Nykyihminen oikeasti kuvittelee ryyppäämisen ja juhlimisen olevan perusoikeus
Eli jos siihen ei ole laittaa 200e viikossa niin elää säälittävää elämää. Miten tähän on päädytty?
Kommentit (37)
Miksi minulla ei olisi oikeutta ryypätä ja juhlia, jos haluan? Jos minulla on rahaa käyttää siihen 200€ viikossa, niin mikä siinä on ongelma ja kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Miksi minulla ei olisi oikeutta ryypätä ja juhlia, jos haluan? Jos minulla on rahaa käyttää siihen 200€ viikossa, niin mikä siinä on ongelma ja kenelle?
Aikamoiset defenssit ja reaktiot sieltä. Googlaa kognitiivinen dissonanssi. Kukaan ei maininnut mitään siitä, etteikö sitä saisi tehdä :D mutta koet ilmeisesti (huonoa?) omaatuntoa tässä tilanteessa. Pysähtyisin miettimään.
Siis eikai kukaan sitä ns perusoikeudeksi olekkaan sanonut? ap itse ehkä
Joku pilvipää nisti saattaa kuvitella noin ehkä. hmmmm
Vierailija kirjoitti:
Moni tuttuni tuntuu olevan sitä mieltä. Ollaan niin hirveän pahoillaan jos ei SAA juoda päätä täyteen
Ap
Nykyihminen on siinä ihan samanlainen kuin menneisyyden ihminen että kumpikin haluaa päihteitä. Ihmiset ovat aina halunneet päihteitä.
Vierailija kirjoitti:
perseaukinaiselle työttömälle kukkahattutätille.
Miten ap kuvittelet minkälaista elämän pitää olla?
Kaikki on omista valinnoista kiinni miten käyttää omat rahansa. Eri harrastukset kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tuttuni tuntuu olevan sitä mieltä. Ollaan niin hirveän pahoillaan jos ei SAA juoda päätä täyteen
Ap
Lopetahan ihmisten holhoaminen ja kyttääminen.minä juon silloin kun huvittaa en tollasilta kysele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLopetahan ihmisten holhoaminen ja kyttääminen.minä juon silloin kun huvittaa en tollasilta kysele.
Sinulla taitaa olla haasteita lukemasi ymmärtämisessä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLopetahan ihmisten holhoaminen ja kyttääminen.minä juon silloin kun huvittaa en tollasilta kysele.
Ap
Sinulla taitaa olla muita ongelmia kun muitten ihmisten juomisista itket täällä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyihminen on siinä ihan samanlainen kuin menneisyyden ihminen että kumpikin haluaa päihteitä. Ihmiset ovat aina halunneet päihteitä.
Addiktit ovat aina halunneet päihteitä, ei ihmiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkahattutäti voi pitää turpansa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla taitaa olla muita ongelmia kun muitten ihmisten juomisista itket täällä.
Ettekö te (vai sinä yksi ihminen) osaa oikeasti lukea? En ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, etteikö ihmiset saisi juoda. Toin esille sen, että ihmiset ajattelevat sen olevan perusoikeus ja tällä viittaan siihen, että ihmiset joilla ei ole rahaa saavat olla masentuneita siitä, että eivät pääse ryyppäämään ja ulkoistavat ongelmansa rahaan sekä oikeuksiin. Herätys nyt ihan oikeasti.
Ap
Ai että on hyvää olutta kohta vähän viinaa sitten saunaa. huominen on vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten suurin osa ihmisistä on addikteja. Eikä pelkästään ihmiset halua päihteitä vaan monet eläimet haluavat myös päihteitä. Koska päihteiden halu on noin yleinen niin luultavasti sillä on joku tarkoitus tai merkitys.
Itseä taas ihmetyttää, että nykyihminen oikeasti kuvittelee ryyppäämisen ja juhlimisen olevan hauskaa, vapauttavaa, rentouttavaa tai elämän elämistä. Ei ole. Tuo on suuri ja ovelasti toteutettu huijaus! Päihteillä ihminen ymmärtämättömyyttään vapaaehtoisesti tuhoaa kehoaan ja mieltään kerta toisensa jälkeen.
Mikä oli edellisen tyttöhallituksen bilebudjetti? Montako festarilippua? Juomat + jauhot ja siihen vielä aamupalat kaupan päälle.
Tytöt lähti baariin sillä aikaa kun tytti-täti kävi myymässä uniperin persnetolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ettekö te (vai sinä yksi ihminen) osaa oikeasti lukea? En ole MISSÄÄN vaiheessa sanonut, etteikö ihmiset saisi juoda. Toin esille sen, että ihmiset ajattelevat sen olev
Ime persettä kusihuora.
Merkityksettömyys elämässä