Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA S-Pankin kanssa!?

Vierailija
11.02.2026 |

Hei!

Tiedän, että S-pankki on pepusta mutta osaisiko joku täällä auttaa?? Heidän nettisivutkaan ei näkökään pysty auttamaan.

Mulla olisi ko. pankkiin asiaa, joka vaatii henkilökohtaisen käynnin. Asiaa ei voi hoitaa netissä.

Mistä ihmeestä löydän numeron johon soittaa?? Tai missä on lähin toimipiste??

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäsi oli asS pankissa kun sinua teki

Vierailija
2/13 |
11.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaat netissä ajan konttoriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on kun en pysty varaamaan aikaa netissä vaan pitää päästä käymään paikan päällä! Ja toisekseen ei ole numeroa mihin soittaa! Netti ei anna kuin palvelupisteitä pk-seudulla!

Vierailija
4/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku ystävällinen laittaa tähän jonkun s-pankin asiakaspalvelun puhelinnumeron, johon voisin soittaa huomenna?? Ei mitään "24h sulkupalvelua kortille" tai vastaavaa.

Minä en vaan yksinkertaisesti löydä mitään tällaista numeroa. Enkä pysty hoitamaan asiaa netissä (ei ole tunnuksia). Lisäksi meidän lähi-Prismasta lopetettiin S-pankin "konttori" hiljattain.

Vierailija
5/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-Pankin asiakaspalvelu, ma-pe kello 9-16: 010 76 5800 (pvm/mpm)

Vierailija
6/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, Googlen hakukoneella "s-pankki toimipisteet" löytyi seuraava sivusto, joka on heidän omalla sivustollaan. 

Laita sinne hakukenttään postinumerosi niin sieltä pitäsi löytyä. Tai ainakin minulla löysi heti, enkä ole pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
7/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkee joka prisman yhteydessä on konttori

Vierailija
8/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, Googlen hakukoneella "s-pankki toimipisteet" löytyi seuraava sivusto, joka on heidän omalla sivustollaan. 

Laita sinne hakukenttään postinumerosi niin sieltä pitäsi löytyä. Tai ainakin minulla löysi heti, enkä ole pääkaupunkiseudulla.

https://www.s-pankki.fi/fi/toimipaikat/?st=all

Pahoittelut, linkki unohtui äskäen.

Vierailija
9/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku ystävällinen laittaa tähän jonkun s-pankin asiakaspalvelun puhelinnumeron, johon voisin soittaa huomenna?? Ei mitään "24h sulkupalvelua kortille" tai vastaavaa.

Minä en vaan yksinkertaisesti löydä mitään tällaista numeroa. Enkä pysty hoitamaan asiaa netissä (ei ole tunnuksia). Lisäksi meidän lähi-Prismasta lopetettiin S-pankin "konttori" hiljattain.

S-Pankin asiakaspalvelu, ma-pe kello 9-16: 010 76 5800 (pvm/mpm)

Vierailija
10/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"netti ei anna kuin palvelupisteitä" Mutä hittoa muuta tarvitset kuin palvelupisteen? 

Vierailija
11/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on lähin Prisma? Prismoissa on S-pankkien konttoreita, isommissa. Oulussa esim. Limingantullin Prisma

Vierailija
12/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on kun en pysty varaamaan aikaa netissä vaan pitää päästä käymään paikan päällä! Ja toisekseen ei ole numeroa mihin soittaa! Netti ei anna kuin palvelupisteitä pk-seudulla!

Sä varaat netissä sen ajan sinne konttoriin ja menet varattuna aikana sinne.

Noin tyhmä et voi olla.

Vierailija
13/13 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

S-pankkiin voi myös tunnistautua toisen pankin tunnareilla tai vaikka mobiilivarmenteella

Älä ole tyhmä