Työtön kaveri tienaa Onlyfanssilla 8000€/kk mutta nostaa silti täyttä toimeentulotukea ja asumistukea
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
No ei tienaa. Suurin osa tienaa noin 150-200 euroa kuussa.
Persu se vain jaksaa vihata muita köyhiä ja kuvittelee, että itse pääsee kenraalikuvernööriksi Suomen neuvostotasavaltaan.
Mikset muuten itse perusta OF-tiliä ja ala pyllistellä siellä asiakkaiden toiveiden mukaisesti, esim. työntäen porkkanaa persuusi kuten Eero Eduskuntalainen (PS)?
Mutku persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on petos.
Eli jos oikeasti tienaa noinkin hyvin, niin tuskin riskeeraisi jotain almuja jostain Kelasta.
Niin tyhmä ei varmaan ole kuin joku OF pitäjä....öööh eli hetkinen, tämähän voi sittenkin olla totta???
Tarkoittaa vain, että riittää kun on nuori ja nainen, niin rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Ei tarvitse edes olla hyvännäköinen, sillä kovimmat tienaajat ovat aika perunoita. Ja vielä väitetään, että naisilla ei olisi elämä miehiä helpompaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minne nuo 8000€ menee?
Hänen äidin tilille jonne hänellä on rinnakkaiskortti
ap
Ja verottajahan ei ala ihmetteleen kun mutsille tulee 8 tonttua kuussa tilille..
Verottajahan ei ihmettele peruspirkon tilejä, ellei kela tai pankki ihmettele ensin.
Voihan äitikin tehdä OF, sukutili. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan on petos.
Eli jos oikeasti tienaa noinkin hyvin, niin tuskin riskeeraisi jotain almuja jostain Kelasta.
Niin tyhmä ei varmaan ole kuin joku OF pitäjä....öööh eli hetkinen, tämähän voi sittenkin olla totta???
eikö vastaavasta ollut otsikoita parin viikon sisään, joku OF muikki jäi kiinni tilistään ja tuet loppui. Syyte odottaa.
Niin ja aiemmin se työtön kaveri ei hyväksynyt apn tarjoamaa työpaikkaa joka oli 15,50€ tunti Koita nyt jo päättää mitä se työtön kaverisi tekee tosin kaikkihan me tiedämme että pastahullu näitä satuilee Mitä lienee järkeä keksiä valespämmejä tänne ?
Tienasin onlysta 180000 euroa parissa vuodessa.. Maksoin lainat pois, miehelleni maksoin 12000 euroa valat ja ostin sitten uuden auton itselleni. Yllättävän paljon tienasin, en todellakaan odottanut että tienaan edes puolta tuosta summasta. Olen lukenut että susanna penttilä tienannut yli puoli miljoonaa. Olen sitä 18 vuotta nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Suva kki huo rat huo raavat, ja idi ootit maksavat.
Onneksi itsellä on muutto pois Suomesta edessä huhtikuussa. Oujee.
Hienoa! Se on yhtään epäilemättä kaikkien suomalaisten eduksi.