Mies, ole REHELLINEN! Onko sinulla oikeasti iso?
Palstajutuissa joka jätkällä on vähintään hk:n sinisen kokoinen. Ole kerrankin REHELLINEN! Minkä kokoinen sinulla oikeasti on?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ylempää keskikokoa.
Kerro mitat tai ei uskota!!!
ap
On kai sitten: on haastavaa suuseksi monien kanssa, löysää p***a en ole ikinä kokenut. Peppuseksi ei usein edes onnistu ja moni sanoo, että ei varmasti halua edes kokeilla.
Käytän 72mm MrSize- kondomeja (eli niisä suurimpia).
Mutta muuten sitten palaute on mukavaa kuultavaa yhdistettynä taitoihini, joka kuulemma on huippuyhdistelmä. <3
On. Yläasteen liikuntatunnin suihkussa sen huomasin. En tiedä onko se aina siunaus. Tyttöystävän kanssa pitää olla yhdynnän aluksi tosi varovainen työnnöissä. Toisaalta se kiihottaakin olla varovainen ja sillain pikkuhiljaa työntyä. Positiivisen puolelle menee myös huomio jota kullini häneltä saa. Haluaa usein koskea ja tyydytellä mua. Minä tietysti tyydyttelen häntä. Meillä on kyllä ihanaa.
Vehkeeni on jo käytössä vakisuhteessa,et tee tiedolla mitään.
Ei ole - se on pirun pieni jos ei stondista ole ja stomndiksessa apaut keskikokoa joskin jos keskikoko on jotain 8 cm niin menee hiukka yli.
Pituus 17,5cm ja paksuus just se hk blöö
Mulla on oikeasti noin 14cm pitkä ja 12cm ympärysmitta. Palstajutuissa laitan yleensä 3-4 cm molempiin mittoihin lisää. Tuntuipas hyvältä olla kerrankin rehellinen! Kiitos tästä ap!
Eiköhän tuo ole ihan mediaani, mutta varsin hyvin olen sillä pärjännyt.
En ole koskaan mitannut. Arvioni on: halkaisija 3,5 cm ja pituus alle 15 cm. Tattispalan halkaisija 4,5 cm.
Mitat tietysti vaihtelee vähän.
Hankala työntyä anukseen, koska tattispala on isohko.
Ylempää keskikokoa.