Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on vihervassari?

Vierailija
13.02.2026 |

Kun sitä hoetaan aika matalalla kynnyksellä, esimerkiksi heille jotka haluaa ihmisarvoista kohtelua myös yhteiskunnan heikoimmassa asemassa oleville.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yleensä siten että, talouden jäätyessä (mitään ei saa tehdä koska luonto) tai populaation hallitsemattomasti lisääntyessä ("tervetuloa kaikille elätettäväksi")."

No sitähän minäkin että se vihervassari on se oikeistolaisen keksimä karikatyyri jolle ajatellaan kaikki ne asiat jotka saavat niiden vastustamisen mahdollisimman helpoksi.

Vierailija
22/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies huuteli minulle vihervassaria ja saatan...an ämmää ynnä muita ihanuuksia. Olen vegetaristi ja se oli miehelle ilmeisesti liikaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikimusta persuvähemmistö kiljuu vihervassaria, eikä alakynteen jäädessään osaa muuta kuin trollata ja uhriutua.

Uli uli, vuh vuh.

Vierailija
24/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan yhä vastaustasi wokekysymykseen.

Vierailija
25/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persu ei pysty vastaamaan wokekysymykseen vaan alkaa huorittelemaan. Klassinen nurkkaan ajetun reaktio.

Vierailija
26/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Woke rakastaa kun muslimit raiskaaa lapsia

Niin, persun mielestä valkoisten rikkaiden miesten tekemä rai5kaus ja lasten syönti on sitä parempaa väkivaltaa.

Vierailija
27/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luonnonsuojelua ja vahvaa valtion säätelyä kaipaava idealisti jonka mallit kaatuvat lähes aina taloudellisen toteutuksen realiteettien kautta mahdottomuuteen. Vapaasti noudatettaessa lopputulos on yleensä talouden äkkipysäys ja erinnäiset väkivaltakoneiston pakotustoimet ja lopulta nälänhätä ja luonnon tuhoutuminen.   

Miten vihervassariwoke tuhoaa luonnon?

Yleensä siten että, talouden jäätyessä (mitään ei saa tehdä koska luonto) tai populaation hallitsemattomasti lisääntyessä ("tervetuloa kaikille elätettäväksi"). Tapahtuu reaktio jossa maa-alalta ei enää saada haluttua määrää ruokaa /km2  tai tuotettua myytäviä hyödykkeitä että ruokaa voisi ostaa. Tässä vaiheessa sitten ihmiset alkavat hankkia omia vähemmän tehokkaita tapoja

Tämä oli kyllä sekavinta sontaa ever

Vierailija
28/94 |
13.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se joku joka ei ole samaa mieltä kuin perskokkare.

Tämä. Se joka eri mieltä tän palstahuutelijan kanssa.

Vierailija
29/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustrollit ja lahkoloiset ryhtyi kiljumaan ja haukkumaan. Niinkö niissä tupailloissa suuri johtajanne on määrännyt tekemään?

Uli uli, vuh vuh. Siinä perustrollien ja aivopestyjen lahkoloisten anti yhteiskuntaan. Väittävät vasemmistolaisia kelapummeiksi, vaikka itse olevat pahimpia. 

Vasemmistoliitto on työssä käyvien työmiesten puolue. Persut on työttömien ja vihaisten inceleiden puolue, koska haluavat syyttää muita omista ongelmistaan.

Vierailija
30/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap itse kuitenkin on vassari.

Parempi se on, kuin hyödytön incepersu. 

Vierailija
31/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelar o t ta tai Kelaro t tia hyysäävä.

Ok, eli siis jokainen meistä on vihervassari. Sehän on hienoa!

Kelan palvelut on tarkoitettu kaikille, jotka niitä edellytysten täyttyessä tarvitsevat, ja vastaavasti me kaikki kontribuoimme siihen (eli "hyysäämme") maksamalla veroja. Näin se hyvinvointivaltio pyörii, persuseni.

Vierailija
32/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se on jokainen joka on yhtään mistään eri mieltä oikeistolaisen kanssa. Eli siis ainakin 2/3 kansasta.

Vain ääritapausten kanssa, eiköhän esim. Stubb hyväksy jos joku ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.

Vierailija
33/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarit on tyhmiä ja heikkoja ihmisiä jotka ovat helposti vietävissä ja uskovat ideologisiin satuihin.

Persuthan ne ovat aivottomia lampaita jotka uskovat kaiken mitä Mestari tai Trump sanoo.

Vierailija
34/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vihervassareita, on perskokkareita. Kyllä ihmiset keksivät vastaisuudessakin pilkkanimiä vastapuolelle. 

Vierailija
35/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No se on jokainen joka on yhtään mistään eri mieltä oikeistolaisen kanssa. Eli siis ainakin 2/3 kansasta.

Vain ääritapausten kanssa, eiköhän esim. Stubb hyväksy jos joku ei ole hänen kanssaan samaa mieltä.

Ääritapauksille varmaan Stubbikin on vihervassariwokettaja kun oli Pridessa vahvasti mukana.

Vierailija
36/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraalinen ihminen, joka ajattelee muitakin.

Vierailija
37/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainaki mitä seurannu nii vauva.fi forumilla. Voi meinata ihan mitä vaan kuun ja maan välillä. En ihmettelisi vaikka kauemmaskin yltäisi selitykset.

Vierailija
38/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoista ei ole koskaan ees tavattu. Persukoiden mielikuvitusolento . 

Vierailija
39/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassari on se, joka istuu kadulla estämässä liikennettä. Se, joka lukitsee itsensä puuhun ja estää metsänomistajaa tekemästä hommia. 

Ja tietysti se, joka virkkaa pipoja palaverissa. Ja se, joka luulee, että rahaa saa seinästä sossun avustuksella, onhan se heidän etunsa. 

Ai jaa. Mä olen tähän asti pitänyt itseäni nimenomaan vihervassarina, mutta mitään noista luettelemistasi en ole ikinä tehnyt. En osaa virkata, metsässä ihan vaan kävelen, ja elokapinointi on musta hölmöä. Käyn töissä ja tienaan mediaania paremmin.  Äänestän vihreitä tai vasemmistoa. Mikähän mä sitten olen jos en vihervassari?

Vierailija
40/94 |
14.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.

Äänestin kokoomusta yli 30 vuotta koska jaksoin uskoa sivistysporvareiden talousosaajapuolue -myyttiin, mutta Orpo, Andersson ja Marin avasivat silmäni.

Hih, täällä yoinen samanlainen. Tosin minun silmäni aukaisi kokoomuslaiset itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi