Jutta teki konkan ja sai 5k euroa että pääsi shoppailen.
Onhan se hyvä leikkiä yrittäjää kun tietää että tulee rahaa aina vaikka kuinka menis bisnekset huonosti.
https://www.seiska.fi/katso/jutta-larm-avoimena-konkurssistaan/2071304
Kommentit (6)
8 vuotta ei riittäs, laske uudelleen, myös verot ja muut kulut.
Käsitin että meni Pariisiin ja osti sieltä vaatteita joita sitten myi Suomessa, kampaamojen kautta ym. Ei ostanut itselleen eli ei ollut sellainen huvitusshoppailureissu.
Hirvee haahka nykyään, toi Jutta.
T.Virpsa
Itselle se ne vaatteet osti, vähä shoppaili.
Vierailija kirjoitti:
Olen saanut isältäni 350000 euroa. Takas ei tarvii maksaa. Piti perustaa firma mutta en perustanut. Ostin kesämökin ja vuokraan sitä. Saan siitä 40000 euroa vuodessa. Olen vuokrannut sitä nyt 8 vuotta ja olen saanut omani takas ja nykyään saan 40000 euroa voittoa.
Muistan kun olet aikaisemminkin kertonut saman tarinan. En yhtään epäile, ettet saa kesämökistä vuokraa 40 tonttua vuodessa.Tietenkin saat. Hyvästä mökistä kannattaa maksaa. Sulla bisnes luistaa? Miten minäkin voisin saada itselleni noin hyvän sivuansion? (Tätä kutsutaan amerikkalaiseksi kateudeksi, erotuksena venäläisestä kateudesta).
Olen saanut isältäni 350000 euroa. Takas ei tarvii maksaa. Piti perustaa firma mutta en perustanut. Ostin kesämökin ja vuokraan sitä. Saan siitä 40000 euroa vuodessa. Olen vuokrannut sitä nyt 8 vuotta ja olen saanut omani takas ja nykyään saan 40000 euroa voittoa.