Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olet, jos miehellä näkyy persevako? Siis työmiehellä tai huolto ukolla

Vierailija
13.02.2026 |

Onko se seksikästä ja ahkeran ihmisen merkki??

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kassajonossa oli edellä joku mies, joka nojasi kärryynsä...Ei siinä mitään, mutta kun ukkelin housuista "vilkkuivat" ruman ruskeat kalsarit ja hieman muutakin🙈🙈🙈🙈🙈Oli hieman pulleampi henkilö, joten ne päällihousut olivat pikkuisen löystyneet...

Vierailija
22/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten ne persvakoäijät eivät tunne sitä, että viima käy perseessä. Tunnottomiako ne heidän takalistonsa ovat???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkullinen näky vartalotyypistä huolimatta. Ajattelen usein, että ihan minua varten työmies hymyilee samalla kun homma tulee tehdyksi. Mehukkaimmille annan tippiä työn päätteeksi.

Vierailija
24/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuo vielä työmiehellä niin haittaa, mutta kun puoliso on perse esillä päivittäin jossakin lökäpöksyissä, niin kyllähän se etoo.

Vierailija
25/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi hitto. oksettaa.

Vierailija
26/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään näkee valitettavan paljon lökäpöksyisiä miehiä, naisia ja nuoria. Aina ei näy mikään vako, mutta hyvin lähellä putoamista joskus vaikuttavat olevan. Tähän vielä lisättynä jotkut aamutossut/ Reinot/ muoviset "lipokkaat" tai "kroksit" jalassa. Näillä painellaan melkein missä vaan.

Vierailija
27/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on työmiehen hymy !

Työmiehen hymy on asiakkaan irvistys. 🤮

Vierailija
28/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuo vielä työmiehellä niin haittaa, mutta kun puoliso on perse esillä päivittäin jossakin lökäpöksyissä, niin kyllähän se etoo.

Just olin tulossa sanomaan, että mulla tää pyllyvaon esittelijä on puoliso. Kotona se just ja just on ok, lähinnä vähän hymähdän. Ihmisten ilmoilla sen sijaan, vaikkapa jonkun asiakaspalvelijan läsnäollessa: mieheni kääntyy selin ja asiakaspalvelija huomaa mieheni pyllyvaon, minkä seurauksena asiakaspalvelija vaihtaa katseita minun kanssani. Sillon on sellanen olo, että laittas nyt jumaliste tuon asian kuntoon, niin ei tarttis ulkopuolisille olla ite sillain "joo, hehheh, se on vähän tommonen aina joo".

Vierailija
29/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söpöä. Eikös se vähän niin kuin kuulu asiaan. Työasu nyt vain on sellainen ammattilaisella.

Vierailija
30/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pyhä yksinkertaisuus mieheksi....

Vierailija
31/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka ei osaa ostaa edes sopivankokoisia alushousuja ja työhousuja, jotka peittävät takapuolen, ei kyllä vaikuta miltään järjen jättiläiseltä.

Vierailija
32/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä varten pidän aina paketillista lyijykyniä mukana

Vierailija
34/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla näkyy persevako vain tiettyjen kulahtaneiden verkkareiden kanssa jotka ei meinaa pysyä enää ylhäällä löysän kuminauhan vuoksi. Onko se vaikea työhousuista kiristää vyötä niin ettei persevako näy vai estääkö kenties iso maha vyön tehokkaan hyödyntämisen.

No jos edessä on iso pyöreä maha joka ulottuu alemmas kuin se persevako niin luonnollisestikaan vyö ei siinä tilanteessa toimi halutunlaisesti ja persevako jää väkisinkin vyön yläpuolelle.

Vierailija
35/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä varten pidän aina paketillista lyijykyniä mukana

Seuraavalla kerralla onkin sitten housut vedetty kainaloon asti!

Vierailija
36/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just olin tulossa sanomaan, että mulla tää pyllyvaon esittelijä on puoliso. Kotona se just ja just on ok, lähinnä vähän hymähdän. Ihmisten ilmoilla sen sijaan, vaikkapa jonkun asiakaspalvelijan läsnäollessa: mieheni kääntyy selin ja asiakaspalvelija huomaa mieheni pyllyvaon, minkä seurauksena asiakaspalvelija vaihtaa katseita minun kanssani. Sillon on sellanen olo, että laittas nyt jumaliste tuon asian kuntoon, niin ei tarttis ulkopuolisille olla ite sillain "joo, hehheh, se on vähän tommonen aina joo".

Ei juma, tää oli oikeesti hauska😂

Vierailija
37/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hikinen tissivako yök

Vierailija
38/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs takia seksikkäillä nuorilla naishoitajilla, fysioterapeuteilla yms. ei koskaan näy perse? Hyvältä näyttää myös housut jalassa, heh heh heh :)

On tuotakin näkynyt. Mustat stringit näkyi kumarrellessa

Vierailija
39/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattimies.

Vierailija
40/43 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulahtaneet alusvaatteet, jotka eivät edes pysy päällä on kyllä seksikkyyden vastakohta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi