Tyttöystävän hommaaminen Oulusta
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttöystävä etsitään seuroista
Ei siellä ole mitään mahdollisuuksia jos ei ole itse vakkarikävijä. Moni oululainen löytää parisuhteen muualta.
Uudet ihmiset huomataan paremmin kuin vakkarikävijät. Jos kukaan vakkarikävijöistä ei ole kelvannut viime viikolla, miksi kelpaisi yhtäkkiä tällä tai ensi viikolla? Uusilla naamoilla on paremmat mahikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mitään mahdollisuuksia jos ei ole itse vakkarikävijä. Moni oululainen löytää parisuhteen muualta.
Uudet ihmiset huomataan paremmin kuin vakkarikävijät. Jos kukaan vakkarikävijöistä ei ole kelvannut viime viikolla, miksi kelpaisi yhtäkkiä tällä tai ensi viikolla? Uusilla naamoilla on paremmat mahikset.
Vakkarikävijöillä tarkoitin lestadiolaisia uskovia. Jos et ole sellainen, ei lestadiolaiset halua sinun kanssa suhteeseen. Ellei sitten itse suunnittele liikkeestä eroamista, mutta mitä ne silloin tekisi seuroissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et selvästikään ole lestadiolainen tai ainakaan oululainen lestadiolainen. Oulun rauhanyhdistys on niin valtava että siellä on kaksi kahviota ja eteistä. Vastaan tulee ketä tulee ja tuntemattomasta on paha sanoa onko naama uusi vai vanha.
Vierailija kirjoitti:
Jos et ihan kaupungista ota vaan siitä eteläpuolelta, saat hyvinkasvatetun, tottelevaisen ja lapsia haluavan lestadiolaistytön.
Antaa pimpsaa vasta papin aamenen jälkeen, mutta sitten antaakin että voitte täyttää koko maan lapsilla. Ja tottelee koska nainen on alempiarvoinen heidän järjestelmässään. Tekee kaiken kotona, saat kunnon kotiorjan ja synnytyskoneen. Ei kyllä meikkaa mutta pimeässä peiton alla ei tarvikaan.
Jos käsi käy kuin kärpänpyytäjällä, niin onnistuu kyllä.
Miksi haluat juuri oululaisen? Käykö raahelainen?
Kiirettä pitää! Menen nimittäin tässä 5 minuutin päästä nukkumaan. Aiotko sitä ennen keretä?
T. Oululainen nainen.
Eikö oululaiset ole aika sisäänpäinkääntyneitä ja juroja?
Vierailija kirjoitti:
Eikö oululaiset ole aika sisäänpäinkääntyneitä ja juroja?
Eivät ole.
Väitän että etelässä (esim Turku, Helsinki) on vaikeampi tutustua ihmisiin kuin Oulussa. Toisaalta oululaiset eivät ole niin puheliaita ja avoimia kuin vaikka savolaiset.
Minä olen sellainen mummomagneetti, että kaikkialla on juttuseuraa. Yleensä toki mummoja, mutta kyllä rupattelija toisen kaltaisensa tuntee. Tai oululaisittain porisija
Puppa tiiraili oululaisia tsirbuloita Hopeaketun elkein. 👴👴 kassaneiti selvästi ihastui🤗🤗
Vierailija kirjoitti:
Puppa tiiraili oululaisia tsirbuloita Hopeaketun elkein. 👴👴 kassaneiti selvästi ihastui🤗🤗
Onko pakko tunkea joka ketjuun?
Uhka se on!
Oululaiset naiset (varsinkin max 160cm pitkät) ovat aggressiivisia, lentävät kapakastakin ulos kun alkavat siellä riehumaan.
Jos kääntyy