Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden ja Perussuomalaisten edustajien ystävyys

Vierailija
14.02.2026 |

Aivan mahtava lehtijuttu! Tällaista inhimmillisyyttä tarvitaan lisää! Kansa ottaa mallia ja kaikki alkavat voimaan paremmin! 

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/vihreiden-sofia-virran-ja-perussuom…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi olla ystäviä ja ei tuo eduskunta mikään sotatanner ole. Ei minunkaan aatteet ole yhtään samat kuten ystävilläni. 

Vierailija
2/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jotenkin teennäinen juttu. Mutta onnea silti ystävyksille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu. Voidaan olla hyviä ystäviä, vaikka asioista ollaan erimieltä :)

Vierailija
4/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mieltä lämmittävä juttu. En ole ikinä kuullutkaan tuosta Lundanista, mutta noin inhimillisen ja järkevän oloinen kaverihan ei pääsekään persuissa sisäpiiriin. Jos se persujen  suomensisuklikki joskus kaatuu niin hänestä voi tulla ihan varteenotettava poliitikko. 

Vierailija
5/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääosa naisista on viherhenkisiä ja pääosa miehistä on persuhenkisiä. Tämä tarkoittaa sitä, että perustavanlaatuiset aatteelliset näkökulmaerot on väistämättä kyettävä jotenkin sovittamaan, jos tavoitteena on ystävyys- tai parisuhde.

Vierailija
6/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heidi Hautala ja Teuvo Hakkarainen olivat myös kavereita, uskomatonta kyllä. Siinä on jo älyssäkin aikamoinen ero, mutta ei kai se kaveruus sitä katso.

Vierailija
7/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tyytyväinen siitä että ystäväpiirissäni on sekä patamustia porvareita että vasemmistoliiton vasenta laitaa edustavia henkilöitä ja kaikkia muita tuolta väliltä. Ehkäisee tehokkaasti kuplautumista ja lisää ymmärrystä muitakin näkökulmia kohtaan.

Vierailija
8/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tyytyväinen siitä että ystäväpiirissäni on sekä patamustia porvareita että vasemmistoliiton vasenta laitaa edustavia henkilöitä ja kaikkia muita tuolta väliltä. Ehkäisee tehokkaasti kuplautumista ja lisää ymmärrystä muitakin näkökulmia kohtaan.

Vastakkainasettelu talousoikeiston ja talousvasemmiston välillä ei ole enää vuosikymmeniin ollut kovin voimakas. Nykyajan vastakkainasettelu on lähinnä identiteettipolitiikkaa ja kulttuurisotaa mikä on vihreiden ja persujen pelikenttä.

Vierailija
9/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreät ja persut ovat juuri sitä kansanryhmää jotka ovat pitkälti tuhonneet tätä maata täysin päättömillä ideologioillaan.

Vierailija
10/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itse taas välttelen oikeistosukulaisiani koska en kestä heidän ohueen tietämykseen ja olettamiin perustuvia mielipiteitä. 

Vierailija
11/11 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on molempiin puoliin kuuluvia ystäviä. Ei ääripäitä tosin. Ne on pahimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän