Keinoja, joilla osoittaa ettei kiinnosta toisen antama mikään turha huomio tai lässytys
Nyt jo olen asiallinen, eli en lähde mihinkään ylimääräiseen kommunikaatioon mukaan hänen kanssaan, mutta edelleen vaikuttaa siltä että henkilö vaan jatkaa kiinnostuksen osoittamista erilaisin hienovaraisin tavoin. Tunne tai tekemisissä olemisen oikean syyn yli menevä kiinnostus ei miltään osin ole molemminpuolista. Olen onnellisesti varattu, eikä kyseinen ihminen tunnu käsittävän mitä uskollisuus ja rakkaus omaa kumppania kohtaan edes on. Ikääkin jo ihmisellä, joten luulisi olevan järkeä ja elämänviisautta.
Kommentit (12)
Sano hänelle että olet kertonut asiasta puolisollesi ja hän ei tykkää tämän käytöksestä jonka itsekin koet epämiellyttävänä.
No jos on vaikka viesteistä kyse, niin annat itse vaan pelkkää täysin asiallista takaisin, vaikka toinen yrittäisi ylitellä soveliaisuuden rajoja. Jos sellaisesta ollut kyse? Kyllähän normaalipäinen ihminen tajuaa nopeasti ja ymmärtää perääntyä. Eri asia jos lähestyjän päässä on alkanut viirata. Silloin kannattaa nopealla tahdilla saattaa asiaa johdon tietoon/HR-puolelle todisteineen (viestit, tilanteet, lähestymiset). Asiaton toiminta ei kuulu työpaikalle ja silloin menee jo monen selkeän rajan yli, jos varattukaan ei saa olla saalistajalta rauhassa.
Onko ahdistelija siis nainen? Miehen kirjottamaa vois olla..
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Onko mahdollista laittaa ristikoru kaulaan ja Raamattu jonnekin näkyville?
Vierailija kirjoitti:
Keksittyä paskaa 💩💩💩💩💩💩💩
Ns. tonnin seteli ilmettä vain kehiin.
Siis töissä tämä? Esimieheen yhteys heti
Nosta esille oma puolisosi ja tunnesiteesi häntä kohtaan. Kiinnostus voi olla myös kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Nosta esille oma puolisosi ja tunnesiteesi häntä kohtaan. Kiinnostus voi olla myös kiusaamista.
Kyllä hän hyvin tietää minun olevan varattu, ei epäselvää. En ala todistella kenellekään mitään, enkä selitellä tunteitani ja yksityiselämääni sivulliselle, joka ei siihen kuulu mitenkään. Riittää kun katsoo sormusta. Sellainen löytyy, ei ole koriste.
Työympäristöstä kyse ja alkanut tuntua lähes ahdistelulta, vaikkei ole ollut suorasukaista kuten toisenlaisessa ympäristössä voisi samoin motiivein olla. Silti se on nolottavan ilmiselvää ja yksiselitteisesti epätoivottua minun puoleltani. Olen alkanut vältellä, taktikoida, en halua kahdenkesken tilanteisiin, joihin hän aiemmin toisinaan itsensä tarpeettomasti tunki. Puolisonikin on ollut hämmentynyt tilanteesta, vaikka minkäänlaista syytä huoleen ei hänellä ole. En ole pettäjä enkä epärehellinen, enkä kiinnostunut suhteemme ulkopuolisista siinä mielessä. Tuntuu väärältä ja inhottavalta edes tämäntasoinen "lähentely".