Tämä palsta on täysin sairas
Kaikki mielenterveyskuntoutujat, pahat ja ilkeät ihmiset kokoontuu täällä. Tekstit on ihan kipeitä.
Kommentit (24)
itsekö sitten olet ystävällinen ja huomionottava
Kaikkein hauskinta on se että nämä samat sekopäät itkevät kokoajan muiden olevan syynä siihen että maailma on paha 🤣
Isäsi oli mielenterveyskuntoilija kun sinua teki
Ei ole. Täällä puhutaan asioista oikeilla nimillä. Voi tietysti järkyttää jos on ollut vassareiden wokekuplassa.
Ei noin voi sanoa. Osa on mätääkin.
Ihan älyttömästi on huonosti voivia ihmisiä. Ei täällä taida kukaan enää muistaa millaista on normaali keskustelu ja jopa hauskuus
Vierailija kirjoitti:
Itke minulle joki
Tämmöttii.
Olen aapeen kanssa samaa mieltä. Ihan selkeä muutos on tapahtunut tässä kuukauden sisällä.
Tollasia hälläväliä juttuja on alkanut tulla yhä enemmän.
Suosittelen kokeilemaan anaaliseksiä
Vierailija kirjoitti:
Mee hoitoon!
Sitähän aapee juuri tarkoittaa, että kaltaisiasi huutelijoita on enenevässä määrin määkimässä. Voitte skarpata. Riittää ihan tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikkein hauskinta on se että nämä samat sekopäät itkevät kokoajan muiden olevan syynä siihen että maailma on paha 🤣
No, ei kuulosta yhtään hauskalta.
Sanoman lika sanko ihmisille joilla on huono olla ! Ylläpitoa ei ole ja palvelimetkin Amozonin ties missä
Vierailija kirjoitti:
Mitä sönkötät?!
Vierailija kirjoitti:
Täähän se olis. Eivät tajua sulkea palstaa tai viime kädessä hankkiutua terapiaan.
Itke minulle joki