentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rubion energia on hyvänätahtoinen, Vancen taas synkkä ja kireä. Vance sas mun pään särkemään, Rubio taas rentoutumaan. Lukisi vaikka puhelinluetteloa.
Onhan se normaalimpi kuin tumpin hallinnosta yksikään muu ja siksihän ne sen aina lähettääkin siivoamaan tumpin jälkiä, joka kerta kun se on jossakin käynyt niin Rubio käy paikkailemassa
Ja niinhän siinä nytkin tapahtui, Rubio tasoitteli vancen ja tumpin juttuja
Vierailija kirjoitti:
Marco Rubio kertoi Euroopan unionin johtajille, että muuttoliike on edelleen keskeinen haaste, johon länsi joutuu vastaamaan.
Massamuuttoliike ei ole mikään vähäpätöinen ongelma. Se oli ja on edelleen kriisi, joka horjuttaa yhteiskuntien vakautta koko lännessä.
Rubio ei vastusta maahan muuttoa sinsänsä, hänen omat vanhemmat ovat maahan muuttajia. Hän vastustaa massamaahan muuttoa. Vaikea tosin sanoa, miten asia järjestetään niin, että tulee sopivasti väkeä, voi joutua olemaan aika tiukkana.
Rubio arvosteli kansainvälisiä rakenteita kuten YK:ta ja ilmastopoliittisia toimia.
Eli kyllä se Trumpin minikäden jälki siellä näkyi.
"Ilmastonmuutos on huijausta ja kansainväliset järjestöt turhia, sillä USA! USA! USA!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marco Rubio kertoi Euroopan unionin johtajille, että muuttoliike on edelleen keskeinen haaste, johon länsi joutuu vastaamaan.
Massamuuttoliike ei ole mikään vähäpätöinen ongelma. Se oli ja on edelleen kriisi, joka horjuttaa yhteiskuntien vakautta koko lännessä.
Rubio ei vastusta maahan muuttoa sinsänsä, hänen omat vanhemmat ovat maahan muuttajia. Hän vastustaa massamaahan muuttoa. Vaikea tosin sanoa, miten asia järjestetään niin, että tulee sopivasti väkeä, voi joutua olemaan aika tiukkana.
Marco Rubio on osannut ilmaista tämän asian, mutta ilmastonmuutos-asiassa en ole ymmärtänyt heidän kantansa. Onko heillä jotain ilmastonmuutoksen hallitsemattoman muutosta hillitsevien toimia vastaan? Sehän tarkoittaa energian fiksumpaa käyttöä. Olisi tyhmää, jos ei käytettäisi rahaa asian tutkimikseen ja ratkaisujen etsimiseen. En etsi vastakkainasettelua, vaan ymmärrystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vancen huono perhetausta näkyy, että hän on häikäilemätön. Hyvin yleistä huonoista taustoista tulevilla.
Itse olen huonotaustainen ja köyhästä perheestä. Silti olen hyväntahtoinen, enkä tahdo muiden kokevan samanlaista köyhyyttä ja väkivaltaa..
Oli hieno puhe, tosin Vancen puhe viime vuonna oli vielä hienompi.
Kyllä. Rubiosta tulee sellainen vaikutelma että hänen kanssaan muiden maiden johtajat voivat keskustella asioista ja tehdä yhteistyötä. Trumpista ja Vancesta tulee vaikutelma ettei heihin saa keskusteluyhteyttä ja että he tulkitsevat erilaisten näkemysten esittämisen riidan haastamisena.
Pahoin kyllä pelkään että Vance on seuraava republikaanien presidenttiehdokas. Tosin ehtiihän hänen suosionsa vielä romahtaa.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/