Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävän hommaaminen Oulusta

Vierailija
12.02.2026 |

Uhka vai mahdollisuus?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lestadiolaisten seuroista löydät kivoja naisia.

Jos kääntyy 

Vierailija
22/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttöystävä etsitään seuroista

Ei siellä ole mitään mahdollisuuksia jos ei ole itse vakkarikävijä. Moni oululainen löytää parisuhteen muualta.

Uudet ihmiset huomataan paremmin kuin vakkarikävijät. Jos kukaan vakkarikävijöistä ei ole kelvannut viime viikolla, miksi kelpaisi yhtäkkiä tällä tai ensi viikolla? Uusilla naamoilla on paremmat mahikset. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei siellä ole mitään mahdollisuuksia jos ei ole itse vakkarikävijä. Moni oululainen löytää parisuhteen muualta.

Uudet ihmiset huomataan paremmin kuin vakkarikävijät. Jos kukaan vakkarikävijöistä ei ole kelvannut viime viikolla, miksi kelpaisi yhtäkkiä tällä tai ensi viikolla? Uusilla naamoilla on paremmat mahikset. 

Vakkarikävijöillä tarkoitin lestadiolaisia uskovia. Jos et ole sellainen, ei lestadiolaiset halua sinun kanssa suhteeseen. Ellei sitten itse suunnittele liikkeestä eroamista, mutta mitä ne silloin tekisi seuroissa?

Vierailija
24/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ole lestadiolainen tai ainakaan oululainen lestadiolainen. Oulun rauhanyhdistys on niin valtava että siellä on kaksi kahviota ja eteistä. Vastaan tulee ketä tulee ja tuntemattomasta on paha sanoa onko naama uusi vai vanha.

Vierailija
25/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ihan kaupungista ota vaan siitä eteläpuolelta, saat hyvinkasvatetun, tottelevaisen ja lapsia haluavan lestadiolaistytön.

Antaa pimpsaa vasta papin aamenen jälkeen, mutta sitten antaakin että voitte täyttää koko maan lapsilla. Ja tottelee koska nainen on alempiarvoinen heidän järjestelmässään. Tekee kaiken kotona, saat kunnon kotiorjan ja synnytyskoneen. Ei kyllä meikkaa mutta pimeässä peiton alla ei tarvikaan.

Vierailija
26/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käsi käy kuin kärpänpyytäjällä, niin onnistuu kyllä.

Vierailija
27/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat juuri oululaisen? Käykö raahelainen?

Vierailija
28/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä pitää! Menen nimittäin tässä 5 minuutin päästä nukkumaan. Aiotko sitä ennen keretä? 

T. Oululainen nainen. 

Vierailija
29/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oululaiset ole aika sisäänpäinkääntyneitä ja juroja?

Vierailija
30/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö oululaiset ole aika sisäänpäinkääntyneitä ja juroja?

Eivät ole.

Väitän että etelässä (esim  Turku, Helsinki) on vaikeampi tutustua ihmisiin kuin Oulussa. Toisaalta  oululaiset eivät ole niin puheliaita ja avoimia kuin vaikka savolaiset. 

Minä olen sellainen mummomagneetti, että kaikkialla on juttuseuraa. Yleensä toki mummoja, mutta kyllä rupattelija toisen kaltaisensa tuntee. Tai oululaisittain porisija

Vierailija
31/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppa tiiraili oululaisia tsirbuloita Hopeaketun elkein. 👴👴 kassaneiti selvästi ihastui🤗🤗

Vierailija
32/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puppa tiiraili oululaisia tsirbuloita Hopeaketun elkein. 👴👴 kassaneiti selvästi ihastui🤗🤗

Onko pakko tunkea joka ketjuun?

Vierailija
33/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka se on!

Oululaiset naiset (varsinkin max 160cm pitkät) ovat aggressiivisia, lentävät kapakastakin ulos kun alkavat siellä riehumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä