Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

james van der beek kuollut

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottavinta tässä on että hänellä ei ollut mitään isoja oireita. Vatsa vähän temppuili - mulla on temppuillut koko elämäni. Miten pääsisi nuorehkona ihmisenä varmuuden vuoksi tätä tutkimaan, pitääkö valehdella oireista vai maksaa itse? Jos lääkärille valittaa että vatsa on vähän sekaisin, he käskevät syömään kuituvalmistetta tai luumuja riippuen siitä kumpaa ongelmaa on. Ketään ei kiinnosta jos ei tyyliin itke kivusta, jos silloinkaan.

Rauha Jamesin muistolle, liian nuorena lähti.

Vierailija
22/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö ap että, erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella? Ai etkö?

Pilkku tuli sinulla nyt väärään paikaan =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottavinta tässä on että hänellä ei ollut mitään isoja oireita. Vatsa vähän temppuili - mulla on temppuillut koko elämäni. Miten pääsisi nuorehkona ihmisenä varmuuden vuoksi tätä tutkimaan, pitääkö valehdella oireista vai maksaa itse? Jos lääkärille valittaa että vatsa on vähän sekaisin, he käskevät syömään kuituvalmistetta tai luumuja riippuen siitä kumpaa ongelmaa on. Ketään ei kiinnosta jos ei tyyliin itke kivusta, jos silloinkaan.

Ihan ensiksi kannattaa nyt selvittää, että onko kyseessä laktoosi-intoleranssi tai keliakia. Noihinhan on omat verikokeet ja suuntaa-antavia kotitestejä on saatavilla ihan Prismassakin.

Vierailija
24/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö ap että, erisnimet kirjoitetaan isolla alkukirjaimella? Ai etkö?

*Tiesitkö, AP, että 

Vierailija
25/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisin kuoli, mutta ei nuorena sentään. 

Vierailija
26/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sinua kuolema?

Vierailija
27/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina niin surullista, kun suht nuorena kuolee ja jäi vielä pieniä lapsiakin. Katselin sarjaa aikoinaan, samoin kuin Beverly Hills'iä. Beverly Hills -sarjasta on myös kuolleet näyttelijät Luke Perry ja Shannen Doherty. Jamesin perheelle Gofundme-sivustolla järjestetty keräys saavutti miljoonan dollarin rajan alle vuorokaudessa. Amerikkalaiset ovat tottuneet tekemän hyväntekeväisyyttä ja lahjoittamaan hädän hetkellä.

Vierailija
28/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo nuori aikuinen tuolloin, mutta se oli silti minulle merkittävä TV-sarja. Todella surullista. Fuck cancer. 

Mahtavaa! Osaat kaksi sanaa englantia!

Vierailija
29/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelottaako sinua kuolema?

Jokaista pelottaa, sinä mukaan luettuna. Joka muuta väittää, valehtelee.

Vierailija
30/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nevö hööd

Vierailija
32/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ensiksi kannattaa nyt selvittää, että onko kyseessä laktoosi-intoleranssi tai keliakia. Noihinhan on omat verikokeet ja suuntaa-antavia kotitestejä on saatavilla ihan Prismassakin.

Siinä, kun lääkäri selittää että oireet viittaavat johonkin lievempään samalla välttäen kalliimmat tutkimukset, kasvain jatkaa kasvuaan ja syöpä leviämistään. Näin se menee terveydenhuollossa, vaikka eettisintä olisi ensin poissulkea vakavan sairauden mahdollisuus, eikä lykätä aiheellisia tutkimuksia tuonnemmaksi.

Vierailija
33/33 |
12.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vuosikerta 1977.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän