Treffailu ja vamma jalassa
Kysyn nyt parviälyltä, miten te toimisitte. Olen nainen ja ihan ok näkönen. Mutta mulla on kehossa vamma, joka on raajassa ja on tosi "pahan" näköinen ja niin erikoinen ettei tyyliin kukaan ole sellaista ikinä nähnyt. Mulla on tosi huono itseluottamus muutoinkin, mutta nyt kun haluaisin alkaa pitkästä aikaa käymään trefffeillä jne niin ajatuskin siitä että mies näkisi vammani on niin hirveä, että en tiedä kykenenkö. Ajattelen niin ettei kukaan halua olla tai ei ainakaan voisi enää haluta harrastaa sek-siä sen jälkeen kun näkee minkä näköinen oikeasti olen.
Kysymys: pitäisikö heti ekojen trefffien jälkeen tai jopa ekoilla treffeillä kertoa, että mulla on tällainen vamma? Että en ole kovin kainista katseltavaa kun /jos vaatteet vähenisi. Eikös miehet nykypäivänä toivo kumppanilta lähes virheettömyyttä ja upeaa kroppaa jne.
Kommentit (2)
Kerrot siinä tahdissa, kun muutenkin alatte jakaa syvempää tietoa itsestänne toisillenne. Ei siis välttämättä heti ekoilla tapaamisilla. Ei tuolla ole lopulta merkitystä, jos todella tykkää toisesta. Olet paljon muutakin kuin jalkasi.
Jos luonteesi on viehättävä, en usko tuollaisen asian haittaavan. Fiksu mies ei tuommoista hätkähdä, toki kannattaa kertoa ennen riisumista.
N