Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleminen

Vierailija
30.04.2007 |

Pidättekö suuseksistä?Minä en.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen muutamaan otteeseen " väkisin" nuoli ja olin taivaissa. Nykyään saan suuseksiä 1-2 kertaa viikossa ja HYVÄÄ sellaista. Näköjään se vaikuttaa osaako mies nuolla vai ei. Nykyään siis tykkään suuseksistä oikein paljon!

Vierailija
2/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitää olla ehdottoman taitava kielenkäyttäjä. :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan valtavasti! Jos mies nuolee klitorista ja samalla työntää sormea

hellästi sisääni, vain yhtä sormea, ei tarvitse mitään paksumpaa välttämättä... Niin nautinto on taattu - ja nopeasti!

Alkaa tuntumaan, kun ajatteleekin asiaa : )

Vierailija
4/5 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kun mieltymyksiä on yhtä paljon kuin naisiakin. Itse osaan nuolla monella eri tavalla, yleensä parhaiten toimii silloin kun nainen selkeästi viestittää milloin tuntuu hyvältä. Jotkut naiset kun haluavat kovempaa, toiset kevyempää, jotkut eivät siedä sormia sisällä ja toiset taas pitävät siitä.

Itse tykkään eniten siitä tunteesta että nainen todella nauttii, siitä että kokemisen rajoja kokeillaan ja antaudutaan nautinnolle. Uskallan ennakkoluulottomasti nuolla, kovaa tai hellästi, joskus lähes koskematta - joka paikasta jopa anukseen asti jos siltä tuntuu.

Rakastan suuseksin antamista!

Vierailija
5/5 |
04.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin..mutta tietysti on mukavaa jos mies osaa hommansa mutta voihan sitä opettaakkin!Pidän myös todella sen antamisesta, on ihanaa saada mies hurmoksiin..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi