Vappu G: Missä kaikki teidän perheen jäsenet ovat tällä hetkellä? =)
Kommentit (22)
Mies syöttää lapselle iltapuuroa, itse istun olkkarin sohvalla kone sylissä
Mies ulkona, lapset vein just sänkyyn ja ite tulin lukemaan sähköpostit ja näköjään tsekkamaan av:n vappumenot =D...
toisilleen. Kohtaa saavat tulla kotiin, uunissa ranskiksia ja kananugetteja ja jälkkäriksi simaa ja munkkeja.
Mies istuu tossa lähellä ja vauva mahassa.
Mies pojan kanssa ulkona, poika potkulautailee. Mä yksin kotona.
Mies töissä, vanhempi lapsi kaverillaan yökylässä ja nuorempi piirtää. Itse olen tässä tietsikalla...
Ja 18, eikö ne " mielenosoitukset" ole vasta huomenna?
Nuorempi poika katsoo elokuvaa. Vanhempi leikkii omassa huoneessaan. Ja isä töissä:)
Pojat 1v ja 4 v nukahtivat juuri (ihme, sillä seinänaapurilla valtaisat vappuzembalot), mies peli-illassa (tulee kohta) ja minä tietysti av:lla
Pidetään pieni _hiljanen_ hetki kun lopetettiin juuri jännä koko perheen fudispeli, miehet vastaan naiset. Huutoa ja tuuletusta riitti naapureillekin;) Kohta on sauna lämmin.
Mies ja lapset katselee hain tarinaa ja minä koneella ja koira makaa.
Kuten kaikki kolme alle kolmevuotiastakin. Mies saapuu kohta eläintenhoitohommista.
No minä koneella ja poika katsoo Uunoa!
väsyttää niin!
Piti tulla tyttären pojat yöhoitoon työn takia mutta ei sit tarvinnutkaan. On vähän ontto olo kun oli varautunut!
Esikoinen " nukkuu" sängyssä, mies nukuttamassa kuopusta. Mies lähtee kohta ilmeisesti rullaluistelemaan, näytti nostaneen rullikset vaatehuoneesta.
Mies kattoo telkkaa, ja mäkin häivyn tästä kohta miehen kainaloon. :)
Lähtevät sieltä sitten baariin. En valita, nautin rauhasta. Reilu vuosi sitten olen viimeksi ollu baarissa ja miehen edellisesta reissusta on vielä kauemmin. =)
kuopus hyörii ympäri taloa ja välillä " kiusaa" koiraa