Juhliiko työttömät viikonloppua?
Työttömät siis makaa kotona maanantaista perjantaihin joten viettääkö työttömät millään tapaa viikonloppuja kun heillä ei ole töitä arkipäivinä?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ei juhlita viikonloppuja oli töitä tai ei. Sisällä pysytään pakkasella.
Totta, ei ole talvitakkia.
Sisäfilettä tuossa just hauduttelen pannulla. Uunijuurekset ja jälkkäriksi Magnum jäätelöä purkki. Normi perjantaieväät ja viikonlopuksikin vielä.
En juhli vaan juon muuten olutta ajankuluksi.
Kyllä työttömilläkin on läheisiä, jotka käyvät töissä. Jos puoliso tai paras kaveri tulee hyväntuulisena perjantaina töistä kotiin, niin on siinä muillakin eri tunnelma kuin arkisin. Plus mahdollisuus viettää yhdessä vapaa-aikaa. Viikonloppuna on yleensä monenlaisia tapahtumia tai perhejuhlia, myös siis työttömille mukavia juttuja.
Ei kai kukaan juhli viikonloppua???
Olen ollut paljon työttömänä ja paljon töissä, yrittäjänä jne. Mutta ikinä koskaan ei ole tullut mieleen, että juhlisin viikonloppua. Onhan vapaapäivät aina kivoja oli ne minä päivänä hyvänsä, mutta mitä juhlimista siinä on, se kuuluu arkeen siinä kuin työ- tai koulupäivätkin. Ap taitaa olla joku juoppo jonka juhliminen tarkoittaa ryyppäämistä ja sekoilua. Surullista.
Viikonloppu menee tietokoneella. Arkena ei ehdi hakea töitä ajatuksella. Yritän pitää toisen viikonlopun päivistä silleen että haen töitä maks neljä tuntia, toisena teen täyden päivän.
Kyllä joku voi juhlia jos helpottuu perjantaina, kun paineet väistyvät. Tai yrittää päästä niistä.
Mä lepään viikonloput niin jaksaa taas arkena ryypätä
Työttömät ei juhli vaan työttömät ryyppää. Tiedätsä mikä päivä tänään on työtön kysyi toiselta työttömältä? Kumpikin virnisti ja huusi yhteen ääneen lärvintai! Kun oikein kunnolla ryypätään niin viikossa voi olla jopa 8 lärvintai päivää.
Tottakai. Viikolla haetaan ahkerasti töitä ja harrastetaan. Viikonloput relataan. Kohta saunaan ja bisse auki. Sen jälkeen kuhafileet pannulle.
Vierailija kirjoitti:
Sisäfilettä tuossa just hauduttelen pannulla. Uunijuurekset ja jälkkäriksi Magnum jäätelöä purkki. Normi perjantaieväät ja viikonlopuksikin vielä.
Hyvät setit sulla :P
En juhlinut silloinkaan kun oli töitä. Helvettiä tämä työttömyys.