Te joilla huomenna palkkapäivä, paljonko tilillä on nyt?
Mulla käyttötilillä 0 € mutta säästötileillä yhteensä 9423,03 € ja ainoa velka luottoa käytetty 730,28 € lentolippuihin.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin töissä, normaalisti käyttötilillä 2 kuukauden nettopalkka.
M 60 +
Sitä ei kysytty
Mulla on aina päivä ennen palkkapäivää käyttötilillä 0€. Siirrän ylijäämään rahastoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole palkkapäivä huomenna. 198 000 mutta useammassa pankissa, ei käyttötilillä tietenkään.
Huomenna on 13. ja perjantai, Olkaa erityisen varovaisia.
Miksi pitäisi olla? 13.2. on ihan samanlainen päivä kuin kaikki muutkin.
Sen verran notta just pärjää ilman stressiä, reilu sata tonnii vain.
Mielenkiintoinen keskustelu. Tämän perusteella on vaikea uskoa tämän palstaväen köyhyys- ja kurjuuskuvauksia ja hallituksen haukkumisia. Täällähän on vain vauraita ihmisiä, joilla tilit pursuavat säästöjä ja sijoituksia.
Ootteko isoja lukuja näpyttevät miettineet, että numerot joita näppäilette on juuri sellaisia numerosarjoja joita ihminen kirjoittaa, silloin kun yrittää keksimällä keksiä satunnaiselta näyttävän luvun. Ja todellisuudessa numerot eivät ole kuitenkaan lainkaan satunnaisia.
Jotain 40000€ käyttötilillä, enköhän pärjänne palkkapäivään saakka.
2,8M sijoituksissa. Käyttötilillä muutama satanen, ehkä vajaa tonni.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin töissä, normaalisti käyttötilillä 2 kuukauden nettopalkka.
M 60 +
Mulla on säästötili sitä varten, käyttötilillä on 500.
En tiedä tarkalleen paljonko tileillä nyt on, mutta sen tiedän, että ihan tarpeeksi on.
Käyttötilillä muutama euro. Säästössä 1800e
Siirsin juuri 245 euroa säästötilille, niin huomenna palkka voi laskeutua puhtaalle käyttötilille. Sitten taas siirrän säästöön ne, mikä jää kuukaudessa yli.
Alle euro. 800000€ edestä kulutusluottoa. Oon iha hukas
Ei tule huomenna palkkaa. Huhtikuussa vasta. 330 käyttis. 1900 säästössä. Ens kuun vuokrat ja tämän kuun laskut maksettu.
Oho onpa täällä varakasta porukkaa ! Yllätti.
Palkkarilillä edelleen se 100, jonka jätin viime palkkapäinä humputtelu rahksi. Ruokatilille on kertynyt 1500, laskutilillä 3600. Puskuritilillä 7000. Huomenna löhtee sit tilistä määritelty osa ruoka- ja laskutileille.sit satasen varmaab jätän humputtelurahaksi. Loput osakkeisiin ( 50% tilistä)
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen keskustelu. Tämän perusteella on vaikea uskoa tämän palstaväen köyhyys- ja kurjuuskuvauksia ja hallituksen haukkumisia. Täällähän on vain vauraita ihmisiä, joilla tilit pursuavat säästöjä ja sijoituksia.
Säästöihin en koske. Ostin tänään uuden Teslan 116 000€ tietenkin rahoituksella kun autot ostetaan aina rahoituksella.
Mulla on vain yksi tili, ja siellä on nyt 4,25 euroa. Palkkapäivä on huomenna. Ikää mulla on 60 vuotta.
Oisko jotain 4e. Huomenna tulee palkka ja siitä menee suoraan kaikki laskut ja loput rahat siirtyy pois käyttötililtä. Muilla tileillä onkin sitten aika paljon rahaa.