Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki opiskelijat pääsisi jakamaan mainoksia

Vierailija
13.02.2026 |

Jos rahat ei riitä opiskeluaikana eikä töitä löydy, niin mainoksia pääsee kuka tahansa jakamaan. Itse jaoin mainoksia opiskeluaikana (3 vuotta), sai lisätuloja. Ei tarvinnut edes cv:tä tai haastattelua. Tästä pari vuotta aikaa.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huru -ukko ap keksii juttuja ja kovasti kommentoikin.Peräkammarin ulisijoita.

Vierailija
62/67 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla kotipaikkakunnalla kyllä noissa työpaikkailmoituksissa vaaditaan omaa autoa.

En ole opiskelija, mutta jotenkin kuvittelisin, ettei opiskelijoille ole ihanteellista työtä jakaa mainoksia aamuyöllä. Tai ylipäätään yötyöt, tai sellaiset, jotka sotkevat unirytmiä. Siis jos päivisin olisi tarkoitus jotain opiskellakin.

Jos sitä raha ei oikeasti ole niin silloin pitää tehdä mitä voi. Silloin ei ole varaa miettiä että mihin aikaan se työ on jos ihan oikeasti on köyhä.

Ei ole opiskelijan järkeä tehdä sellaista työtä, joka vain hidastaa valmistumista.

Sitten turha rutista kun ei ole rahaa.

Ei ole mitään turhaa. Opiskelijalla nyt vain on ainoastaan huonoja vaihtoehtoja talouskysymysten kannalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mainosten jakamisesta saa aivan järkyttävän huonosti rahaa. Itse opiskeluaikana meinasin koittaa, mutta kävi ilmi että siitä yhdestä kierroksesta sai SEITSEMÄN EUROA.  Jokainen voi miettiä kuinka järkeä sellaisessa on.

Jos rahaa ei ole ja muita töitä ei löydy niin ei ole vaihtoehtoja. Oletko koskaan ollut oikeasti köyhä?

Mutta opiskelijalla on vaihtoehtona ottaa opintolainaa.

Vierailija
64/67 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava totuus on se, että kaikille ei "oikea" työ maistu. Itse tein opiskellessa siivoustöitä ja olin kaupassa töissä. 

Vierailija
65/67 |
16.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava totuus on se, että kaikille ei "oikea" työ maistu. Itse tein opiskellessa siivoustöitä ja olin kaupassa töissä. 

Ihan tosi. Mä en tykkää sinapista.

Vierailija
66/67 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"  "  Sitten turha rutista kun ei ole rahaa. "  "

"Ei ole mitään turhaa. Opiskelijalla nyt vain on ainoastaan huonoja vaihtoehtoja talouskysymysten kannalta."

Niinpä. Opiskelijoilla on jo työ, se opiskelu. Ihme että heidän pitäisi tehdä töitä sen lisäksi. Heidän työntekonsa veisi lisäksi työttömiltä työpaikat, ja juuri työttömäthän niitä töitä oikeasti tarvitsee, enemmän kuin opiskelijat.

Vierailija
67/67 |
17.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainosten jakelu on romahtanut. Ei kieltoa vaan silti vaan joskus joku mainos. Näin Helsingissä. .