Voisitko elää ilman telkkaria?
Siis niin, ettet katsoisi sarjoja etkä elokuvia kotona ikinä mistään ruudusta.
Kommentit (25)
Jos saisin myös muut lestaedut niin miksei
Telkusta en katso mitään mutta muualta katson leffoja.
Voisin, mutta en halua.
Muuten Jonas Nordman on ihanan, nytkin parilla kanavalla!
-mamma 65v
Oon tehnyt jo vuosia niin. Vain tube, uutisvideot joskus tms.
En. Just olen ostanut ison telkkarin, kiva katsella.
Tarkoitatko televisiota laitteena vai televisio-ohjelmia? Sama kai sitä olisi katsoa läppäriltä tai projektorilla valkokankaalta. Televisio-ohjelmista en halua luopua, en etenkään uutisista ja ajankohtaisohjelmista.
En katso nytkään elokuvia ja sarjoja, mutta haluan ruudun urheilun katsomista varten.
Olen elänytkin ja voisin "taas" pitää vaikka vain paastoa tv:n katselusta ja samalla paastota kaikkien muidenkin ruutujen tapittamusen (, siis nyös tämän palstan). Ja katsoisin ruutua vain silloin kun se on välttämätöntä esim. työtehtävää suorittaessani. - Tällaista media paastoa voon kyllä suositella. Paljon vaileampaa olisi jättää kokonaan (lähes) kaikki lukeminen. Ja radiossa on usein parhaimmat kuvat.
Pätkätöihin tuomittu maisteru
Välillä menee kuukausia, etten ehdi tai muista avata telkkaria - siellä on niin harvoin hyviä ohjelmia. Ja nekin pyritään pilaamaan mainoksilla, jotka vievät puolet ajasta. Itse asiassa olin puoli vuotta kokoaan ilman telkkaria kun muuttivat järjestelmää niin, ettei vanhalla boksillani enää näkynyt. Eikä haitannut mitään.
En katso televisiosta tulevia lähetyksiä juuri koskaan, mutta elokuvia ja sarjoja katson DVD/bluray. Voisin silti elää ilman niitäkin, mutta katson sitten taas aika paljon youtubesta kaikenlaisia käyttäjien tekemiä videoita, josta on tullut paljon tärkeämpiä minulle. Ei päivääkään ilman, ettenkö katsoisi youtubesta jotakin.
Voisin. Minulla ei ole ollut televisiota 20 vuoteen. Pärjään hyvin ilman suoratoistopalvelujakin.
Ilman tv ohjelmia kyllä koska tv toimii minulla näyttönä.
Just ostin 50 tuuman telkkarin. Monta leffaa ja dokkaria olen katsonut muutamassa viikossa.
Ai joo.. Mä olin kokonaan unohtanut.. Se Telkkari oli se juttu jota ihmiset katsoi muiden valitsemia ohjelmia vielä viime vuosituhannella kun ei muita vaihtoehtoja ollut. Eikös toi oo jo kuollut vai onko tekemässä jonkun come backin?
Elän jo.
Silloin tämä covid19 alkoi, menin käymään kotona, katsomaan vanhempia. Palvelutaloon en päässyt, mutta isän luo kyllä. Ja hoidin kaikki hänen asiat. Hänen kanssaan katsottiin telkkua. Sitten, 6vk:n jälkeen menin omaan vuokrakämppään (toisessa kaupungissa asuin), niin seurasin ennen tuota esim. Casualty'ä. Tallennettu monta jaksoa digiboxille, katsoin ne lähes putkeen. Kaikki katsottu, niin uusia jaksoja tuli koko ajan. Päätin, et tarviinko tuotakaan, mitä uutta/annettavaa siinä mulle on? Jäi kyllä vaivaamaan jotkut "ihmiskohtalot", mutta äkkiä siitä pääsi ohi.
Sitten tuumin: molemmilla vanhemmilla muistisairaus ja se tv oli se "paras ystävä". Päätin, et vaikka olen X-/tv-sukupolvea, niin riittää mulle. Tilalle tuli netti. Nysvään netissä koko päivän, lueskellen uutisia; sinänsä en mitään uutta "löydä", samaa psk. ja jankkausta joka päivä.
Niin, kerroin, et luen helsingin- ja verkkouutisia-sivustoja. Jäi sanomatta, että tätä luen myös:
(johtuu entisestä ammatista, mielenkiinto noihin).
Suoratoistolla tulisin hyvin toimeen. Areenasta päälle Yleä.
Minulla ei ole televisiota. Katson Areenasta ohjelmia puhelimella.
Voisin aika helposti. Lukisin kirjoja enemmän.