Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko miettinyt juomisen lopettamista

Vierailija
12.02.2026 |

Siihen saa apua ja tukea.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi lopettamaan.

Vierailija
22/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttäisin alkoholia niin en varmaankaan kirjoittelisi täällä. Olisin baarissa. Ei maistu enää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lopettanut juomisen miettimisen.

Vierailija
24/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei juo, voi kuolla hyvinkin nopeasti. Juominen on välttämätöntä.

Vierailija
25/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin juomisen kauan sitten eikä siitä ole mitään hyötyä. Nykyään ei kukaan soita eikä halua viettää aikaa kanssani koska en juo. Varsinkin naiset tuntuu ettei niitä enää kiinniosta kahville lähtö edes. Niin ja olen mies. Ennen kun join niin naiset tuli aina kylään ja oli hauskaa.

Vierailija
26/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos käyttäisin alkoholia niin en varmaankaan kirjoittelisi täällä. Olisin baarissa. Ei maistu enää.

Hah. Ihan kuin olisi varaa baareissa käydä

Vierailija
27/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heheh, näsäviisaat löysivät tänne myös. 

Kyllä maistuu täälläkin sen 3-4 krt viikossa. Juon 2-4 lonkkua tai sidukkaa kerralla. Juomatta jättäminen ei helpota oloa eikä vaikuta uneen.

Juon koska se auttaa ahdistukseen ja ketutukseen. Lapset on peestä ja mies myös. En halua lopettaa tissutteluani. Niitä harvoja iloja joka mulla vielä on. Eli en ole miettinyt juomisen lopettamista. Tätä on jatkunut 3 vuotta. Hyvä näin.

Vierailija
28/28 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopetin juomisen kauan sitten eikä siitä ole mitään hyötyä. Nykyään ei kukaan soita eikä halua viettää aikaa kanssani koska en juo. Varsinkin naiset tuntuu ettei niitä enää kiinniosta kahville lähtö edes. Niin ja olen mies. Ennen kun join niin naiset tuli aina kylään ja oli hauskaa.

Täällä ne eivät koskaan käyneet. Joskus piipahtivat ovella ja tekivät u-käännöksen. Nykyään en ole yhteyksissä mihinkään