Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voitatteko veikkauksen arvontapeleistä ikinä mitään?

Vierailija
14.02.2026 |

olen säännöllisesti pelaillut, arvontapelejä, varsinkin Kenoa ja aina menee numerot vierestä. Taso 8 on yleisin taso jota pelaan. onko kukaan voittanut?

N26

AP

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenosta voi tulla parin euron voittoja joskus mutta harvoin isoja voittoa. Pelaan pitkävetoa, viime vuonna voitin pitkävedosta 9700 euroa. Laitoin pitkävetoon 400 euroa.

Vierailija
42/47 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenosta voi tulla parin euron voittoja joskus mutta harvoin isoja voittoa. Pelaan pitkävetoa, viime vuonna voitin pitkävedosta 9700 euroa. Laitoin pitkävetoon 400 euroa.

on pitkävetokin ok mutta kenosta voi tehdä kestorivin, kun taas näitä pitäisi laittaa päivittäin melkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laittakaa rahastoon se 50€/kk mieluummin. Nordnet appi lataukseen.

samaa mieltä, mutta tässä ketjussa kysyttiin nimenomaan veikkauksen arvontapeleistä. pörssistä saa paljon varmemmin voittoa, mutta ihmiset haluaa joskus antaa mahdollisuuden täysin epätodennäköiselle suuripotillekin. 

Vierailija
44/47 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keno 8 taso ja 50snt panos.  Voitto 5000€.

Vierailija
45/47 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautusprosentti noilla on äärimmäisen huono. 

Vierailija
46/47 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rikastui pelaamalla uhkapelejä. Suosittelen muillekin.

Vierailija
47/47 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me, eläkeläispariskunta, pelaamme seuraavasti: minä osallistun porukkapeleihn ja vaimolla Lotossa ne "omat onnennumerot" sekä ostamme arpoja. Vähän väliä tulee voittoja muutamasta sentissä noin 15 euroon saakka. Takavuosina tuli Ässä-arvalla 500 euroa ja joku vuosi sitten Eurojaskassa noin 1500 euroa.

Olemme vuosien saatossa kyllä jääneet tappiolle, pakko tunnustaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme