Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka kerta synnytyksen jälkeen

Vierailija
30.04.2007 |

Vähän tekisi jo mieli, mutta on alkanut jännittää. Olen aiemmin nauttinut seksistä todella paljon ja meillä on ollut monipuolinen ja erittäin tyydyttävä seksielämä. Raskauden aikana pidimme aika lailla taukoa koska mieheni pelkäsi kaikesta vakuuttelusta huolimatta satuttavansa lasta, vasta loppu aikana kun neuvolan täti rohkaisi kokeilemaan jos se vaikka käynnistyisi, ehdimme muutaman kerran.

Olin kuitenkin kuivempi enkä tuntenut yhtä paljon kuin ennen, ja nyt olen ruvennut jännittämään jos tilanne on vain pahentunut.

Millaisia kokemuksia teillä on tästä " toisesta ekasta kerrasta" ?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka kerta synnytyksen jälkeen ei ole yleensä tuntunut juuri miltään eikä ikävä kyllä tokakaan. palautumiseen on aina mennyt paljon kauemmin aikaa, oikeastaan koko imetysajan.

meillä on kolme lasta ja tämän nuorimman synnytyksen jälkeen hukkasin orgasminkin n. vuodeksi. en tiedä mistä johtui mutta en vain yksinkertaisesti saanut edes niillä entisillä takuuvarmoilla konsteilla. kuopus täyttää kohta 2v ja onneksi tilanne on jo korjaantunut, ihan yhtä helposti en enää saa kuin ennen vanhaan mutta saan kuitenkin.

Vierailija
2/2 |
01.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun itse halusin sitä. Toka ja kolmas kerta olivat vähän vaisumpia, mutta sen jälkeen taas ihan kuin ennen. Tai ehkä jopa himpun verran parempaa.

Tokan lapsen jälkeen sama juttu. Mulla imetys ei ole haluihin vaikuttanut, tosin meillä on seksielämä ollut hyvää ennen lapsiakin. Kavereiden olen kuullut käyttävän sitä tekosyynä, siis itse ovat sanoneet.

Rohkeasti vain jos itselläsi on haluja! Ja omien tuntemusten mukaan, jos tekee kipeää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi