Onko ystävänpäivä sinusta imelä ja vaivaannuttava päivä?
Olisipa se Valentine's day, niinkuin muualla maailmassa, eikä tämä suomalainen versio. Imeläkin muistaminen sopii paremmin parisuhderakkauteen kuin ystävyyteen.
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa tää on lähteny lapasesta. Kaikki toivottelee hyvää ystävänpäivää esim. töissä ja esihenkilö kantaa jotain suklaata. Hitto siellä yleensä mitään YSTÄVIÄ olla.
^ valittajien kuningatar
On se vaan niin kamalaa, kun joku toivottaa iloisesti hyvää ystävänpäivää ja esihenkilö tuo suklaata. Järkyttävää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Narsistiäitini mielestä on fiksua tuoda esiin miten paljon hänellä on ystäviä ja minulla niin vähän. No kyllähän ne kaverit kaikkoa kun tarpeeks mustamaalataan.
Miten ihmeessä ihmiset on semmoisia lapasia, että sallivat tuollaisen kohtelun? Otapa vähän etäisyyttä äitiisi.
Otettu. Luiskaan meni.
Annapa sinä sitten hänen elää omaa elämäänsä ja lakkaa puhumasta pahaa hänestä.
Sinä et mua määräile 😄
Jonkunlaista narsismia se on tuo sunkin touhu.
Ei mulla ole ollut ystäviä koskaan, niin tämä on ihan tavallinen päivä. Jenkkiläistä kaupallista hapatusta koko "ystävänpäivä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Narsistiäitini mielestä on fiksua tuoda esiin miten paljon hänellä on ystäviä ja minulla niin vähän. No kyllähän ne kaverit kaikkoa kun tarpeeks mustamaalataan.
Miten ihmeessä ihmiset on semmoisia lapasia, että sallivat tuollaisen kohtelun? Otapa vähän etäisyyttä äitiisi.
Otettu. Luiskaan meni.
Annapa sinä sitten hänen elää omaa elämäänsä ja lakkaa puhumasta pahaa hänestä.
Sinä et mua määräile 😄
Jonkunlaista narsismia se on tuo sunkin touhu.
Sovitaan niin. Ehkä sunki kulmakarvat nousis jos tietäisit kaikki ton temput.
Ihan kiva, vaimo herätti seksillä klo 05:30, eli hiveli ensin seisokin minulle ja sen jälkeen harrasti ratsastusta 🥰
Juuri oli joulu ja muistettiin lähipiiriä. Sitten ystävänpäivä ja kohta naistenpäivä. Äitiienpiväkin tulossa.
Karkkipäivä. Oli siellä Prisman irtokarkki hyllyillä kova kuhina ja myyjä lappasi lisää tavaraa koko ajan. 😋
Ystävänpäivä muuttuu imeläksi vasta siinä vaiheessa, jos saa ystävänpäivälahjaksi suklaata!
Jaa, ystävänpäiväkin on taas. Päivä siinä missä muutkin minulle, yks hailee.
Sinä et mua määräile 😄