Hiton hauskaa vappua.......
Kiva fiilis...
Mitäköhän tekis, vetäiskö perseet vapun kunniaks????
Yksin kotona, mieliala nollassa ja vappu seurasta ei tietoakaan....
Perhanan työ jutut rassaa niin pirusti että iloinen vappumieli on kuopattu :(
Yrittäminen on hanurista, sanon minä
Että hyvää vappua vaan muillekin.....
Kommentit (9)
Vedät tänään kunnon perseet ja unohdat murheet hetkeksi!
Kunnon kalsarikännit niin olo joko paranee tai pahenee. Ottaisin riskin kuitenkin..
Meillä vaan on tapana pitää juhlapyhiä ikäänkuin testipäivinä: " jos juhlapyhänä on kurjaa ja yksinäistä, elämämme on huonolla tolalla" .
Sinuna hemmottelisin itseäni sillä tavalla, joka parhaiten mieltä kohentaa. Pitkä kylpy, suklaata, viiniä tai saunassa istumista. Lue hyvää kirjaa tai katso leffa. Ja piut paut vapusta, unohda mokoma juhla kokonaan.
Lähti ovet paukkuen. Että kivaa vappua vaan! Ja koti kuin pyörremyrskyn jäljiltä :(
ei voi edes vetää niitä lärvejä kun on ripuli ja vatsakipua jo neljättä päivää... Että hauskaa vappua vaan!
Mies työmatkalla ja minä kolmen alle kolme vuotiaan kans kotona! Hyvät vaput kaikille!
Minä olen lapsen kanssa kahdestaan kotona, mies on töissä.
Minäkin olin tänään töissä ja siellä on tilanne ihan per*eestä. Tosi isot jutut mättää. Jos sanoisin julkisesti, niin iltapäivälehdetkin kiinnostuisivat ja isoilla otsikoilla.
Tässä juon kristallilasista shampanjaa. Ihan itsekseni ja itseni iloksi. En perseitä kun on tuo pienokainen huollettavana, mutta riittävästi ;)
kun ei ole seuraa juhlimaan. Vaan ihan työ jutut stressaa p*erkeleesti ja sattumoisin vaan on vappu ja huominen vapaata niin ajattelin että jos sitä hukuttais murheet lasiin tänään....
Muu perhekin on sattumoisin muualla niin tilaisuus olis, ois vaan ollu paljon mukavampaa kun ois ollu seuraa.....
Joten kalsarikännit on erittäin hyvä idea!!!
ap
Kilistätkö mun kanssa laseja, mulla olis tässä simaa?