Tiesitkö, että horoskooppimerkeistä kaksosilla on korkein älykkyysosamäärä keskimäärin?
Kommentit (17)
Kumpi kaksosista on se älykkäämpi?
Vierailija kirjoitti:
Jompi.
-kaksonen-
Ovatko he niin älykkäitä, etteivät usko horoskooppeihin?
Minä olen tämän palstan älykkäin. Olkn apukoulun priimus!
Luin juuri jutun, jossa kaksonen oli ykkönen ja jousimies viimeinen, kun rankattiin horoskooppimerkkejä älykkyysosamäärän mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jompi.
-kaksonen-
Kimpi ja kampi tappelivat kumpi voitti
Vierailija kirjoitti:
Luin juuri jutun, jossa kaksonen oli ykkönen ja jousimies viimeinen, kun rankattiin horoskooppimerkkejä älykkyysosamäärän mukaan.
Ja jutun kirjoittaja oli kaksonen ja hänen eksänsä nyksä jousimies?
Horoskoopit ovat jäänne ajalta, jolloin tähtikuviot ja planeetat olivat henkiolentoja.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo totta kun kaksoset saa helposti toiselle on 65 ja toiselle 72 pistettä Mensan testeissä. Yhteensä siis 135 pistettä.
Vierailija kirjoitti:
Tuota. Tunnen jousimiehen. Tyhmä kuin saapas. Ihan oikeasti. Tunnen myös kaksi kaksosta (horoskooppimerkki) ja molemmat erittäin tyhmiä eli se siitä ja sen yleisyydestä. Olisiko testiin valittu ne kaksi varmasti joten kuten taivaan kirkkainta tähteä, joilla edes jonkinmoinen äly? ( plääh! Mikään horoskooppimerkki viisauttasi tuo - HAH!)
Vierailija kirjoitti:
Horoskoopit ovat jäänne ajalta, jolloin tähtikuviot ja planeetat olivat henkiolentoja.
Nykyään ihmiset on täynnä "henkiolentoja". Elävät omissa "maailmoissaan"...
Minäkin kuulun kaksarijengiin,
vaikka Pluto on Placidus-karttani kokonaishallitsija. Älykkyys naisena
on tragikoominen osa. En enää koskaan
halua inkarnoitua naisena. Olisin mielelläni
kyennyt kouluttautumaan lääkäriksi ja
yhä edelleen kirurgiksi. Olla huippumenestyjä, kuten kaksoisveljenikin.
Mutta toisin oli tarkoitettu. Toisin tein.
Parannan muilla metodeilla.
Veljeni sekulaarimenestys lukuisine kotimaisine ja ulkomaisine kunniamitaleineen on myös minun iloni
ja gloriani.
En kilpaile hänen kanssaan.
'Puolet tästä on sinun, puolet kuuluu Sinulle.
Omistan tämän mitalin Sinulle, puoliksi.
Kaksospuoliskoni, tukeni, turvani.'
Näin veljeni minulle totesi jokaisen tunnustuksen/mitalin kohdalla.
E
Olen kaksonen. Minua pidettiin lapsena kai jotenkin tavallista älykkäämpänä, tai siis ainakin jotkut kai näin kuvittelivat. Se varmaan johtui lähinnnä siitä mien käyttäydyin eikä liittynyt älykkyyteen ollenkaan.
Koulussa menestyin hyvin, en mitenkään poikkeuksellisesti, mutta todella hyvin siihen nähden että en jaksanut tehdä paljon työtä koska olin laiska ja vaatimustaso oli lähes kaikissa aineissa matala. Päädyin yliopistoon opiskelemaan teoreettista fysiikkaa ja huomasin olevani tyhmä kuin saapas. Peruskurssit nyt vielä suoritin, mutta sitten tuli äkkiä seinä vastaan. Viihdyin toki mainosti itseäni älykkäämpien seurassa, onhan sekin jotain.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin kuulun kaksarijengiin,
vaikka Pluto on Placidus-karttani kokonaishallitsija. Älykkyys naisena
on tragikoominen osa. En enää koskaan
halua inkarnoitua naisena. Olisin mielelläni
kyennyt kouluttautumaan lääkäriksi ja
yhä edelleen kirurgiksi. Olla huippumenestyjä, kuten kaksoisveljenikin.
Mutta toisin oli tarkoitettu. Toisin tein.
Parannan muilla metodeilla.
Veljeni sekulaarimenestys lukuisine kotimaisine ja ulkomaisine kunniamitaleineen on myös minun iloni
ja gloriani.
En kilpaile hänen kanssaan.
'Puolet tästä on sinun, puolet kuuluu Sinulle.
Omistan tämän mitalin Sinulle, puoliksi.
Kaksospuoliskoni, tukeni, turvani.'
Näin veljeni minulle totesi jokaisen tunnustuksen/mitalin kohdalla.
E
Olet koko sivun suosikki minulle. Kiitos pioneeri/ tähteläiskaima.
/sivusta n
Kaksonen, vaaka ja vesimies on ilmamerkkejä, ja heillä päällimmäinen ominaisuus on ajattelu. Siis tietoinen asioiden pyörittely, ajatus kulkee nopeammin kuin sanat tulee ulos. Vertailun vuoksi vesimerkit kalat, rapu ja skorppari ovat taas tunnetyyppejä, jotka siis tuntevat tunteensa syvästi ja voimakkaasti.
Itse en pidä ketään toista parempana merkkinä, jokaiselta on jotain hyvää opittavaa. Mutta olenkin vaaka, mietin ja punnitsen asioita paljon😅
Ei ole.