Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kierrätyskeskus toimii typerästi?

Vierailija
13.02.2026 |

Olen viime aikoina törmännyt erilaisiin videoihin ja uutisjuttuihin siitä, kuinka (ainakin pk-seudun) kierrätyskeskus hävittää kaikki sinne toimitetut ns. halpisvaatteet eli esim. Temusta tilatut vaatteet!

En ole itse halpisvaatteiden erityinen kannattaja.

Mutta tuo jos joku on TODELLAKIN tuhlausta! Ja näköjään korostavat itse sitä mitä vastustavat. "Pikamuoti" sanan varsinaisessa merkityksessä :( :( Halpisvaatteille eivät edes anna mahdollisuutta kiertää useammalle käyttäjälle :( :(

Nykytilanteessa on paljon ihmisiä, joilla ei ole varaa koskaan ostaa uusia vaatteita, ei Temusta eikä normikaupasta. Uskoisin, että moni olisi varmasti tyytyväinen ja iloinen kun saisi joskus muutamalla eurolla ostettua kirpparilta jonkun uuden vaatteen. Ei siinä katsella muita lappuja kun hintalappuja. 

Mun mielestä todella typerää Kierrätyskeskukselta!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisaniemen kierrätyskeskuksessa valtavasti rikkinäistä tavaraa kalliilla hinnalla. 

Vierailija
22/23 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pellava mekko kauppias myy 4 euron Kiinan huiveja 60 eurolla ja suomalaiset ostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän siinä ole vaan että työmäärään nähden se paskainen muovirätti ei ole sen parin euron väärti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi