Voiko tinder-matchilta kohteliaasti kysyä että haluaako hän seksisuhteen?
Kommentit (15)
Ei voi vaan pitää puikottaa kysymättä. t. mies
Vierailija kirjoitti:
Seksistä ei voi puhua ennen tapaamista tai ennen kuin on harrastettu seksiä, eikä mielellään myöskään sen jälkeen.
M42
Naiset haluaa seksiä pyytämättä ja yllättäen.
Kohteliaasti kun kysyy, voi kysyä mitä vaan. Epäröinti on vain omassa mielessäsi.
Olen itse suorasukainen ja rehti ja kokisin, että kunnioitat minua jos kysyt suoraan. Minusta pahinta on se, kun mies EI KERRO AIKEITAAN eli aikaani varastetaan. Jos näyttäisit silmiini hyvältä, voisin jopa tykätä ideasta, ja jos en haluaisi seksisuhdetta kanssasi, poistaisin matcin. Kumpikaan ei tuhlaisi aikaa. Parempi niin.
Mutta muista että noin kysymällä teet selväksi, että sen enempää et ole minuun valmis satsaamaan aikaasi. Se on jo melkoinen loukkaus naiselle ja seksitarjous yleensä tarkoittaa samaa kuin "et ole muuten kiinnostava". (Tuon jälkeen jos rakastuisit, olisi turha kyllä enää selitellä mitään. Olisit menettänyt mahdollisuutesi. Käyttäisin sinua vain kun parempaa ei olisi tarjolla.)
Vierailija kirjoitti:
Seksistä ei voi puhua ennen tapaamista tai ennen kuin on harrastettu seksiä, eikä mielellään myöskään sen jälkeen.
M42
Entä suostumus?
Kirjallisenahan se pitä olla nykyaikana
Vierailija kirjoitti:
Olen itse suorasukainen ja rehti ja kokisin, että kunnioitat minua jos kysyt suoraan. Minusta pahinta on se, kun mies EI KERRO AIKEITAAN eli aikaani varastetaan. Jos näyttäisit silmiini hyvältä, voisin jopa tykätä ideasta, ja jos en haluaisi seksisuhdetta kanssasi, poistaisin matcin. Kumpikaan ei tuhlaisi aikaa. Parempi niin.
Mutta muista että noin kysymällä teet selväksi, että sen enempää et ole minuun valmis satsaamaan aikaasi. Se on jo melkoinen loukkaus naiselle ja seksitarjous yleensä tarkoittaa samaa kuin "et ole muuten kiinnostava". (Tuon jälkeen jos rakastuisit, olisi turha kyllä enää selitellä mitään. Olisit menettänyt mahdollisuutesi. Käyttäisin sinua vain kun parempaa ei olisi tarjolla.)
Huhhuh, onpas naisen elämä vaikeaa
Klaukkalan ruma mies haluu varmasti seksiä. Muista kondomi
Jos nainen kertoo profiilissaan tai alkuvaiheen viestittelyssä, että etsii parisuhdetta, seksisuhteen ehdotus on loukkaavaa.
Oletko vain seksiseuraa etsimässä? Kerrotko sen myös profiilissasi?
Vierailija kirjoitti:
Klaukkalan ruma mies haluu varmasti seksiä. Muista kondomi
Tämä ei multa. Aloitukseen sanon vaan että kannattaa olla aina rehellinen elämässä. Parempi epämiellyttävä totuus kuin miellyttävät valheet.
Eikös nää Tinderit ja muut ole juuri sitä varten? Seksiä.
No, en ole noita kokeillut vaan muiden deittisivustojen kokemuksella ja tavattuanikin muutamia henkilöitä niin se seksihän se on ollut kaikille tärkeää. Että voi kysyä mitä hakee, seksiäkö vai muuta.
Rehellisuus kannattaa, tunteet ottavat helposti vallan ja jos haluat poimia palvelusta ihmisen osaksi isompaa joukkoa kumppaneita niin se kannattaa tehdä heti selväksi. Oletan että valinnanvaraa sinulla on tuolla elämäntyylillä.
Kyllä haluan seksisuhteen, mutta sinä olet niin kiva ja kiltti, että sinuun voisin tutustua ihan oikeasti ja hakea sen seksin muualta.
T kaunis Minna 19v
Hei,
Haluaisin mitä kunnioittavimmin tiedustella sinulta, Arvon Herra, olisiko sinulla kiinnostusta käyttää erektiossa olevaa penistäsi siveellisessä emättimessäni, rytmikkäästi liikuttaen säännöllisin väliajoin?
Yours, truly sincirely
Maija, Tinder matchisi
M42