Kysymys seksistä raskausaikana. Auttakaa.
Ensimäistä lasta odottaessani harrastettiin ihan normaalisti seksiä. En silloin vielä nauttinut siitä samalla tavalla, kuin esikoisen synnyttyä. Mulla kävi siis niin, että synnytyksen jälkeen olen alkanut haluta seksiä paljon ja saan myös orgasmeja.
Olen nyt raskaana ja haluaisin tiedustella teiltä hyviä asentoja ison mahan kanssa. Ihan ketterä olen kyllä kuitenkin, en siis mikään valas ;) Saan orgsmin yhdynnässä lähetyssaarnaaja asennossa, joka ei nyt tietenkään ole mahdollinen.
Olisiko jollakin hyväksi koettua ehdotusta asennoksi tällaiselle raskaana olevalle?
Kiitos!
Kommentit (13)
mutta raskaana ollessani sain myös niin, että olin päällä, mutta silloin täytyi olla todella kiihottunut. Eli paljon suuseksiä ja sitten päälle, niin onnistui hyvin.
En sitten tiedä jos miehesi on hyvin suuri, mieheni on aika hoikka. 2
nainen olla vaikka pöydällä selällään puoli-istuvassa asennossa ja mies sitten yhtyy...
Mulle on jäänyt jostain nuoruudesta ahdistus sitä kohtaan, että olisin päällä. Mua on sattunut siinä asennossa ja pelkään kipua alitajuntaisesti, niin, etten halua kyseistä asentoa edes kokeilla. Jos nyt kuitenkin uskaltautuisin, niin *punastellen kysyy*; miten siinä kuuluu olla oikeaoppisesti? Missä pidän käsiäni? Mihin suuntaan nojaan?
Hohhoijaa kun olen avuton.
Ap
kokeilla ratsastamista myös selkä miehen kasvoihin päin.
Mua sattuu myös päällä ollessa, mutta vain tietyssä asennossa, eli jos olen ihan pystyssä. Siksi nojaankin reilusti eteenpäin, kädet miehen pään molemmin puolin. Miehen kalu täytyy olla syvällä, jotta klitoris osuu miestä vasten.
t. se, joka sai raskaana ollessaan myös päällä
ps. mua sattuu myös, jos olen mieheen selin, koska silloin ei pääse kunnolla nojaamaan eteenpäin
rauhallista keinumista ja sitten lähellä O:ta vähän nopeammin, jos tykkää :)
Etsi sivusto sexinfo101.com siellä esitelty useita asentoja piirroskuvin ja arvioitu myös asentojen helppous/fyysinen vaativuus kummallekin osapuolelle. Eiköhän sieltä löydy vinkkejä
vielä, kun viitsitte vastata asiallisesti mun hölmöihin kysymyksiin :)
T: Ap
ei liiskaannu maha.:) Kyllä meillä ihan loppuvaiheessa mies oli päällä ja miehellä iso maha myös. Kuitenkin onnistui.
Ja minä sain raskaus aikana orgasmeja päällä ollesani raskaus joka ei taas ny onnistu kun en ole raskaana.
Että kokeilkaa vaan rohkeesti eri asentoja. voi olla että onnistut saamaan orgasmin ihan eri asennossa raskaus aikana.:)
nro18 pahoittelee virhettä.
tuli yksi raskaus sana liikaa kun aloin muokkaamaan tekstiäni.
Meillä oli viimeyönä niin hyvää seksiä, että vieläkin hymyilyttää! Puoli viiteen asti peuhattiin ;) Nyt väsyttää, mutta eipä haittaa.
Kokeilin tuota päällä olemista, eikä se tuntunut ollenkaan ikävältä enää. Hyvä asento ison mahan kanssa. Lähetyssaarnaajakin onnistui vielä :) Oltiin jos jonkin moisissa asennoissa. Mies oli ihan innoissaan, kun olen aiemmin ollut aika urautunut tiettyihin asentoihin, varsinkin raskausaikana. Nyt testattiin sitten ainakin kymmentä kerralla.
Kannatti aloittaa tämä ketju, sain siitä rohkeutta murtaa tapojani!
Kiitos!
En ole uskaltanut edes kokeilla enää vähään aikaan. Eikö maha liiskaannu? Voi kun olisikin mahdollista!
T: Toiveikas ap