Onko Orpo halunnutkin jättityöttömyyden? On uusi nöyrä köyhtyvä ihmisluokka
Kommentit (181)
No on tämä kaikki kyllä jotenkin tarkoituksellista. Miten muuten joku voisi julkisesti julistaa olevansa onnekas, kun saa painaa kolmivuorotyötä oman henkensä uhalla? Mutta pitää vaan olla niin kiitollinen kun kn töitä.
Vierailija kirjoitti:
No on tämä kaikki kyllä jotenkin tarkoituksellista. Miten muuten joku voisi julkisesti julistaa olevansa onnekas, kun saa painaa kolmivuorotyötä oman henkensä uhalla? Mutta pitää vaan olla niin kiitollinen kun kn töitä.
Olisiko parempi asua kadulla ilman tuloja? Ehkä kuitenkin kannattaa olla kiitollinen työstä ja terveydestä.
Eipä sitä loppujen lopuksi kadulle Suomessa joudu, ellei sitten itse itseään sinne hommaa. Kunhan pysyy erossa päihteistä, ihan hyvin menee ilman orjuuttakin.
Tällainen köyhdytyspolitiikkahan on aivan päivänselvä ihmisoikeusrikos!
Fakta on se, että ainoastaan vasemmisto hyötyy työttömyydestä, kuten nyt nähdään gallupeista. Heidän tavoitteenaan on saada kaikki ihmiset riippuvaiseksi valtioista ja tulonsiirroista, jolloin jokainen kansalainen on saatu letkuihin. Hyvinvoivalla ihmisellä ei ole syytä äänestää kaunavasemmistoa. Siksi koko maa pitää sysätä köyhyyteen ja pimeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Eipä sitä loppujen lopuksi kadulle Suomessa joudu, ellei sitten itse itseään sinne hommaa. Kunhan pysyy erossa päihteistä, ihan hyvin menee ilman orjuuttakin.
Siitäkään ei osata olla kiitollisia, että työssäkäyvien verojen ansiosta ei joudu ja että saa asua juuri Suomessa. Orjatyötä on Saudeissa, Kiinassa ja Intiassa. Kannattaisi olla kiitollinen Suomen hyvistä työoloista.
Vierailija kirjoitti:
Sehän laskee työnantajan palkkakuluja ja heikentää työntekijöiden asemaa jos suuri joukko työntekijöitä joutuu kilpailemaan vähistä työpaikoista.
Mitä luulet AP olisiko tämä Orpolle ja EK:lle mieleen?
Hyvin sanottu
"Sopiiko kaikille pikku yllättyminen minun osaltani?" (Petteri Orpo)
Katsotaanpas nyt tuonne metsään.
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten ne niitä ulkomaalaisia tänne raahaa. Että hallitseva luokka saa orjia.
Tämä! Ja suomalaiset työttömiksi
up