Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on tosiystävyys? Mitä se pitää sisällään?

Vierailija
30.04.2007 |

Minun ystävyyssuhteeni ovat sellaisia että niiden ainoa ylläpitäjä olen minä itse. Jos minä en pidä yhteyttä, saan huoletta olla viikkotolkulla omissa oloissani. Olen pääni puhki miettinyt miksi on näin. Yritän olla hyvä ystävä, reilu ja välittävä. Mutta silti.... Surullista!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla on sellasia et välillä on pitkiäkin yhteydenpitotaukoja ( johtuen elämäntilanteista ) ja silti juttu jatkuu niinku eile viimeks ois juteltu ! Tosin tarinaahan sillo riittää ! Pisin ja paras ystävyyssuhde on kestäny jo 32v ( niin hyvät ku pahatki ajat puolin ja toisin ) !

Vierailija
2/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lempannut tuollaiset " Ystävät" yli laidan. Mieluummin vähän hyviä kuin enemmän huonoja.

Minulla on vain yksi Ystävä ja pari kaveria, tutut olen lempannut yli laidan.

Ystäväni on ollut minulle tuki ja turva jo 27 vuotta, vaikka olen vasta 35 =)

Hänelle voi kertoa mistä asioista tahansa, hän on luotettava, hänelle voi soittaa koska vaan ja hän voi soittaa koska vaan. Joskus on hiljaiseloa muutama viikko (asumme eri paikkakunnilla nykyään), mutta se ei kumpaakaan huoleta. Nauramme paljon ja sanomme asioista suoraan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä päätän, että nyt saa yhteydenpidot riittää, mutta jossain vaiheessa kyllä osa ystävistä ottaakin yhteyttä. Pistä merkintä kalenteriin, nin ei ole mutu tuntumaa.

Toisaalta sellaisiakin ystäviä tarvitaan, joita näkee vain silloin tällöin ja olen ihan tietoisesti antanut joidenkin hyvienkin ystävyyssuhteiden mennä enemmän tuttavuuksien puolelle. Eli sitten ei vuodatella kaikkia murheita ja salaisuuksia toiselle, mutta voi ihan hyvin pyytää mukaan leffaan tai messuille mihin mies ei esim. lähtisi.