Minulla ei ole rahaa ja tarvitsisin vessapaperia, jäänkö kiinni jos rullaan julkisista vessoista kaikki wc paperit?
Jäänkö kiinni? Mikä on maksimi mitä voi ottaa ettei kiinni jää?
Kommentit (28)
Taas? Osts iso paketti vessapaperia aina kun saat rahaa.
Mee kaupan ovelle notkumaan js pummimaan.
"oisko heittää rullaa, kaveri?"
Typerä aloitus, keksi jotain parempa. Uskottavuus mennyt jo aikoja sitten pelle.
Käytä puutikkua pyyhkimiseen. Vanha suomalainen tapa pyyhkiä pylly
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jäät kiinni.
Kukaan ei ole koskaan jäänyt kiinni tästä Suomessa, vai oletko kuullut tuomiosta vessapaperivarkaalle?
Tee niinkuin mun kaverin kaveri, mee sossuun ja huuda siellä; "OISKO ANTAA PASKA PAPERII, EES JOULULAHJAKS"
Törkeätä viedä kaikki. Ihan seuraavaa kävijää ajatellen.
Vierailija kirjoitti:
Käytä puutikkua pyyhkimiseen. Vanha suomalainen tapa pyyhkiä pylly
Sormella ne pyyhkii itäblokin maitten asukit.
Olipas tosikko vastauksia. Kerran tulin hirmu kiireellä kaupasta kotiin kun kakkahätä. En kerinnyt.
Onneksi naapurilla oli vielä mainokset puolittain esillä postiluukusta. Otin ne, kakkasin naapurin postiluukkuun ja pyyhein niihin mainoksiin.
Naapuri myöhemmin ihmetteli ja kertoi, kun luukusta oli laitettu kakkaa ja sottaisia mainoksia.
Kovasti kauhistelin ja ihmettelin, että mitä ihmettä.
Vierailija kirjoitti:
Törkeätä viedä kaikki. Ihan seuraavaa kävijää ajatellen.
Se on sille p*skaperseelle ihan oikein!
Oletettavasti sulla on kotona käsisuihku? N. 90 % suomalaisista asunnista on. Pese se perseesi ja kuivaa pyyhkeeseen, ja osta vessapaperia sitten kun siihen on varaa.
Itse pitkäaikaistyötönnä olen siirtynyt WC-harjaan. On ihan hyvä ja säästää pitkän pennin. Samalla kun vedät sen veskin harjaus ja huuhtelu. Ei paha.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti sulla on kotona käsisuihku? N. 90 % suomalaisista asunnista on. Pese se perseesi ja kuivaa pyyhkeeseen, ja osta vessapaperia sitten kun siihen on varaa.
On toki, ja käytänkin sitä perseeseen, mutta pippeli pitää saada paperilla kuivattua. -ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan jäänyt kiinni tästä Suomessa, vai oletko kuullut tuomiosta vessapaperivarkaalle?
Jes tämä oli helpottava tieto
Sormi, pyyhkäisy ja nuolaisu. Ilmainen.
Huuhtelet vedellä, käytät pyyhettä tms.
Ei taida olla julkisissa vessoissa sellaisia serlan keltaisia vessapapereita. Kyllä mää muistan nuoruudestani, kun mammat sairaalakäynnillään tyhjensivät wc-paperirullat vessoista. OIkein muistuttivat toisiaan, että otathan sitten ison kassin täyteen vessaperia.
Kerran olen käynyt naapurimaassa, ja oli kova tarve vessaan. Kun siellä leidi ystävällisesti tarjosia yhden (1) palasen vessapaperia, niin päätin sitten vielä säästää tarvettani esim. metsässä asialla käymiseen ja mukana pakkaus nenäliinoja.
Oikeastihan tämä suomalaisten vessaperin tuhlaus on melkoinen ympäristöhaitta, ja kannattaisi opetellä olemaan tuhlaamatta paperia, jonka suuri määrä on sitten vedenpuhdistamoissakin ongelma. Tunnustan kyllä itsekin sen synnin.
Ai että aloitus oli trolli vai. Jos joku viipyy esim. kirjaston vessassa pidempään niin syy ei välttämättä ole ummetus. Saippua-annostelijoitakin on rikottu ja saippuat viety. Kaikki ylimääräinen ja irtonainen katoaa varmasti. Tähän on tultu.